homeback to menu
Áttekintés

Élen a munkahelyek megreformálásában

A technológia megváltoztatja a munkavégzést. A Ricoh biztosítja, hogy a változás pozitív legyen a csapatai és a vállalkozása számára. Végigkísérjük Önt az út minden lépésén, hogy zökkenőmentes legyen az átállás a teljesen digitális munkahelyre
További részletek
seamless digital workspace experience
Digitális munkahely

Hozzáférés bárhonnan

A jövőnket a hibrid és utazás közbeni munkavégzés formálja. Holisztikus megközelítéssel tervezzük, integráljuk és támogatjuk digitális munkaterületeket, hogy támogassuk az alkalmazottak elkötelezettségét, és segítsük Önt a teljesítmény új szintjeinek elérésében.
További részletek
Business Process Management

Sikerre tervezve

A manuális feladatoknak többé nem kell hátráltatniuk a személyzetet. Optimalizáljuk üzleti folyamatait, hogy munkatársai többet tudjanak nyújtani; a szervezet folyamatainak racionalizálásához és egyszerűsítéséhez technológiát, szakértelmet és támogatást biztosítunk
További részletek
Felhő és infrastruktúra

Cloud & clear

A felhő teljes potenciáljának kiaknázásához megfelelő ütemtervre és végrehajtó csapatra van szükség. Olyan felhőmegoldásokat és szakértelmet kínálunk, amelyek agilisabbá, költséghatékonyabbá és biztonságosabbá teszik az üzleti működést, miközben akár a következő generációs innovációk bevezetését is támogatja
További részletek
Kiberbiztonság

Nincs több kockázatos vállalkozás

Az interneteléréssel rendelkező készülékek új sérülékenységeket teremtettek a kibertámadásokhoz. Segítünk Önnek a kiberbűnözés elleni harcban az alapvető üzleti folyamataikhoz igazodó intelligens kiberbiztonsági szolgáltatásokkal és megoldásokkal.
További részletek
Digital Experience

A felhasználói élmény egy új szintje

A kiemelkedő ügyfélélmény a kimagasló munkavállalói élménnyel kezdődik. Adatszakértőkből és fejlesztőkből álló, magasan képzett csapatunk segít felülmúlni az ügyfelek elvárásait minden érintkezési ponton. Olyan megoldásokat tervezünk, építünk, valósítunk meg és szervizelünk, amelyekre a munkavállalóknak szüksége van, hogy pozitív, mély és hosszan tartó benyomást keltsenek.
További részletek
Nyomdaipari Terület

Tegye jövőállóvá vállalkozását

A nyomtatásban végtelen lehetőség rejlik. A Ricoh segít Önnek a fejlődésben, digitalizációban, valamint a fenntartható üzleti előny megteremtésében; az általunk nyújtott hardver-, szoftver- és szolgáltatási megoldások új lehetőségeket nyitnak meg a professzionális nyomtatás terén.
További részletek
Graphic Communication
Irodai termékek és szoftverek

Kategóriaelső minőség

A Ricoh jól ismert a kiváló minőségű nyomtatókról, digitális sokszorosítókról és multifunkcionális nyomtatókról/szkennerekről/fénymásolókról. A sebesség, méret és képességek tekintetében rengeteg lehetőség közül választhatja ki a munkacsoportja, irodája vagy osztályterme számára a legmegfelelőbb modelleket és funkciókat
További részletek
Áttekintés

Sokoldalú szolgáltatási és támogatási platform

Az összes termék és szolgáltatás támogatás, amire szüksége van, egy helyen. Támogatást, tanácsadást és megoldásokat nyújtunk, hogy vállalkozása folyamatosan működjön
Támogatás kérése
AV technology and management
Áttekintés

Miden hír egy helyen

Tudjon meg mindent üzleti híreinkről, termékújdonságainkról és munkatársainkról, valamint a rendezvényekről, amelyeken szervezőként vagy résztvevőként jelen leszünk
Legyen tájékozott
News and events from Ricoh
A vállalatunk

Kik vagyunk, és mivel foglalkozunk

A Ricoh arra törekszik, hogy mindig meghallgassa ügyfeleit, és olyan innovatív megoldásokat, termékeket és szolgáltatásokat nyújtson, amelyek összhangban vannak az Ön üzleti céljaival. Szeretnénk hozzáadott értéket adni a szolgáltatásaihoz és termékeihez. Alkalmazkodunk a üzleti környezet változásaihoz.
Tudjon meg többet a Ricoh-ról
Áttekintés

Örömmel beszélnénk Önnel

Akár megoldásaink vagy termékeink árával kapcsolatosan szeretne érdeklődni, segítségre van szüksége a fiókja kezeléséhez, vagy már használja a termékeinket, és támogatásra van szüksége, csapatunk az Ön rendelkezésére áll
Lépjen kapcsolatba velünk
customer and employee engagement
Áttekintés

Segítünk egy lépéssel előrébb járni

Fedezze fel, és olvassa el legújabb iparági elemzéseinket, hogy megismerje mindazt, ami leginkább számít az üzleti megoldásokban
Ismerje meg a legújabb insight-jainkat
Ricoh Insights - Overview
Cookie-ra vonatkozó szabályok

A Ricoh adatgyűjtő eszközöket, például cookie-kat használ, hogy egyszerűbbé tegye a webhely használatát. Ezeknek a beállításoknak a megváltoztatásáról és a cookie-król itt talál további információkat.

A hibrid munkavégzéssel összefüggő vállalati beruházások alacsony szintje hátráltatja az európai munkavállalók sikeres visszatérését az irodákba

Csak minden ötödik iroda rendelkezik hibrid munkavégzési szabályzattal

Ricoh Europe, London, 2022. március 23. - A ma közzétett új kutatás szerint a hibrid munkavégzéssel kapcsolatos tervezés és beruházás hiánya azzal fenyeget, hogy kisiklatja az irodába való széles körű sikeres visszatérést.

Az Opinium által a Ricoh Europe megbízásából végzett kutatásban 3000 irodai dolgozót kérdeztek meg az Egyesült Királyságban, Írországban, Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Hollandiában és Spanyolországban. A felmérés szerint a munkavállalók továbbra is óvatosak a teljes munkaidőben történő visszatéréssel kapcsolatban, ami rávilágít a szervezetek számára a rugalmas, hibrid munka fontosságára.

Csak minden ötödik (19%) válaszadó mondja azt, hogy munkahelyén létezik hibrid munkavégzéssel kapcsolatos szabályzat. A nem megfelelő technológia és az együttműködést nem eléggé támogató munkakörnyezetek hátráltatják az alkalmazkodóbb és agilisabb munkavégzési módok megvalósítását. A válaszadók kevesebb mint a fele (45%) tapasztalta, hogy a hibrid munkavégzést segítő tárgyalótermi kommunikációs technológia bővült, míg majdnem minden negyedik (23%) azt állítja, hogy csökkent az irodájában rendelkezésre álló együttműködési tér nagysága. Emellett kevesebb mint egyharmaduk (32%) szerint nőtt az eszközökhöz való biztonságos hozzáférés lehetősége. Nincsen például az informatikai eszközök átvételére szolgáló megoldás, amely személyes találkozás nélküli lehetőséget jelentene. Ez jelentős súrlódásokat okozhat az irodába visszatérni kívánó alkalmazottak számára, ami elriasztja őket a rendszeres jelenléttől. Ha a vállalkozások nem szentelnek erre kellő figyelmet, a munkahelyi termelékenység csökkenhet, miközben a legjobb tehetségek rugalmasabb foglalkoztatási lehetőségeket keresnek a munkaerőpiacon.

Egy olyan időszakban, amikor a tehetségek iránti kereslet minden eddiginél nagyobb, a munkavállalók több mint egyharmada (36%) úgy érzi, hogy a munkáltatója nyomást gyakorol rá, hogy visszatérjen az irodába - ez 29%-os növekedést jelent a 2020-ban végzett hasonló tanulmányhoz képest. Közel kétharmaduk (64%) úgy véli, hogy 2022-ben az egyén döntése kell, hogy legyen, hogy visszatér-e az irodába, ami megerősíti azt a követelményt, hogy a felsővezetők a hibrid munkavégzési szabályzatok kialakításakor egyensúlyt teremtsenek a munkavállalók preferenciái és az üzleti igények között. 

David Mills, a Ricoh Europe CEO-ja szerint: "A megfelelő együttműködési eszközök biztosítása, amelyek mindenki számára egyszerű munkavégzést tesznek lehetővé kiemelten fontosak. Az eszközöknek pozitív felhasználói élményt kell nyújtaniuk, függetlenül attól, hogy hol vannak a munkavállalók. Ennek elmulasztása azzal a kockázattal jár, hogy a tapasztalatok terén szakadék keletkezik az irodában és a távolról dolgozók között. "

Fontos eredmény, hogy a világjárvány során javult a bizalom a vállalkozások és a munkavállalók között. A munkavállalók csaknem kétharmada (64%) úgy gondolja, hogy a munkaadói jobban bíznak abban, hogy távmunkában motiváltak és produktívak maradnak - ez 23%-os növekedés a 2021-es hasonló tanulmányhoz képest. 

Mills hozzáfűzte: "A munka világa továbbra is fejlődik, két évnyi folyamatosan váltakozó korlátozások után is. A munkavállalók joggal várják munkáltatójuktól, hogy vezesse ezt a munkahelyi változást. A kutatás azt mutatja, hogy a munkáltatók hosszú utat tettek meg a munkavállalókkal szembeni bizalom kiépítésében. A hibrid munkavégzést valóban befogadó munkahely kialakítása a következő fontos lépés ezen az úton. Bár számos előnye van annak, ha az emberek egy helyiségben dolgoznak együtt, a hibrid munka a belátható jövőben is itt lesz. A hibrid munkavégzésbe való mostani befektetés a jövőbe való befektetés - javítja a termelékenységet és segít a tehetségek megtartásában."

További információért látogasson el a www.ricoh.hu weboldalra. 

| A Ricoh-ról |

A Ricoh innovatív technológiákkal és szolgáltatásokkal támogatja a digitális munkahelyeket, így segít az emberek számára, hogy okosabban dolgozhassanak.

Az összegyűjtött tudással és az elmúlt 85 évben fejlesztett szervezeti képességekkel a Ricoh az egyik vezető szolgáltatóvá vált a dokumentum menedzsment, IT szolgáltatások, kommunikációs szolgáltatások, ipari és kereskedelmi nyomtatás, digitális kamerák és ipari rendszerek területén.

A Ricoh Group központja Tokióban található, de a vállalat világszerte végez üzleti tevékenységet, ügyfelei közel kétszáz országban és régióban használják termékeit és szolgáltatásait. A 2022. márciusában befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1758 milliárd japán jen volt (körülbelül 14,5 milliárd USD).

További információkért keresse fel a www.ricoh.hu oldalt.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Minden jog fenntartva. A tartalomban felmerülő márkanevek és a védjegyek a jogszerűen bejegyzett tulajdonosok korlátlan tulajdonát képezik.


Kérdés esetén kérjük forduljon kollégánkhoz:
RICOH Hungary Kft.
Fekete Gábor
E-Mail: gfekete@ricoh.at
Mobil: +43 664 80 464 2455