A kis- és középvállalkozások dolgozói aggódnak, hogy kimaradnak a hibrid munkavégzés nyújtotta lehetőségekből
5-ből 3 kis- és középvállalati dolgozó arra számít, hogy az irodai munkavégzéshez térnek vissza a járványügyi korlátozások feloldását követően, mivel a legtöbb háttérmunkát és papír alapú folyamatot innen kell majd elvégezniük.
eszközök, amik támogatják a magas hozzáadott értékkel bíró munkát távoli munkavégzés során és az automatizált folyamatok bevezetésébe kevés beruházás történt. 5-ből két (40%) alkalmazott esetén tényező, hogy nehezen fér hozzá információkhoz és céges rendszerekhez, ami megnehezíti számukra a magas színvonalú ügyfélkiszolgálást távmunka során, ami pont a kkv-kra egyébként nagyon jellemző rugalmasságot és személyre szabott megoldások megvalósítását korlátozza. Ez a nagyobb piaci szereplők kezére játszhat, ahol a munkatársakat általában egy jobban kialakított és könnyebben elérhető információs rendszer segíti az optimális ügyfélélmény elérésében. A válaszadók fele (51%) szerint a folyamatautomatizálás lehet az egyik megoldás.
Amellett, hogy a folyamatautomatizálás növelheti a munkaélményt, támogathatja a tehetségek megtartását, mint például az értékesítőkét, akik gyakran a vállalat arcai. Tény, hogy a válaszadók negyede (25%) gondolkozik munkahely váltáson, egy olyan helyre, ahol jobb eszközöket biztosítanak a távmunkához. A főbb folyamatok automatizációja emellett az ügyfelek megtartását is elősegítheti, és a kkv-kból is digitálisan fejlett szervezetet képes formálni.
| A Ricoh-ról |
A Ricoh integrált digitális szolgáltatások, valamint a nyomtatási- és képalkotási megoldások egyik vezető szolgáltatója. Célunk a munkahelyek és a munkaterületek digitális átalakulását és az üzleti teljesítmény optimalizálását támogatni.
A tokiói székhelyű Ricoh cégcsoport működése globálisan mintegy 200 országban és régióban ér el ügyfeleket, 85 éves történelme során összegyűjtött tudással, technológiákkal és szervezeti képességekkel támogatva őket. A 2023 márciusával zárult pénzügyi évben a Ricoh Group árbevétele 2 134 milliárd jen (kb. 16 milliárd USD) volt.
A Ricoh küldetése és jövőképe, hogy a munkahelyi folyamatok megértésével és átalakításával képessé tegyük az egyéneket arra, hogy a munka által találják meg a kiteljesedést, hogy felszabadíthassuk a bennük rejlő potenciált és kreativitást a fenntartható jövő megvalósítása érdekében.
További információért kérjük, látogasson el a www.ricoh.com weboldalra.
© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Minden jog fenntartva. A tartalomban felmerülő márkanevek és a védjegyek a jogszerűen bejegyzett tulajdonosok korlátlan tulajdonát képezik.
Kérdés esetén kérjük forduljon kollégánkhoz:
RICOH Hungary Kft.
Fekete Gábor
E-Mail: gfekete@ricoh.at
Mobil: +43 664 80 464 2455