Cookie-ra vonatkozó szabályok

A Ricoh adatgyűjtő eszközöket, például cookie-kat használ, hogy egyszerűbbé tegye a webhely használatát. Ezeknek a beállításoknak a megváltoztatásáról és a cookie-król itt talál további információkat.

A kis- és középvállalkozások dolgozói aggódnak, hogy kimaradnak a hibrid munkavégzés nyújtotta lehetőségekből

5-ből 3 kis- és középvállalati dolgozó arra számít, hogy az irodai munkavégzéshez térnek vissza a járványügyi korlátozások feloldását követően, mivel a legtöbb háttérmunkát és papír alapú folyamatot innen kell majd elvégezniük.

Ricoh Europe, London, 2021. május 27. – A kis- és középvállalkozások dolgozói Európa-szerte attól félnek, hogy kénytelenek lesznek az irodai munkavégzéshez visszatérni, mert távmunkában nem tudnak eléggé az ügyfélélményre és a vállalkozás növekedéséhez hozzájáruló feladatokra koncentrálni.

A Ricoh Europe által ma közzétett kutatásban több, mint 1400 európai kis- és középvállalati dolgozót kérdeztek meg, legfeljebb 250 főt foglalkoztató vállalatoknál. 5-ből majdnem minden harmadik (58%) válaszadó arra számít, hogy irodai környezetből fog tovább dolgozni amikor feloldják a járványügyi korlátozásokat. Az akadályokat és szűk keresztmetszetet abban látják, hogy egy új, dinamikus munkarendre lenne szükségük, mellyel megfelelően tudnának reagálni a folyamatosan változó ügyféligényekre is.

A válaszadók majdnem fele (45%) állította, hogy produktívabb lenne kevesebb adminisztratív teher mellett. A nehézkes és hagyományos munkamódszerek megakadályozzák a kkv-kat abban, hogy jobb eredményt érjenek el, mivel a munkatársaknak kevesebb vagy korlátozott idejük van arra, hogy felülértékesítést folytassanak vagy új üzleti modelleket javasoljanak ügyfeleik számára. Amellett, hogy ezek a lehetőségek kimaradnak, a munkavállalók kreativitását, motivációját és elégedettségét is korlátozza a felesleges és mindennapos teendők elvégzésre fordított hosszú idő.

eszközök, amik támogatják a magas hozzáadott értékkel bíró munkát távoli munkavégzés során és az automatizált folyamatok bevezetésébe kevés beruházás történt. 5-ből két (40%) alkalmazott esetén tényező, hogy nehezen fér hozzá információkhoz és céges rendszerekhez, ami megnehezíti számukra a magas színvonalú ügyfélkiszolgálást távmunka során, ami pont a kkv-kra egyébként nagyon jellemző rugalmasságot és személyre szabott megoldások megvalósítását korlátozza. Ez a nagyobb piaci szereplők kezére játszhat, ahol a munkatársakat általában egy jobban kialakított és könnyebben elérhető információs rendszer segíti az optimális ügyfélélmény elérésében. A válaszadók fele (51%) szerint a folyamatautomatizálás lehet az egyik megoldás.
Amellett, hogy a folyamatautomatizálás növelheti a munkaélményt, támogathatja a tehetségek megtartását, mint például az értékesítőkét, akik gyakran a vállalat arcai. Tény, hogy a válaszadók negyede (25%) gondolkozik munkahely váltáson, egy olyan helyre, ahol jobb eszközöket biztosítanak a távmunkához. A főbb folyamatok automatizációja emellett az ügyfelek megtartását is elősegítheti, és a kkv-kból is digitálisan fejlett szervezetet képes formálni. 

David Mills, CEO, Ricoh Europe, véleménye szerint: “A kis- és középvállalkozások számára lehetséges, hogy nincs meg az anyagi fedezete, vagy akár az igény, hogy teljesen megújítsák eszközeiket. De még a legkisebb beruházásoknak, például a fájlok távoli elérésének biztosítása is nagy és azonnali hatása lehet. Nem saját hibából eredendően, de sok kkv-nál nincs meg a szükséges és megfelelő tudás, hogy olyan hatékony módon automatizáljanak folyamatokat, hogy az valódi költségmegtakarítást érjen el. A megbízható támogatást megtalálni ehhez, lehet az a sarkalatos momentum, amely megalapozza majd a szilárd, folyamatos növekedést a digitális korban.”

Kattintson ide és ismerje meg, hogyan segíthet a Ricoh munkatársai támogatásában és a vállalkozása által nyújtott ügyfélélmény javításában

| A Ricoh-ról |

A Ricoh innovatív technológiákkal és szolgáltatásokkal támogatja a digitális munkahelyeket, így segít az emberek számára, hogy okosabban dolgozhassanak.

Az összegyűjtött tudással és az elmúlt 85 évben fejlesztett szervezeti képességekkel a Ricoh az egyik vezető szolgáltatóvá vált a dokumentum menedzsment, IT szolgáltatások, kommunikációs szolgáltatások, ipari és kereskedelmi nyomtatás, digitális kamerák és ipari rendszerek területén.

A Ricoh Group központja Tokióban található, de a vállalat világszerte végez üzleti tevékenységet, ügyfelei közel kétszáz országban és régióban használják termékeit és szolgáltatásait. A 2021. márciusában befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1682 milliárd japán jen volt (körülbelül 15,1 milliárd USD).


További információért lépjen kapcsolatba velünk:
RICOH Hungary Kft.
Fekete Gábor
E-Mail: gfekete@ricoh.at
Mobil: +43 664 80 464 2455