A kis- és középvállalkozások a legjobb szakembereik elvesztését kockáztatják a technológiai frusztrációk miatt
Az európai kis- és középvállalkozások alkalmazottainak több, mint negyede szeretne munkahelyet váltani egy olyan céghez, ahol a távmunkavégzéshez jobb körülményeket biztosítanak.
A kkv-k érthető okokból, még a járvány hatásainak enyhítésén, normál üzletmenetük visszaállításán dolgoznak, munkavállalóik ugyanakkor azt is várják munkaadójuktól, hogy modern és rugalmas hozzáállást tanúsítsanak annak kapcsán, hogy hogyan és honnan végezhetik munkájukat. A Ricoh Europe által kiadott új kutatás, melyben 1300 európai, irodai dolgozó került megkérdezésre, azt mutatja, hogy a kkv-k alkalmazottainak 27%-a elgondolkozott munkahelyváltáson. Az elemzésekből az is kiderült, hogy:
- A válaszadók 69%-a mondja, hogy minden szükséges tapasztalata megvan a távmunkavégzéshez.
- 29% nehéznek találja, hogy motivált és ugyanolyan elkötelezett maradjon a távmunkavégzés közben, mivel technikai és kommunikációs problémák hátráltatják ezt.
- 22% kevésbé hatékonynak is érzi magát a technikai és kommunikációs problémák miatt.
- 48%-nak kellett a saját technikai hátterére hagyatkoznia távmunkavégzés közben a járvány alatt, mert munkaadójuktól nem kaptak megfelelő eszközöket.
A kkv-k alkalmazottai egyértelműen többet várnak el munkáltatójuktól. Kétharmaduk (66%) szeretné, ha a járványügyi lezártásokat követően is rugalmasak maradnának munkaadóik és 55% bízik abban is, hogy a cégük fektetni fog azokba a technológiákba, melyek a jövő munkahelyeinél már alapvető feltételeket jelentenek majd. Ebben a munkahelyi biztonságnak is szerepe van, hiszen a válaszadók 40%-a állította, szívesen térne vissza az irodai környezetbe amíg nem lesznek további lépések a biztonságos környezetért, például testhőmérséklet-mérő és érintésmentes eszközök.
Töltse le az erről szóló tanulmányunkat: https://www.ricoh.hu/hirek-rendezvenyek/ricoh-insights/small-business-future-growth/
| A Ricoh-ról |
A Ricoh integrált digitális szolgáltatások, valamint a nyomtatási- és képalkotási megoldások egyik vezető szolgáltatója. Célunk a munkahelyek és a munkaterületek digitális átalakulását és az üzleti teljesítmény optimalizálását támogatni.
A tokiói székhelyű Ricoh cégcsoport működése globálisan mintegy 200 országban és régióban ér el ügyfeleket, 85 éves történelme során összegyűjtött tudással, technológiákkal és szervezeti képességekkel támogatva őket. A 2023 márciusával zárult pénzügyi évben a Ricoh Group árbevétele 2 134 milliárd jen (kb. 16 milliárd USD) volt.
A Ricoh küldetése és jövőképe, hogy a munkahelyi folyamatok megértésével és átalakításával képessé tegyük az egyéneket arra, hogy a munka által találják meg a kiteljesedést, hogy felszabadíthassuk a bennük rejlő potenciált és kreativitást a fenntartható jövő megvalósítása érdekében.
További információért kérjük, látogasson el a www.ricoh.com weboldalra.
© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Minden jog fenntartva. A tartalomban felmerülő márkanevek és a védjegyek a jogszerűen bejegyzett tulajdonosok korlátlan tulajdonát képezik.
Kérdés esetén kérjük forduljon kollégánkhoz:
RICOH Hungary Kft.
Fekete Gábor
E-Mail: gfekete@ricoh.at
Mobil: +43 664 80 464 2455