Cookie-ra vonatkozó szabályok

A Ricoh adatgyűjtő eszközöket, például cookie-kat használ, hogy egyszerűbbé tegye a webhely használatát. Ezeknek a beállításoknak a megváltoztatásáról és a cookie-król itt talál további információkat.

A vezetők kétharmada még mindig nem bízik ellégé kollégáiban távoli munkavégzés közben

A távmunkával kapcsolatos aggodalmak ellenére a munkavállalókat mégis ugyanolyan produktívnak gondolják otthoni munkavégzés közben.

Ricoh Europe, London, 2021. augusztus 24. - A Ricoh Europe ma közzétett új kutatásából kiderült, hogy a munkáltatók mindössze 35%-a bízik meg teljes mértékben a távmunkában dolgozó munkatársaiban, 39%-uk pedig úgy véli, hogy emberei nem dolgoznak olyan keményen és hatékonyan, mint az irodában. 

A Ricoh Europe megbízásából az Opinion Matters által végzett kutatásban 1500 döntéshozót kérdeztek meg Európa-szerte. Az eredmények olyankor készültek, amikor számos szervezet átgondolja a munkába való visszatérésre vonatkozó politikáját, és arra utalnak, hogy a világjárvány aláásta a távoli eléréssel foglalkoztatott munkavállalókba vetett bizalmat. 

A munkáltatók bizalmának csökkenése azt sugallja, hogy a munkavállalóknak teljes munkaidőben vissza kell térniük az irodába, amikor a koronavírus okozta korlátozások enyhülnek az egész kontinensen, ahelyett, hogy a munkavállalóknak lehetővé tennék a hibrid munka valamilyen formáját. Aggályaik és csökkenő bizalmuk ellenére azonban a munkáltatók mindössze 19%-a állítja, hogy a termelékenység csökkent, mióta átálltak a távmunkára. Emellett 57%-uk úgy gondolja, hogy a rugalmas munkavégzési technológiába való befektetés elengedhetetlen a tehetséges jelöltek megnyeréséhez és megtartásához.

Egyértelmű, hogy sok munkavállaló számára a teljes munkaidőben az irodába történő visszatérés nem olyan dolog, amiben kényelmesen éreznék magukat, mivel a döntéshozók 42%-a szerint csapataiknak vannak még az egészséggel és biztonsággal kapcsolatos aggodalmaik, a járványügyi korlátozások enyhítése után is. Ha ezeket az aggodalmakat nem ismerik fel, az nemcsak a munkamorálra lehet hatással, hanem a jó munkaerő elvesztését is kockáztatják.

David Mills, CEO, Ricoh Europe, véleménye szerint: "Az irodai munkavégzés létfontosságú vállalkozásunk sikeréhez, úgy gondolom, ez az egész kontinensen igaz. Az iroda soha nem fog eltűnni - nem utolsósorban azért, mert az optimális termelékenység, az ötletelés és a kollégákkal való kapcsolatépítés vitathatatlan környezete. Az üzleti vezetők számára az a kihívás, hogy szem előtt tartsák, hogy a távmunka és a hibrid munka két különböző dolog. Értelemszerűen a kevesebb ingázás, a nagyobb rugalmasság és a vezető bizalma jelentős mértékben hozzájárulnak ahhoz, hogy a munkatársak nagyobb felhatalmazással és inspirációval rendelkezzenek. Fontos felismerni, hogy a lehető legsikeresebb hibrid munkamodell bevezetésének feladata a vezetőkre hárul.”

Nicola Downing, a Ricoh Europe COO-ja hozzátette: "Bár kétségtelenül vannak olyan feladatok, amelyeknél előnyös, ha mindenki egy szobában van, a munkáltatóknak mégis fel kell ismerniük a tehetségek változó igényeit. Ez azt jelenti, hogy olyan eszközökkel kell felvértezni őket, amelyek segítik az együttműködést, a termelékenységet és a munka élvezetét, függetlenül attól, hogy részben vagy a hét minden napján az irodában tartózkodnak. A Ricoh Europe-nál létrehoztunk egy olyan hibrid munkavégzési szabályzatot, amelyben a munkatársak dönthetnek arról, hogy idejük 50%-át otthonról, 50%-át pedig az irodában töltik-e. Büszkék vagyunk arra, hogy ezt kínáljuk munkatársainknak, mivel támogatjuk a munka és a magánélet egyensúlyát, és megértjük ennek fontosságát a modern és rugalmas munkavégzést kereső meglévő és leendő alkalmazottak számára egyaránt."

Kattintson ide és fedezze fel, hogyan tud a Ricoh segítségére lenni munkatársai támogatásában és a hibrid munkavégzés feltételeinek kialakításában.

| A Ricoh-ról |

A Ricoh innovatív technológiákkal és szolgáltatásokkal támogatja a digitális munkahelyeket, így segít az emberek számára, hogy okosabban dolgozhassanak.

A 85 éves története során összegyűjtött, kifinomult tudással és szervezeti képességekkel a Ricoh a digitális szolgáltatások, az információmenedzsment, a nyomtatási- és képalkotási megoldások egyik vezető szolgáltatójává vált, hozzásegítve a vállalkozásokat a digitális átalakuláshoz és üzleti teljesítményük növeléséhez. 

A Ricoh Group központja Tokióban található, de a vállalat világszerte végez üzleti tevékenységet, ügyfelei közel kétszáz országban és régióban használják termékeit és szolgáltatásait. A 2021. márciusában befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1682 milliárd japán jen volt (körülbelül 15,1 milliárd USD).


Kérdés esetén kérjük forduljon kollégánkhoz:
RICOH Hungary Kft.
Fekete Gábor
E-Mail: gfekete@ricoh.at
Mobil: +43 664 80 464 2455