Cookie-ra vonatkozó szabályok

A Ricoh adatgyűjtő eszközöket, például cookie-kat használ, hogy egyszerűbbé tegye a webhely használatát. Ezeknek a beállításoknak a megváltoztatásáról és a cookie-król itt talál további információkat.

Az európai vállalkozások nagy része nem mérte még fel, hogy a digitális megoldások hogyan segíthetik a fenntarthatóságot

A vezetőknek csak egyharmada tekinti a technológiát a fenntarthatóbb üzleti gyakorlatok elősegítőjének, annak ellenére, hogy az ESG-célokhoz kapcsolódó elvárások egyre nagyobbak.

Ricoh Europe, London, 2021. október 26. - A Ricoh Europe ma közzétett új kutatása szerint az európai szervezetek többsége (56%) nehezen tud beruházni a környezeti fenntarthatóságba, mivel más üzleti igényeket sürgetőbbnek tartanak. A vállalkozások továbbra is finanszírozzák a digitális átalakulást, 67%-uk növeli vagy fenntartja az erre a területre fordított befektetések szintjét, de a legtöbbjük nem látja, hogy a technológia fejlesztése hogyan járhat pozitív ESG eredményekkel is.

Az Opinion Matters által végzett kutatásban 1500 döntéshozót kérdeztek meg Európa-szerte. Az üzleti vezetők több mint kétharmada (67%) úgy véli, hogy a vállalatoknak kötelességük proaktívan reagálni az olyan globális kihívásokra, mint például az éghajlatváltozás.

Ezek az eredmények arra utalnak, hogy az európai vállalkozások érzik a befektetők, az ügyfelek és a kormányok elvárásait, hogy a világjárvány nyomán javítsák környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) teljesítményüket. A Ricoh Europe által végzett további kutatás szerint a munkavállalók 60%-a elvárja, hogy munkáltatója szerepet vállaljon a társadalmi problémák megoldásában. Eközben az Európai Unió egy sor szabályozással és kezdeményezéssel - például az európai Green Deal megállapodással és a vállalati fenntarthatósági jelentésről szóló irányelvvel (Corporate Sustainability Reporting Directive) - az élen jár a globális törekvésekben, amelyek az 500 főnél több alkalmazottat foglalkoztató vállalatokat kötelezik nem csak pénzügyi, hanem az ESG-khez kapcsolódó információik közzétételére is.

Annak ellenére, hogy a vezetők tudatában vannak annak, hogy többet kell tenniük, a szervezeteknek csak 24%-a növelte a fenntarthatósági beruházásokat a világjárvány idején, ami rávilágít a kihívásokkal teli üzleti környezetre, amelyben jelenleg működnek.

A digitális átalakulás segíthet a szervezeteknek az ESG-teljesítményük javításában, valamint a hatékony méréshez szükséges adatok összegyűjtésében. A vezetőknek azonban csak 34%-a látja úgy, hogy a technológia elősegíti a fenntarthatóbb üzleti gyakorlatokat. A többség (71%) nem hisz abban, hogy a digitális átalakulás segíthet a vállalat hosszú távú fenntarthatósági céljainak elérésében.

Valójában a vezetők az IT-infrastruktúra fejlesztését tartják a legkevésbé hasznos módszernek arra, hogy a vállalat hosszú távon csökkentse a környezetre gyakorolt hatását. A szervezetek közel fele azonban bevezette a felhőtechnológiát (45%), a hibrid munkavégzést (45%) és a big data (42%) megoldásokat - ezek mindegyike javítja az energiahatékonyságot, hatékonyabban rögzíti és nyomon követhetővé teszi az ESG-jelentések szempontjából releváns adatokat, és segíti a vállalatokat a globális szintű kérdésekben való együttműködésben.

David Mills, a Ricoh Europe CEO-ja szerint: "Bár a vállalkozások tudják, hogy többet kell tenniük az ESG-teljesítmény és a jelentéstétel javítása érdekében, az ehhez szükséges erőforrások biztosítása nehezebb, mint valaha. Mivel számos új jogszabályi követelmény még csak tervezet formájában létezik, nehéz kikövetkeztetni, hogy milyen beruházásokat kell végrehajtani. Fontos megjegyezni, hogy az üzleti siker és az ESG-siker nem zárja ki egymást. A digitális átalakulás az egyik olyan terület, amelybe a vezetők bátran fektessenek be, mivel sok átfedés van az üzleti és az ESG eredmények között. Nemcsak a működési hatékonyság és a környezeti eredmények javítását segítik elő ezek a lépések, hanem az üzlet jövőbiztosítását is. Végső soron pedig növelik az adatgyűjtési- és elemzési kapacitást, ami létfontosságú lesz az új jelentéstételi követelmények életbe lépése után."

| A Ricoh-ról |

A Ricoh innovatív technológiákkal és szolgáltatásokkal támogatja a digitális munkahelyeket, így segít az emberek számára, hogy okosabban dolgozhassanak.

A 85 éves története során összegyűjtött, kifinomult tudással és szervezeti képességekkel a Ricoh a digitális szolgáltatások, az információmenedzsment, a nyomtatási- és képalkotási megoldások egyik vezető szolgáltatójává vált, hozzásegítve a vállalkozásokat a digitális átalakuláshoz és üzleti teljesítményük növeléséhez. 

A Ricoh Group központja Tokióban található, de a vállalat világszerte végez üzleti tevékenységet, ügyfelei közel kétszáz országban és régióban használják termékeit és szolgáltatásait. A 2021. márciusában befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1682 milliárd japán jen volt (körülbelül 15,1 milliárd USD).


Kérdés esetén kérjük forduljon kollégánkhoz:
RICOH Hungary Kft.
Fekete Gábor
E-Mail: gfekete@ricoh.at
Mobil: +43 664 80 464 2455