Egy független elemzőcég specialistaként azonosította a Ricoh-t a munkahelyi rendszerintegrátorokról készült jelentésében
A jelentés részletes, tényeken alapuló összehasonlítást nyújt a piac legjelentősebb munkahelyi rendszerintegrátorairól. A Verdantix saját fejlesztésű Green Quadrant módszertanán alapuló elemzést készít, amely a Ricoh-t specialistaként pozícionálta. Az elemzés előre meghatározott felhasználói forgatókönyvekre adott szolgáltatási tájékoztatókon és egy átfogó kérdőívre adott ügyfél-válaszokon alapul. Az ügyfelek igényeinek megértése érdekében a Verdantix mélyinterjúkat készített a közepes és nagy ingatlanportfóliókat birtokló vállalatok szoftvervásárló munkatársai körében, és felmérést végzett a pénzügyi döntéshozók körében is.
- Átfogó megoldások a helygazdálkodásra és munkahelyi rendszerek telepítésére
- A Ricoh a piacvezető 2,5/3,0-as pontszámot érte el a helygazdálkodási szoftver bevezetések kapcsán meglévő képességeiért. A jelentés megemlíti a Ricoh saját helygazdálkodási megoldásának (Ricoh Spaces) képességeit, valamint harmadik féltől származó megoldások bevezetése kapcsán elért eredményeket is. A Wavin gyártóvállalat számára a Ricoh egy tárgyalótermek és íróasztalok foglalására alkalmas megoldást telepített, kiegészítve egy látogatókezelő rendszerrel, melyben egy olyan digitális kijelző is helyet kapott, amelyen a vendégek bejelentkezhetnek. Ez a rendszer 40 országban 12 000 alkalmazott igényeit szolgálja ki.
- Plug-and-play és testreszabott munkahelyi mobilalkalmazások telepítése
- A Ricoh átlagon felüli pontszámot ért el a munkahelyi mobilalkalmazások telepítési képességei tekintetében, többek között annak köszönhetően, hogy több mint 100 projektet valósított meg ezen a területen. Ez magában foglalja a termék-kutatást, a technikai tanácsadást, a megvalósítást, a teljesítménymérést és a bevezetés menetrendjéhez kapcsolódó tanácsadást. A jelentés szerint a Ricoh képes saját munkahelyi alkalmazások, valamint harmadik féltől származó megoldások telepítésére is. A Sodexo létesítménygazdálkodási céggel együttműködve a Ricoh olyan applikációt keltett életre, amely lehetővé teszi a munkatársak számára, hogy munkahelyi étkezésre ételt válasszanak, QR-kódot szkenneljenek be, és megerősítsék ezen ételek rendelését, amelyeket ezt követően az intelligens szekrényükbe szállítanak. A Ricoh képes volt testre szabni az alkalmazást, hogy támogassa ezt a speciális funkciót, a hagyományosabb konfigurációk, például a helyfoglalás mellett.
- Távoli intranet hozzáféréshez kapcsolódó szakértelem és támogatási szolgáltatások
- A jelentés a Ricoh-t távoli, intranet hozzáférés-kezelési képességei, egyéb kiemelkedő üzleti képességei és ügyfelektől származó hiteles referenciák miatt is kiemeli. Megállapítja, hogy a Ricoh távoli szolgáltatásokat kínál a helyszíni hálózati infrastruktúra felügyeletére az alapvető hálózati hozzáférés-szabályozástól a hálózati adminisztrációig, a tűzfalak és a virtuális magánhálózatok kezeléséig. Példaként megemlítik, hogy a Ricoh LAN és vezeték nélküli hálózatmenedzsmentet biztosított egy designer outlet számára kiskereskedelmi plázákban 10 országban és 29 helyszínen. A megoldást a Ricoh Service Operation Centre által nyújtott menedzselt támogatási szolgáltatások bizotsították.