homeback to menu
Áttekintés

Élen a munkahelyek megreformálásában

A technológia megváltoztatja a munkavégzést. A Ricoh biztosítja, hogy a változás pozitív legyen a csapatai és a vállalkozása számára. Végigkísérjük Önt az út minden lépésén, hogy zökkenőmentes legyen az átállás a teljesen digitális munkahelyre
További részletek
seamless digital workspace experience
Digitális munkahely

Hozzáférés bárhonnan

A jövőnket a hibrid és utazás közbeni munkavégzés formálja. Holisztikus megközelítéssel tervezzük, integráljuk és támogatjuk digitális munkaterületeket, hogy támogassuk az alkalmazottak elkötelezettségét, és segítsük Önt a teljesítmény új szintjeinek elérésében.
További részletek
Business Process Management

Sikerre tervezve

A manuális feladatoknak többé nem kell hátráltatniuk a személyzetet. Optimalizáljuk üzleti folyamatait, hogy munkatársai többet tudjanak nyújtani; a szervezet folyamatainak racionalizálásához és egyszerűsítéséhez technológiát, szakértelmet és támogatást biztosítunk
További részletek
Felhő és infrastruktúra

Cloud & clear

A felhő teljes potenciáljának kiaknázásához megfelelő ütemtervre és végrehajtó csapatra van szükség. Olyan felhőmegoldásokat és szakértelmet kínálunk, amelyek agilisabbá, költséghatékonyabbá és biztonságosabbá teszik az üzleti működést, miközben akár a következő generációs innovációk bevezetését is támogatja
További részletek
Kiberbiztonság

Nincs több kockázatos vállalkozás

Az interneteléréssel rendelkező készülékek új sérülékenységeket teremtettek a kibertámadásokhoz. Segítünk Önnek a kiberbűnözés elleni harcban az alapvető üzleti folyamataikhoz igazodó intelligens kiberbiztonsági szolgáltatásokkal és megoldásokkal.
További részletek
Digital Experience

A felhasználói élmény egy új szintje

A kiemelkedő ügyfélélmény a kimagasló munkavállalói élménnyel kezdődik. Adatszakértőkből és fejlesztőkből álló, magasan képzett csapatunk segít felülmúlni az ügyfelek elvárásait minden érintkezési ponton. Olyan megoldásokat tervezünk, építünk, valósítunk meg és szervizelünk, amelyekre a munkavállalóknak szüksége van, hogy pozitív, mély és hosszan tartó benyomást keltsenek.
További részletek
Nyomdaipari Terület

Tegye jövőállóvá vállalkozását

A nyomtatásban végtelen lehetőség rejlik. A Ricoh segít Önnek a fejlődésben, digitalizációban, valamint a fenntartható üzleti előny megteremtésében; az általunk nyújtott hardver-, szoftver- és szolgáltatási megoldások új lehetőségeket nyitnak meg a professzionális nyomtatás terén.
További részletek
Graphic Communication
Irodai termékek és szoftverek

Kategóriaelső minőség

A Ricoh jól ismert a kiváló minőségű nyomtatókról, digitális sokszorosítókról és multifunkcionális nyomtatókról/szkennerekről/fénymásolókról. A sebesség, méret és képességek tekintetében rengeteg lehetőség közül választhatja ki a munkacsoportja, irodája vagy osztályterme számára a legmegfelelőbb modelleket és funkciókat
További részletek
Áttekintés

Sokoldalú szolgáltatási és támogatási platform

Az összes termék és szolgáltatás támogatás, amire szüksége van, egy helyen. Támogatást, tanácsadást és megoldásokat nyújtunk, hogy vállalkozása folyamatosan működjön
Támogatás kérése
AV technology and management
Áttekintés

Miden hír egy helyen

Tudjon meg mindent üzleti híreinkről, termékújdonságainkról és munkatársainkról, valamint a rendezvényekről, amelyeken szervezőként vagy résztvevőként jelen leszünk
Legyen tájékozott
News and events from Ricoh
A vállalatunk

Kik vagyunk, és mivel foglalkozunk

A Ricoh arra törekszik, hogy mindig meghallgassa ügyfeleit, és olyan innovatív megoldásokat, termékeket és szolgáltatásokat nyújtson, amelyek összhangban vannak az Ön üzleti céljaival. Szeretnénk hozzáadott értéket adni a szolgáltatásaihoz és termékeihez. Alkalmazkodunk a üzleti környezet változásaihoz.
Tudjon meg többet a Ricoh-ról
Áttekintés

Örömmel beszélnénk Önnel

Akár megoldásaink vagy termékeink árával kapcsolatosan szeretne érdeklődni, segítségre van szüksége a fiókja kezeléséhez, vagy már használja a termékeinket, és támogatásra van szüksége, csapatunk az Ön rendelkezésére áll
Lépjen kapcsolatba velünk
customer and employee engagement
Áttekintés

Segítünk egy lépéssel előrébb járni

Fedezze fel, és olvassa el legújabb iparági elemzéseinket, hogy megismerje mindazt, ami leginkább számít az üzleti megoldásokban
Ismerje meg a legújabb insight-jainkat
Ricoh Insights - Overview
Cookie-ra vonatkozó szabályok

A Ricoh adatgyűjtő eszközöket, például cookie-kat használ, hogy egyszerűbbé tegye a webhely használatát. Ezeknek a beállításoknak a megváltoztatásáról és a cookie-król itt talál további információkat.

Egy független elemzőcég specialistaként azonosította a Ricoh-t a munkahelyi rendszerintegrátorokról készült jelentésében

Ricoh Europe, London, 2021. július 15. - A Ricoh bejelentette, hogy a Verdantix a 2021-es Green Quadrant for Workplace Systems Integrators* jelentésében listázza a vállalatot. 

A jelentés részletes, tényeken alapuló összehasonlítást nyújt a piac legjelentősebb munkahelyi rendszerintegrátorairól. A Verdantix saját fejlesztésű Green Quadrant módszertanán alapuló elemzést készít, amely a Ricoh-t specialistaként pozícionálta. Az elemzés előre meghatározott felhasználói forgatókönyvekre adott szolgáltatási tájékoztatókon és egy átfogó kérdőívre adott ügyfél-válaszokon alapul. Az ügyfelek igényeinek megértése érdekében a Verdantix mélyinterjúkat készített a közepes és nagy ingatlanportfóliókat birtokló vállalatok szoftvervásárló munkatársai körében, és felmérést végzett a pénzügyi döntéshozók körében is.

A Verdantix a Ricoh fő erősségeit az alábbiakban határozta meg:

  • Átfogó megoldások a helygazdálkodásra és munkahelyi rendszerek telepítésére
  • A Ricoh a piacvezető 2,5/3,0-as pontszámot érte el a helygazdálkodási szoftver bevezetések kapcsán meglévő képességeiért. A jelentés megemlíti a Ricoh saját helygazdálkodási megoldásának (Ricoh Spaces) képességeit, valamint harmadik féltől származó megoldások bevezetése kapcsán elért eredményeket is. A Wavin gyártóvállalat számára a Ricoh egy tárgyalótermek és íróasztalok foglalására alkalmas megoldást telepített, kiegészítve egy látogatókezelő rendszerrel, melyben egy olyan digitális kijelző is helyet kapott, amelyen a vendégek bejelentkezhetnek. Ez a rendszer 40 országban 12 000 alkalmazott igényeit szolgálja ki.

  • Plug-and-play és testreszabott munkahelyi mobilalkalmazások telepítése
  • A Ricoh átlagon felüli pontszámot ért el a munkahelyi mobilalkalmazások telepítési képességei tekintetében, többek között annak köszönhetően, hogy több mint 100 projektet valósított meg ezen a területen. Ez magában foglalja a termék-kutatást, a technikai tanácsadást, a megvalósítást, a teljesítménymérést és a bevezetés menetrendjéhez kapcsolódó tanácsadást. A jelentés szerint a Ricoh képes saját munkahelyi alkalmazások, valamint harmadik féltől származó megoldások telepítésére is. A Sodexo létesítménygazdálkodási céggel együttműködve a Ricoh olyan applikációt keltett életre, amely lehetővé teszi a munkatársak számára, hogy munkahelyi étkezésre ételt válasszanak, QR-kódot szkenneljenek be, és megerősítsék ezen ételek rendelését, amelyeket ezt követően az intelligens szekrényükbe szállítanak. A Ricoh képes volt testre szabni az alkalmazást, hogy támogassa ezt a speciális funkciót, a hagyományosabb konfigurációk, például a helyfoglalás mellett.

  • Távoli intranet hozzáféréshez kapcsolódó szakértelem és támogatási szolgáltatások
  • A jelentés a Ricoh-t távoli, intranet hozzáférés-kezelési képességei, egyéb kiemelkedő üzleti képességei és ügyfelektől származó hiteles referenciák miatt is kiemeli. Megállapítja, hogy a Ricoh távoli szolgáltatásokat kínál a helyszíni hálózati infrastruktúra felügyeletére az alapvető hálózati hozzáférés-szabályozástól a hálózati adminisztrációig, a tűzfalak és a virtuális magánhálózatok kezeléséig. Példaként megemlítik, hogy a Ricoh LAN és vezeték nélküli hálózatmenedzsmentet biztosított egy designer outlet számára kiskereskedelmi plázákban 10 országban és 29 helyszínen. A megoldást a Ricoh Service Operation Centre által nyújtott menedzselt támogatási szolgáltatások bizotsították.

A jelentés megjegyzi, hogy a Ricoh erős tanácsadói képességekkel rendelkezik az üzleti fejlesztések kidolgozásának támogatására. A jelentés azt ajánlja, hogy a Ricoh-t vegyék figyelembe a munkahelyi digitalizáláshoz partnert kereső vállalatok, valamint a back-office funkciók optimalizálásából származó előnyöket kiterjeszteni kívánó informatikai részlegek.

Ibrahim Yate, Senior Analyst, Verdantix, elmondta: “A Ricoh egy munkahelyi rendszerintegrátor, amely speciális képességekkel és különösen erős lendülettel rendelkezik a térmenedzsment, a plug-and-play, valamint a testreszabott munkahelyi mobilalkalmazások terén. Az IT területén is bizonyított, tapasztalattal rendelkező digitalizációs partnert kereső vállalatoknak érdemes áttekinteniük a Ricoh értékajánlatát."

David Mills, CEO, Ricoh Europe, hozzátette: “Úgy véljük, hogy az ügyfélközpontú megközelítésünk miatt kerültünk be a Verdantix Green Quadrant for Workplace Systems Integrators elismerésébe. Ezt részben annak köszönhetjük, hogy a térgazdálkodási, helyfoglalási és digital signage megoldásaink jelentős részét számos nyomtatási ügyfelünk kérte utólagos megrendelésként. Ez azt az egyértelmű előnyt jelenti számunkra, hogy már most is jól ismerjük, hogyan lehet kihasználni egy szervezet informatikai hálózatát a hatékonyság növelése és az új rendszerek digitális infrastruktúrába való integrálása érdekében. Ezek az ismereteink is kiemelten fontosak ügyfeleinknek, hiszen nyugalmat és bizalmat biztosít számukra, hogy egy vezető digitális szolgáltatóval dolgozhatnak együtt.”

Töltse le innen az ingyenes elemzést.

*Verdantix: “Green Quadrant: Workplace Systems Integrators 2021”. Szerz. Ibrahim Yate and Susan Clarke (2021. május).

| A Ricoh-ról |

A Ricoh innovatív technológiákkal és szolgáltatásokkal támogatja a digitális munkahelyeket, így segít az emberek számára, hogy okosabban dolgozhassanak.

A 85 éves története során összegyűjtött, kifinomult tudással és szervezeti képességekkel a Ricoh a digitális szolgáltatások, az információmenedzsment, a nyomtatási- és képalkotási megoldások egyik vezető szolgáltatójává vált, hozzásegítve a vállalkozásokat a digitális átalakuláshoz és üzleti teljesítményük növeléséhez. 

A Ricoh Group központja Tokióban található, de a vállalat világszerte végez üzleti tevékenységet, ügyfelei közel kétszáz országban és régióban használják termékeit és szolgáltatásait. A 2021. márciusában befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1682 milliárd japán jen volt (körülbelül 15,1 milliárd USD).


Kérdés esetén kérjük forduljon kollégánkhoz:
RICOH Hungary Kft.
Fekete Gábor
E-Mail: gfekete@ricoh.at
Mobil: +43 664 80 464 2455