Cookie-ra vonatkozó szabályok

A Ricoh adatgyűjtő eszközöket, például cookie-kat használ, hogy egyszerűbbé tegye a webhely használatát. Ezeknek a beállításoknak a megváltoztatásáról és a cookie-król itt talál további információkat.

Egy független elemzőcég specialistaként azonosította a Ricoh-t a munkahelyi rendszerintegrátorokról készült jelentésében

Ricoh Europe, London, 2021. július 15. - A Ricoh bejelentette, hogy a Verdantix a 2021-es Green Quadrant for Workplace Systems Integrators* jelentésében listázza a vállalatot. 

A jelentés részletes, tényeken alapuló összehasonlítást nyújt a piac legjelentősebb munkahelyi rendszerintegrátorairól. A Verdantix saját fejlesztésű Green Quadrant módszertanán alapuló elemzést készít, amely a Ricoh-t specialistaként pozícionálta. Az elemzés előre meghatározott felhasználói forgatókönyvekre adott szolgáltatási tájékoztatókon és egy átfogó kérdőívre adott ügyfél-válaszokon alapul. Az ügyfelek igényeinek megértése érdekében a Verdantix mélyinterjúkat készített a közepes és nagy ingatlanportfóliókat birtokló vállalatok szoftvervásárló munkatársai körében, és felmérést végzett a pénzügyi döntéshozók körében is.

A Verdantix a Ricoh fő erősségeit az alábbiakban határozta meg:

  • Átfogó megoldások a helygazdálkodásra és munkahelyi rendszerek telepítésére
  • A Ricoh a piacvezető 2,5/3,0-as pontszámot érte el a helygazdálkodási szoftver bevezetések kapcsán meglévő képességeiért. A jelentés megemlíti a Ricoh saját helygazdálkodási megoldásának (Ricoh Spaces) képességeit, valamint harmadik féltől származó megoldások bevezetése kapcsán elért eredményeket is. A Wavin gyártóvállalat számára a Ricoh egy tárgyalótermek és íróasztalok foglalására alkalmas megoldást telepített, kiegészítve egy látogatókezelő rendszerrel, melyben egy olyan digitális kijelző is helyet kapott, amelyen a vendégek bejelentkezhetnek. Ez a rendszer 40 országban 12 000 alkalmazott igényeit szolgálja ki.

  • Plug-and-play és testreszabott munkahelyi mobilalkalmazások telepítése
  • A Ricoh átlagon felüli pontszámot ért el a munkahelyi mobilalkalmazások telepítési képességei tekintetében, többek között annak köszönhetően, hogy több mint 100 projektet valósított meg ezen a területen. Ez magában foglalja a termék-kutatást, a technikai tanácsadást, a megvalósítást, a teljesítménymérést és a bevezetés menetrendjéhez kapcsolódó tanácsadást. A jelentés szerint a Ricoh képes saját munkahelyi alkalmazások, valamint harmadik féltől származó megoldások telepítésére is. A Sodexo létesítménygazdálkodási céggel együttműködve a Ricoh olyan applikációt keltett életre, amely lehetővé teszi a munkatársak számára, hogy munkahelyi étkezésre ételt válasszanak, QR-kódot szkenneljenek be, és megerősítsék ezen ételek rendelését, amelyeket ezt követően az intelligens szekrényükbe szállítanak. A Ricoh képes volt testre szabni az alkalmazást, hogy támogassa ezt a speciális funkciót, a hagyományosabb konfigurációk, például a helyfoglalás mellett.

  • Távoli intranet hozzáféréshez kapcsolódó szakértelem és támogatási szolgáltatások
  • A jelentés a Ricoh-t távoli, intranet hozzáférés-kezelési képességei, egyéb kiemelkedő üzleti képességei és ügyfelektől származó hiteles referenciák miatt is kiemeli. Megállapítja, hogy a Ricoh távoli szolgáltatásokat kínál a helyszíni hálózati infrastruktúra felügyeletére az alapvető hálózati hozzáférés-szabályozástól a hálózati adminisztrációig, a tűzfalak és a virtuális magánhálózatok kezeléséig. Példaként megemlítik, hogy a Ricoh LAN és vezeték nélküli hálózatmenedzsmentet biztosított egy designer outlet számára kiskereskedelmi plázákban 10 országban és 29 helyszínen. A megoldást a Ricoh Service Operation Centre által nyújtott menedzselt támogatási szolgáltatások bizotsították.

A jelentés megjegyzi, hogy a Ricoh erős tanácsadói képességekkel rendelkezik az üzleti fejlesztések kidolgozásának támogatására. A jelentés azt ajánlja, hogy a Ricoh-t vegyék figyelembe a munkahelyi digitalizáláshoz partnert kereső vállalatok, valamint a back-office funkciók optimalizálásából származó előnyöket kiterjeszteni kívánó informatikai részlegek.

Ibrahim Yate, Senior Analyst, Verdantix, elmondta: “A Ricoh egy munkahelyi rendszerintegrátor, amely speciális képességekkel és különösen erős lendülettel rendelkezik a térmenedzsment, a plug-and-play, valamint a testreszabott munkahelyi mobilalkalmazások terén. Az IT területén is bizonyított, tapasztalattal rendelkező digitalizációs partnert kereső vállalatoknak érdemes áttekinteniük a Ricoh értékajánlatát."

David Mills, CEO, Ricoh Europe, hozzátette: “Úgy véljük, hogy az ügyfélközpontú megközelítésünk miatt kerültünk be a Verdantix Green Quadrant for Workplace Systems Integrators elismerésébe. Ezt részben annak köszönhetjük, hogy a térgazdálkodási, helyfoglalási és digital signage megoldásaink jelentős részét számos nyomtatási ügyfelünk kérte utólagos megrendelésként. Ez azt az egyértelmű előnyt jelenti számunkra, hogy már most is jól ismerjük, hogyan lehet kihasználni egy szervezet informatikai hálózatát a hatékonyság növelése és az új rendszerek digitális infrastruktúrába való integrálása érdekében. Ezek az ismereteink is kiemelten fontosak ügyfeleinknek, hiszen nyugalmat és bizalmat biztosít számukra, hogy egy vezető digitális szolgáltatóval dolgozhatnak együtt.”

Töltse le innen az ingyenes elemzést.

*Verdantix: “Green Quadrant: Workplace Systems Integrators 2021”. Szerz. Ibrahim Yate and Susan Clarke (2021. május).

| A Ricoh-ról |

A Ricoh innovatív technológiákkal és szolgáltatásokkal támogatja a digitális munkahelyeket, így segít az emberek számára, hogy okosabban dolgozhassanak.

A 85 éves története során összegyűjtött, kifinomult tudással és szervezeti képességekkel a Ricoh a digitális szolgáltatások, az információmenedzsment, a nyomtatási- és képalkotási megoldások egyik vezető szolgáltatójává vált, hozzásegítve a vállalkozásokat a digitális átalakuláshoz és üzleti teljesítményük növeléséhez. 

A Ricoh Group központja Tokióban található, de a vállalat világszerte végez üzleti tevékenységet, ügyfelei közel kétszáz országban és régióban használják termékeit és szolgáltatásait. A 2021. márciusában befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1682 milliárd japán jen volt (körülbelül 15,1 milliárd USD).


Kérdés esetén kérjük forduljon kollégánkhoz:
RICOH Hungary Kft.
Fekete Gábor
E-Mail: gfekete@ricoh.at
Mobil: +43 664 80 464 2455