Három tanács a közepes méretű nyomtatási szolgáltatók számára folyamatosan változó világunkban
14.06.2017

Három tanács a közepes méretű nyomtatási szolgáltatók számára folyamatosan változó világunkban

Ricoh Europe, 2017.06.14 - A politikai, gazdasági, társadalmi és digitális változások együttesen alkotnak komplex/ üzleti környezetet a jelenlegi nyomtatási szolgáltatók számára.

Bár ambiciózusak és szívesen fogadják ezt a változást, sok közepes méretű nyomtatási szolgáltató akadályokkal küzd, melyek gátat szabnak lehetőségeik kiteljesedésének.

A digitális átalakulás továbbra is kulcsfontosságú kérdés marad. A Ricoh Europe által szponzorált kutatás rámutatott, hogy a közepes méretű vállalatok alkalmazottai számos iparágban meggyőződéssel állítják, a digitális átalakulás következtében cégük erősebb lesz 2017 végére mint jelenleg. Az is megállapítást nyert, hogy a megkérdezettek 62% úgy véli, vállalkozásaiknak ki kellene használniuk az új technológiák és folyamatok adta lehetőségeket.

Általánosan azt mondhatjuk, a közepes méretű vállalatok alkalmazottai egyértelműen pozitívan fogadják a kihívást és szeretnék leküzdeni az útjukban álló akadályokat. Az első lépés a rendelkezésre álló technológiák illetve azoknak gyakorlatban való alkalmazásának vizsgálata.

A digitális átalakulás különböző módon befolyásolják a production print üzletágat, ezért három területet határoztunk meg, amikre a PSP-k döntéshozóinak összpontosítaniuk kell:
Digitális folyamatok
Egy teljesen digitális műveletsor csökkenti a kulcsfontosságú dokumentumok előállításának, terjesztésének és kezelésének költségeit, melynek célja az anyagi megtakarítás. A folyamatok digitalizálása - beleértve a termelési munkafolyamatot - javítja a termelékenységet, időt takarít meg a munkavállalók számára, és nagyobb teret biztosít a válaszadásra. Amikor tényleges gyártásról van szó, a Ricoh digitális színes nyomtatási megoldása elég rugalmas ahhoz, hogy a lehető legtöbb igényt kielégítse, beleértve a különféle kampányokba történő integrációt, emellett kiváló minőséget biztosít.
Rugalmas munkavégzés
Az egyre növekvő mobil munkaerő természetesen ki szeretné használni a rugalmas munkavégzés kínálta előnyöket. A felhőalapú technológia lehetővé teszi a rugalmas munkarendű/nem irodai munkatársak, például egy értékesítési csapat számára, hogy valós időben működjenek együtt, és biztonságosan oszthassanak meg információt bármely mobil eszköz segítségével.

A Ricoh távolról elérhető Avanti Slingshot Management Információs Rendszere (MIS) lehetővé teszi az értékesítő számára, hogy árajánlatot készítsen irodán kívüli munkavégzés közben, a felső vezetés számára pedig ezek jóváhagyását.

A Google Cloud Print Ricoh applikáció segítségével távolról elérhetők a Ricoh nyomtatók, illetve lehetőség van nyomtatási parancs küldésére a Google Cloud Print szolgáltatásán keresztül. Ennek eredménye a nagyobb munkavállalói mobilitás.

A nyomtatási helyiségen kívül tartózkodó produkciós menedzserek vagy operátorok a Ricoh TotalFlow Supervisor alkalmazását használhatják a nyomtatási feladatok távfelügyeletére.
Összekapcsolhatóság
A nyomtatott és kommunikációs ágazatok kiélezett piaci versenyében egyre fontosabbá válik a munkavállalók számára az ötletek megosztása és közös fejlesztése. A könnyebb elérhetőség hozzájárul a hatékonyabb együttműködéshez. Növeli a termelékenységet, elősegíti a kohéziós kultúrát és innovatív légkört eredményez. A Ricoh interaktív táblái támogatják a képzést és az együttműködést. Tökéletes megoldás az ötletek vizuális kidolgozásához, megosztásához és rögzítéséhez.

Ezen kívül a Ricoh rendkívül kompakt, hordozható, közeli vetítésű projektorai növelik a prezentáció értékét, drámai hatást érhetünk el üdvözlő üzeneteinkben egy nyomtatási szolgáltató partner vendégül látásakor.

Ahogyan egy globális vállalat, amely lokális jelenléttel és szakértelemmel rendelkezik az EMEA területén belül, megértve a PSP-k sajátos igényeit, olyan szolgáltatásokat és támogatást kínálunk Önnek, amely egy komoly, elismert piaci szereplőtől elvárható.

Itt az idő, hogy közösen megvizsgáljuk, hogyan tudnánk legjobban alkalmazkodni a folyamatosan változó piaci igényekhez!

| A Ricoh-ról |

A Ricoh integrált digitális szolgáltatások, valamint a nyomtatási- és képalkotási megoldások egyik vezető szolgáltatója. Célunk a munkahelyek és a munkaterületek digitális átalakulását és az üzleti teljesítmény optimalizálását támogatni.

A tokiói székhelyű Ricoh cégcsoport működése globálisan mintegy 200 országban és régióban ér el ügyfeleket, 85 éves történelme során összegyűjtött tudással, technológiákkal és szervezeti képességekkel támogatva őket. A 2023 márciusával zárult pénzügyi évben a Ricoh Group árbevétele 2 134 milliárd jen (kb. 16 milliárd USD) volt.

A Ricoh küldetése és jövőképe, hogy a munkahelyi folyamatok megértésével és átalakításával képessé tegyük az egyéneket arra, hogy a munka által találják meg a kiteljesedést, hogy felszabadíthassuk a bennük rejlő potenciált és kreativitást a fenntartható jövő megvalósítása érdekében. 

További információért kérjük, látogasson el a www.ricoh.com weboldalra.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Minden jog fenntartva. A tartalomban felmerülő márkanevek és a védjegyek a jogszerűen bejegyzett tulajdonosok korlátlan tulajdonát képezik.

Kérdés esetén kérjük forduljon kollégánkhoz:

RICOH Hungary Kft.

Fekete Gábor

E-Mail: gfekete@ricoh.at

Mobil: +43 664 80 464 2455