FőoldalVissza a menübe
Áttekintés

Élen a munkahelyek megreformálásában

A technológia megváltoztatja a munkavégzést. A Ricoh biztosítja, hogy a változás pozitív legyen a csapatai és a vállalkozása számára. Végigkísérjük Önt az út minden lépésén, hogy zökkenőmentes legyen az átállás a teljesen digitális munkahelyre
További részletek
seamless digital workspace experience
Digitális munkahely

Hozzáférés bárhonnan

A jövőnket a hibrid és utazás közbeni munkavégzés formálja. Holisztikus megközelítéssel tervezzük, integráljuk és támogatjuk digitális munkaterületeket, hogy támogassuk az alkalmazottak elkötelezettségét, és segítsük Önt a teljesítmény új szintjeinek elérésében.
További részletek
Business Process Management

Sikerre tervezve

A manuális feladatoknak többé nem kell hátráltatniuk a személyzetet. Optimalizáljuk üzleti folyamatait, hogy munkatársai többet tudjanak nyújtani; a szervezet folyamatainak racionalizálásához és egyszerűsítéséhez technológiát, szakértelmet és támogatást biztosítunk
További részletek
Felhő és infrastruktúra

Cloud & clear

A felhő teljes potenciáljának kiaknázásához megfelelő ütemtervre és végrehajtó csapatra van szükség. Olyan felhőmegoldásokat és szakértelmet kínálunk, amelyek agilisabbá, költséghatékonyabbá és biztonságosabbá teszik az üzleti működést, miközben akár a következő generációs innovációk bevezetését is támogatja
További részletek
Kiberbiztonság

Nincs több kockázatos vállalkozás

Az interneteléréssel rendelkező készülékek új sérülékenységeket teremtettek a kibertámadásokhoz. Segítünk Önnek a kiberbűnözés elleni harcban az alapvető üzleti folyamataikhoz igazodó intelligens kiberbiztonsági szolgáltatásokkal és megoldásokkal.
További részletek
Digital Experience

A felhasználói élmény egy új szintje

A kiemelkedő ügyfélélmény a kimagasló munkavállalói élménnyel kezdődik. Adatszakértőkből és fejlesztőkből álló, magasan képzett csapatunk segít felülmúlni az ügyfelek elvárásait minden érintkezési ponton. Olyan megoldásokat tervezünk, építünk, valósítunk meg és szervizelünk, amelyekre a munkavállalóknak szüksége van, hogy pozitív, mély és hosszan tartó benyomást keltsenek.
További részletek
Irodai termékek és szoftverek

Kategóriaelső minőség

A Ricoh jól ismert a kiváló minőségű nyomtatókról, digitális sokszorosítókról és multifunkcionális nyomtatókról/szkennerekről/fénymásolókról. A sebesség, méret és képességek tekintetében rengeteg lehetőség közül választhatja ki a munkacsoportja, irodája vagy osztályterme számára a legmegfelelőbb modelleket és funkciókat
További részletek
Áttekintés

Sokoldalú szolgáltatási és támogatási platform

Az összes termék és szolgáltatás támogatás, amire szüksége van, egy helyen. Támogatást, tanácsadást és megoldásokat nyújtunk, hogy vállalkozása folyamatosan működjön
Támogatás kérése
AV technology and management
Áttekintés

Miden hír egy helyen

Tudjon meg mindent üzleti híreinkről, termékújdonságainkról és munkatársainkról, valamint a rendezvényekről, amelyeken szervezőként vagy résztvevőként jelen leszünk
Legyen tájékozott
News and events from Ricoh
A vállalatunk

Kik vagyunk, és mivel foglalkozunk

A Ricoh arra törekszik, hogy mindig meghallgassa ügyfeleit, és olyan innovatív megoldásokat, termékeket és szolgáltatásokat nyújtson, amelyek összhangban vannak az Ön üzleti céljaival. Szeretnénk hozzáadott értéket adni a szolgáltatásaihoz és termékeihez. Alkalmazkodunk a üzleti környezet változásaihoz.
Tudjon meg többet a Ricoh-ról
Áttekintés

Örömmel beszélnénk Önnel

Akár megoldásaink vagy termékeink árával kapcsolatosan szeretne érdeklődni, segítségre van szüksége a fiókja kezeléséhez, vagy már használja a termékeinket, és támogatásra van szüksége, csapatunk az Ön rendelkezésére áll
Lépjen kapcsolatba velünk
customer and employee engagement
Áttekintés

Segítünk egy lépéssel előrébb járni

Fedezze fel, és olvassa el legújabb iparági elemzéseinket, hogy megismerje mindazt, ami leginkább számít az üzleti megoldásokban
Ismerje meg a legújabb insight-jainkat
Ricoh Insights - Overview

Az európai középpiaci szegmens megerősítése

Preparing mid-size IT leaders for success

Most IT leaders have been implementing digital transformation strategies over several years. Then COVID-19 shook many organisations to their core. While the groundwork IT teams had put in place have served well until now, the pandemic has shone a light on their organisation’s strengths and shortcomings. 

Now they must deliver technology and services that help minimise disruption to the business, improve customer experience and securely support new ways of working. 

This new report by Ricoh Europe, with research conducted by Opinium Research, explores employees' experience working remotely during the pandemic. It identifies key trends and bottlenecks that are holding businesses back. It offers guidance for IT leaders in mid-size businesses to meet their workers' and customers' requirements to navigate the uncertain period ahead.


Download Infographic

Tanulmány letöltése

Kötelezően kitöltendő mező *


A távmunkával kapcsolatos nehézségek megakadályozzák a középvállalkozásokat abban, hogy sikeresek legyenek

A távmunkával kapcsolatos nehézségek megakadályozzák a középvállalkozásokat abban, hogy sikeresek legyenek

A középvállalkozások megérzik a távmunkával járó kihívások árát. A technikai akadályok befolyásolják a termelékenységet, az együttműködést és az eredmények biztosítását az ügyfelek számára, ezáltal megnehezítik az ilyen vállalatok számára, hogy a világjárvány után sikeresek legyenek. 

Az informatikai vezetők számára kihívást jelent, hogy az érintetteket a hatékonyabb távmunkát biztosító eszközökkel lássák el. A középvállalkozások alkalmazottainak egynegyede (24%) állítja, hogy nincsenek meg a megfelelő eszközei ahhoz, hogy az ügyfelek számára eredményt érjen el, 27%-uk pedig nem rendelkezik a megfelelő együttműködést biztosító eszközökkel. Mindez nemcsak a termelékenységet, hanem a munkamorált és a személyzet jóllétét is befolyásolja, ezáltal még nehezebbé teszi a szervezetek számára, hogy a világjárványt követően sikeresek legyenek. 

Ha egy szervezeten belül alacsony a munkamorál, és hiányzik az összehangolt működés a postakezelő részlegtől a pénzügyi részlegeken át az ügyfélmenedzserekig, akkor az ügyfelek mindenképpen veszítenek. Ez nemcsak rövid távon zavarja meg a szervezet működését, de az üzleti növekedésre is kihat.

Olvassa el a teljes cikket