Cookie-ra vonatkozó szabályok

A Ricoh adatgyűjtő eszközöket, például cookie-kat használ, hogy egyszerűbbé tegye a webhely használatát. Ezeknek a beállításoknak a megváltoztatásáról és a cookie-król itt talál további információkat.

Az európai középpiaci szegmens megerősítése

Preparing mid-size IT leaders for success

Most IT leaders have been implementing digital transformation strategies over several years. Then COVID-19 shook many organisations to their core. While the groundwork IT teams had put in place have served well until now, the pandemic has shone a light on their organisation’s strengths and shortcomings. 

Now they must deliver technology and services that help minimise disruption to the business, improve customer experience and securely support new ways of working. 

This new report by Ricoh Europe, with research conducted by Opinium Research, explores employees' experience working remotely during the pandemic. It identifies key trends and bottlenecks that are holding businesses back. It offers guidance for IT leaders in mid-size businesses to meet their workers' and customers' requirements to navigate the uncertain period ahead.


Download Infographic

Tanulmány letöltése

Kötelezően kitöltendő mező *


A távmunkával kapcsolatos nehézségek megakadályozzák a középvállalkozásokat abban, hogy sikeresek legyenek

A távmunkával kapcsolatos nehézségek megakadályozzák a középvállalkozásokat abban, hogy sikeresek legyenek

A középvállalkozások megérzik a távmunkával járó kihívások árát. A technikai akadályok befolyásolják a termelékenységet, az együttműködést és az eredmények biztosítását az ügyfelek számára, ezáltal megnehezítik az ilyen vállalatok számára, hogy a világjárvány után sikeresek legyenek. 

Az informatikai vezetők számára kihívást jelent, hogy az érintetteket a hatékonyabb távmunkát biztosító eszközökkel lássák el. A középvállalkozások alkalmazottainak egynegyede (24%) állítja, hogy nincsenek meg a megfelelő eszközei ahhoz, hogy az ügyfelek számára eredményt érjen el, 27%-uk pedig nem rendelkezik a megfelelő együttműködést biztosító eszközökkel. Mindez nemcsak a termelékenységet, hanem a munkamorált és a személyzet jóllétét is befolyásolja, ezáltal még nehezebbé teszi a szervezetek számára, hogy a világjárványt követően sikeresek legyenek. 

Ha egy szervezeten belül alacsony a munkamorál, és hiányzik az összehangolt működés a postakezelő részlegtől a pénzügyi részlegeken át az ügyfélmenedzserekig, akkor az ügyfelek mindenképpen veszítenek. Ez nemcsak rövid távon zavarja meg a szervezet működését, de az üzleti növekedésre is kihat.

Olvassa el a teljes cikket