Future of print

Központi szerepet szánnak az innovációt és az agilitást segítő nyomtatásnak az európai üzleti vezetők
Az üzleti vezetőknek újra kell gondolniuk a nyomtatás szerepét a szervezetükben. 69%-uk gondol a nyomtatásra bevételi forrásként, és 67%-uk használja versenyelőny megszerzésére. A nyomtatás ma már az iroda sarkából a tárgyalóterembe lépett elő. Az új nyomtatási lehetőségek jelentik a stratégiai agilitás és az innovatív fejlesztések alapjait. 39%-uk új nyomtatási technológiákat vezetett be, amelyek kihasználják az AI és az automatizmus előnyeit.

Új nyomtatási technológiák forradalmasítják az egészségügyi szektort
Az egészségügyi szakemberek többsége felhasználja az új nyomtatási technológiákat a pontosabb diagnosztika és az alacsonyabb halálozási arányszámok érdekében. A nyomtatási innovációkat felhasználják a személyre szabott implantátumok és protézisek gyorsabb előállításához is, ami rövidebb kórházi tartózkodást tesz lehetővé a betegek számára.

A digitális gyártás és a 3D nyomtatás fontos készségek lesznek a jövőben
A felsőoktatási vezetők többsége állítja, hogy a digitális gyártáshoz és a 3D nyomtatáshoz hasonló technológiák által tanult új készségek kulcsfontosságúak az oktatási sikerekhez és a diákok munkaerőpiacra történő fekészítéséhez.
66%-uk állította, hogy az új nyomtatási technológiákba történő befektetés alapvető fontosságú ahhoz, hogy a diákok számára vonzerőt jelentsen az intézmény, és javítja az intézménnyel és a kurzusokkal kapcsolatos elégedettséget is.

A változó ügyféligények új nyomtatási technológiák bevezetését teszik szükségessé
A pénzügyi szolgáltatási ágazat komoly kihívásokkal küzd. Az Európában működő bankok kontinensszerte digitális átállással veszik fel a versenyt az új piaci szereplőkkel és induló vállalkozásokkal. A pénzügyi szolgáltatók vezetőinek 83%-a véli úgy, hogy az iparágnak nehézségekkel kell szembenéznie az elektronikus tranzakciók és a személyre szabott banki szolgáltatások iránti változó ügyféligények térnyerése miatt. Ahhoz, hogy gyorsan tudjon alkalmazkodni ezekhez az igényekhez, az ágazatnak új nyomtatási technológiákat kell alkalmaznia.

A kiskereskedők nyomtatással igyekeznek személyre szabni termékeiket és felgyorsítani a megrendelések teljesítését
Az ügyfelek megtartásáért folytatott versenyben a kiskereskedőknek gyorsan kell lépniük, hogy alkalmazkodjanak a változó fogyasztói szokásokhoz.
A kiskereskedelmi vállalkozások vezetőinek 84%-a állítja, hogy az ügyfelek rövidebb teljesítési időt várnak el, és 74%-uk számol be arról, hogy a személyre szabott termékek iránt nő a kereslet. Ehhez a versenyelőny szempontjából az új nyomtatási technológiák kínálják a legmegfelelőbb megoldásokat. A 3D-s és igényre szabott nyomtatás alkalmazásával például a kiskereskedők hatékonyabban képesek teljesíteni a megrendeléseket, áthidalva a digitális környezet és fizikai tárgyak közötti rést.

A nyomtatásnak köszönhetően kisebb ráfordítással többet munkát végezhet el
Egyre több kis- és középvállalat gondolja újra a nyomtatással való kapcsolatát. A 3D nyomtatás és az új nyomtatási technológiák egyéb formái számos akadályt elhárítanak, melyek korábban a skálázás és a növekedés kerékkötői voltak. A tárolási költségek csökkentésével, az ügyféligények gyorsabb kielégítésével és a beszállítói és szállítási problémák kiiktatásával a kis- és középvállalatok 44%-a már használja a 3D nyomtatási technológiát, sőt, a következő két évben további 30%-uk beruházást tervez ezen a területen.