Cookie-ra vonatkozó szabályok

A Ricoh adatgyűjtő eszközöket, például cookie-kat használ, hogy egyszerűbbé tegye a webhely használatát. Ezeknek a beállításoknak a megváltoztatásáról és a cookie-król itt talál további információkat.

Generation Innovate


A vállalatok minden iparágban felállítanak néhány elméletet arról, hogy hogyan kell működniük, és mit kell tenniük a sikerért. Ugyanakkor pusztán öt év alatt mérhetetlen nagyot változott a szélesebb piac. Ha rosszul mérik fel a körülöttük végbemenő változásokat, és rosszul reagálnak ezekre, a kis- és közepes vállalatok jövője kérdéses lehet. Az üzletvezetőknek meg kell ismerniük a gyorsan változó piacot, és el kell sajátítaniuk a sikerhez elengedhetetlen új kritériumokat.
 
A Ricoh Europe egy új tanulmánya, amelyet a Coleman Parkes készített, azt vizsgálja, hogy a kis- és közepes vállalatok vezetői hogyan közelítenek az innovációhoz és a fejlődéshez a túlélés érdekében.
 
A felmérést 2018 augusztusában végeztük el 3300 kis- és középvállalati vezetővel többek közt Ausztria, Belgium, Luxemburg, a Cseh Köztársaság, Dánia, Finnország, Franciaország, Németország, Magyarország, Olaszország, Hollandia, Norvégia, Lengyelország, Portugália, Oroszország, Szlovákia, Dél-Afrika, Spanyolország, Svédország, Svájc, Törökország, az Egyesült Királyság és Írország területéről.


Az innováció hiánya a kis- és közepes vállalatok túlélését veszélyezteti

Az innováció hiánya a kis- és közepes vállalatok túlélését veszélyezteti

A digitális átalakulás, a törvényi előírások és a gazdasági változások komoly veszélyt jelentenek a kis- és közepes vállalatok túlélésére. A megkérdezett kis- és középvállalati vezetők egyharmada mondta azt, hogy 2020-ra innováció és a változásokra adott megfelelő válasz hiányában megszűnne a tevékenysége. Miközben továbbra is növelni kívánják profitjukat és működésüket, a kis- és közepes vállalatoknak meg kell vizsgálniuk, hogy az innováció kérdéseire a lehető legjobb választ adják.

Olvassa el a teljes cikket


Változásra készen a fogyasztói kereslet függvényében

Változásra készen a fogyasztói kereslet függvényében

A digitális kor gyors változásai továbbra is jelentős kihívás elé állítják a kis- és közepes vállalatokat. Az európai kis- és középvállalati vezetők mintegy negyede (24%) számít arra, hogy teljesen meg kell változtatnia kínálatát a következő öt évben, ha továbbra is működőképes szeretne maradni. A többség (91%) úgy véli, valamilyen mértékben módosítania kell üzletvitelén.

Olvassa el a teljes cikket