A befogadás és a termelékenység növelése AI-alapú hibrid munkavégzéssel
A hibrid munkavégzés nagyobb rugalmasságot és kiteljesedést ígér a munkavállalóknak, és a modern munkahelyi élmény egyik kulcsfontosságú elemét képezi. Valójában sok munkavállaló ma már hetente akár egy teljes napot is hibrid munka-megbeszéléseken vesz részt, távolról vagy az irodából bejelentkezve.
A Microsoft és a Ricoh kutatása szerint azonban a legtöbb tárgyalóterem nem kínálja a dolgozóknak a hatékony együttműködéshez szükséges eszközöket. Például,
- világszerte a tárgyalótermeknek csak 15%-a rendelkezik videoberendezéssel, ami korlátozza a távoli és a helyszíni résztvevők közötti integrációt és egyenlőséget, és megnehezíti a produktív munkavégzést a hívások során.¹
- A szervezetek 30%-a elismeri, hogy a három legfontosabb ok, amiért a vállalatuknál a munkatársak termelékenysége csökken, az az, hogy a technológiájuk, például az együttműködési szoftverek és hardverek nem felelnek meg az ipari szabványoknak, ami megnehezíti az alkalmazottak mindennapi munkáját.²
Ez végső soron ronthatja a munkavállalók elégedettségét és növeli a fluktuáció kockázatát. Ezért az emberközpontú tárgyalótermek kialakítása a szervezeti siker előmozdítása érdekében minden eddiginél fontosabb.
A Microsoft és a Ricoh együtt dolgozta ki a hibrid munkavégzésről szóló új útmutatót. Az útmutató végigvezeti Önt a legjobb gyakorlatokon és a legjobb együttműködési technológiákon, amelyek segítenek abban, hogy minden résztvevő számára dinamikus, méltányos és hatékony hibrid értekezleteket szervezzen.
AI az értekezletek élményének javítása érdekében
Az egyik fő ajánlásunk az, hogy a mesterséges intelligencia innovációját be kell vinni a tárgyalóterembe, hogy javítsuk a felhasználói élményt a hívások előtt, alatt és után.
Az AI-alapú IoT-érzékelők tárgyalótermekben való alkalmazása jelentősen javíthatja a felhasználói élményt, intelligensebb és érzékenyebb munkaterületeket hozva létre. A fejlett érzékelőtechnológia bevezetésével részletes, valós idejű adatokhoz juthat hozzá, amelyeket zökkenőmentesen integrálhat a munkaterület-elemzésbe. Ezek az adatok alapvető betekintést nyújtanak abba, hogy a tárgyalók és más terek valóban hogyan vannak kihasználva, beleértve az emberek számát, a helyiségek kihasználtságát és a használati mintákat.
Ennek a megközelítésnek a sarokköve a Microsoft Teams Rooms platform, amely zökkenőmentes, videókapcsolattal támogatott megbeszéléseket tesz lehetővé, számos mesterséges intelligenciával támogatott fejlesztéssel. Egy megbeszélés során például a Copilot személyi asszisztens segítségével valós időben generálhat jegyzeteket, azonosíthatja a nyomon követési műveleteket, és felzárkóztató jegyzeteket készíthet, hogy a későn csatlakozók is hozzájárulhassanak az üléshez. A hívás után a Copilot intelligens összefoglaló funkciója gyorsan elkészíti a megbeszélés összefoglalóját, így a felhasználóknak nem kell időt tölteniük a teljes jegyzőkönyv átolvasásával, hogy megtalálják a konkrét információkat.
A Microsoft Teams Rooms számos más intelligens képességgel rendelkezik, amelyek lebontják a távoli és a helyiségben tartózkodó résztvevők közötti korlátokat. A Ricoh pedig tanúsított Microsoft-partnerként segíthet Önnek a zökkenőmentes együttműködési terek tervezésében, megvalósításában és támogatásában, bárhol a világon, bármilyen méretben.
¹ A Microsoft és a LinkedIn 2024-es Munka Trend Index éves jelentése (AI at Work Is Here. Now Comes the Hard Part (Itt a munkahelyi AI. Most jön a neheze)).
² Rugalmas frusztrációk: a Ricoh Europe kutatása szerint a hibrid technológia még mindig nem felel meg a követelményeknek (Ricoh-kutatás - Rugalmas frusztrációk).
Steven Christensen
A Microsoft Teams & Devices nyugat-európai vezetője
Microsoft