Eszközkezelés
Távolról kell telepítenie, aktiválnia, konfigurálnia, felügyelnie és kezelnie a nyomtató- és rögzítőeszközök flottáját a hibrid munkahelyen? Eszközkezelési megoldásaink és szolgáltatásaink segítenek Önnek optimalizálni és kezelni infrastruktúráját, miközben az eszközöket integráljuk menedzselt szolgáltatásainkba a szervizelés és a fogyóeszközök szállításának automatizálása érdekében. Emellett betekintést nyújtunk az eszközök használatába is, hogy flottáját az aktuális igényeknek megfelelően méretezhesse.
Nyomtatás és kimenet kezelése
Nyomtatási és kimenetkezelési megoldásainkat úgy terveztük, hogy zökkenőmentes és biztonságos nyomtatási élményt nyújtsanak az egész munkahelyen. Ez magában foglalhatja a biztonságos nyomtatáskiadást, a felhasználói hitelesítést, a szabályalapú nyomtatást, a mobil nyomtatást, a kvóta- és fizetési szolgáltatásokat, a munkák elszámolását és az elemzést. A modern, agilis munkahelyek támogatása érdekében a Ricoh integrációkat kínál a vezető személyazonosság-kezelési szolgáltatásokkal, zéró bizalmi architektúrát, távoli kezelést és rugalmas telepítési lehetőségeket helyben, magán- és nyilvános felhőben.
Rögzítés és munkafolyamat
A rögzítési és munkafolyamat-megoldások hozzáadása a legtöbb többfunkciós nyomtató alapfelszereltségénél jóval fejlettebb képességeket biztosít, pontosan kivonja az adatokat (OCR vagy AI segítségével) szkennelés közben, felismeri a dokumentum típusát, és elküldi a megfelelő célállomásokra – például felhőbe, e-mailbe, mappákba. Automatizálja a dokumentumrögzítést és a munkafolyamatokat, hogy biztonságosan feldolgozhasson és továbbíthasson bármilyen dokumentumot, segítve az alkalmazottakat a digitális folyamatok, az archiválás és az elektronikus fájlkonvertálás elfogadásában.
Lépjünk kapcsolatba
Beszéljen a Ricoh szakértőjével
Ha nem találta meg, amit keres, lépjen kapcsolatba velünk, és egy szakértőnk örömmel segít a megfelelő applikáció kiválasztásában.
Lépjen kapcsolatba velünk