Ricoh eService

Ricoh eService

GYIK

GYIK

A kategória hivatkozására kattintva az oldal megjeleníti az összes kapcsolódó GYIK-et.

Kellékanyag rendelések

Módosíthatom a kézbesítési címet kellékanyag rendelésekor?

Az alapértelmezett kézbesítési cím a kellékanyagok rendelésénél a berendezéshez rögzített elsődleges szolgáltatási cím.  Ez a kézbesítési cím módosítható. Csak a második és harmadik címsor módosítható.( address line 2 , address line 3). Ha a váloztatás megtörténik akkor ezek az új adatok kerülnek mentésre mint elsődleges szállítási cím az eService rendelések esetén.  Ha így módosítja a kézbesítési címet és később kéri a készülékhez tartozó cím módosítását a Termékeim menüpont alatt vagy egy szerviz bejelentés során, a kézbesítési cím nem kerül frissítésre.

Hogyan rendelhetek kellékanyagot?

Jelentkezzen be az eService honlapjára, és kattintson a 'Kellékanyag rendelés rögzítése' hivatkozásra. Válassza ki a regisztrált eszközök listájából, hogy melyik eszköhöz szeretne rendelni, és kövesse az utasításokat. Ezután a rendelés számát fogja látni. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a rögzített megrendelés általában nem törölhető vagy módosítható.

Hogyan követhetem nyomon a kellékanyag rendelésemet?

Jelentkezzen be az eService honlapjára, és kattintson az 'Eszközeim' hivatkozásra. Az 'Eszköz kiválasztása' listából válassza ki azt a készüléket, melyre vonatkozóan kellékanyag rendelést adott le, kattintson a gyári számra, és kattintson a  'Kellékanyag rendelés' menüre. Klikkeljen a 'Rendelés nyomon követése' linkre, ahol megtekintheti a rendelés státuszát a futárszolgálat honlapján.  
 
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a nyomon követés csak akkor lehetséges, ha a rendelés elküldésre került. 

Számlálóállás

Hogyan tudok tömeges számlálóállást rögzíteni a fájl feltöltésével?

Ha ez a funkció engedélyezve van az Ön országában, az eService regisztrált felhasználójának kell lennie, mielőtt tömeges számlálállás fájlt tölthetne fel. A tömeges számlálóállás fájl feltöltéséhez a berendezésnél ki kellett választania a számlálóállás emlékeztető küldése e-mailben opciót. Kattintson a tömeges számlálóállás hivatkozásra a kérelemben/emlékeztető e-mailben, vagy kattintson az "Tömeges számlálóállás" hiperhivatkozásra a kezdőlapon. Kövesse az útmutatót.  

Hogyan tudom leolvasni a számlálóállásomat?

A számlálóállás leolvasásához az eService honlapján válasszon ki egy modellt, majd írja be a keresőbe a 'Számlálóállások' kifejezést. Kattintson a 'Megjelenítés vagy számláló nyomtatása' linkre.   

Ha továbbra is problémája van a számláló megtalálásával, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a helyi ügyfélszolgálattal a további információkért. Az ügyfélszolgálatnak e-mailt is küldhet a 'Lépjen velünk kapcsolatba' opció segítségével.

Hogyan rögzíthetem a számláló állását?

Jelentkezzen be az eService honlapjára, és kattinson a 'Számlálóállás' hivatkozásra. Kiválaszthatja az összes készüléket a listában a fejlécben lévő 'Kiválasztás' opció bejelölésével, vagy kiválaszthat egyes gépeket a  gyári számhoz tartozó 'Kiválasztás' négyzetek bepipálásával. Majd kattintson az 'Eszköz kiválasztása' gombra, és kövesse az utasításokat.

Fiókom

Hogy tudom megváltoztatni a fiókadataimat vagy az e-mail beállításaimat?

Fiókadatainak megváltoztatásához jelentkezzen be az eService honlapján, és kattintson a 'Fiókom' hivatkozásra az oldal tetején. Kattintson a 'Fiókom szerkesztése' gombra, frissítse a szerkeszthető adatokat, majd klikkeljen a 'Frissítés' gombra.

Lehetséges megváltoztatni a "Nevet" és a "Megszólítást" a fiókomban?

Igen, lehetséges megváltoztatni a "Nevet" és a "Megszólítást" házasság vagy helyesírási hiba esetén. Kérjük, ne használja ezt a lehetőséget más célból.

Bejelentkezési adatok

Miért nem tudok bejelentkezni?

Ha a felhasználói azonosítóját vagy jelszavát rosszul adta meg, nem fog tudni bejelentkezni az eService honlapjára. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a jelszó érzékeny a kis- és nagybetűkre.

Hogyan változtathatom meg a jelszavamat?

Jelszavának megváltoztatásához jelentkezzen be az eService honlapján, és kattintson a 'Fiókom' gombra. Majd kattintson a 'Jelszó megváltoztatása' gombra. Itt beírhatja a jelenlegi és az új jelszavát, majd kattintson a 'Frissítés' gombra. Ezután a megerősítő képernyőt látja, ami jóváhagyja a jelszó sikeres megváltoztatását.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?

Ha elfelejtette a jelszavát, kattintson az 'Elfelejtett jelszó' hivatkozásra az eService nyilvános honlapján. Írja be a felhasználói azonosítóját, és válaszoljon a 2 biztonsági kérdésre.   
 
Ha helyesen válaszolt a biztonsági kérdésekre, új jelszót küldünk a regisztrált e-mail címre.  
 
Bejelentkezés után megváltoztathatja a jelszót a 'Profilom' menüben.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a felhasználó nevemet?

Ha elfelejtette a felhasználói azonosítóját, kattintson az 'Elfelejtett felhasználói azonosító' hivatkozásra az eService nyilvános honlapján. Meg kell adnia a regisztrált keresztnevet, vezetéknevet és e-mail címet.   
 
Ha helyesen adja meg az adatokat, a felhasználói azonosítóját elküldjük a regisztrált e-mail címre.

Szerviz bejelentések

Hogyan törölhetek szerviz bejelentést?

A szerviz kérelem törléséhez hívja helyi ügyfélszolgálatunkat a megfelelő telefonszámon:  
Ricoh Ausztria: +43 (0) 5 74 264 6000 
Ricoh Belgium: +32 (0)2 5582600 
Ricoh Dánia: +45 43666940 
Ricoh Finnország: 0203 83888 
Ricoh Franciaország: 0 892 012012  
Ricoh Németország: +49 (0) 511 6742 4000  
Ricoh Magyarország: +36 23 806 800 
Ricoh Írország: 1890202900
Ricoh Olaszország: 848000994 - 8 
Ricoh Luxemburg: 335887 
Ricoh Hollandia: +31 (0)73 645 1333 
Ricoh Norvégia: +47 22587800 
Ricoh Lengyelország: 801 399 007 
Ricoh Portugália: 808203002 
Ricoh Dél-Afrika: 27117235444 
Ricoh Spanyolország: 902.700.000 
Ricoh Svédország: 020-734734 
Ricoh Svájc: 0844 802 002 
Ricoh Egyesült Királyság: 0330 123 0311 
Ricoh Törökország: +90 212 370 96 00

Módosíthatom-e a kiszállási címet, mikor új bejelentést hozok létre?

Lehetősége van módosítani a kiszállási címet új bejelentés esetén.  Kiválaszthatja, hogy ez a módosítás végleges vagy ideiglenes, és csak erre a kérelemre érvényes-e. Ha a címmódosítást véglegesként jelöli meg, a szervizkérelem ezt a címet fogja használni és ez elküldésre kerül a Ricoh Hungary részére. A végleges címmódosítási kérelmeket a Ricoh Hungary-nak kell hitelesítenie. Az alapértelmezett szolgáltatás kérelmezési címként megjelenített telepítési cím csak ezt követően kerül végleges frissítésre az eService-ben. Ha más eszközök is hozzá vannak rendelve ehhez a fiókhoz/helyhez, a cím mindegyiknél megváltozik.

Hogyan indíthatok szerviz bejelentést?

Jelentkezzen be az eService honlapjára, és kattintson a 'Szerviz kérelem' hivatkozásra. Válassza ki a regisztrált eszközök listájából azt a készüléket, amire szerviz kérelmet szeretne indítani, és kövesse az utasításokat. Ebben a fázisban megpróbálhatja a 'Tudásbázis' segítségével megoldani a problémát.

Változtathatok a szerviz kérelmen, amikor már jóváhagytam?

Igen, lehet változtatni egy nyitott szerviz bejelentésen, ha a technikus még nem intézkedett.  
 
Amennyiben új szerviz bejelentést próbál nyitni ott, ahol már van nyitva másik, egy üzetben linkként megjelenik a meglévő szerviz bejelentés szám.  
 
Kattintson a linkre. Ha lehet módosítani a meglévő szerviz bejelentésen, akkor a "Frissítés" gombbal hozzáadhat új szöveget. A Ricoh értesítést kap a változtatásról.

Hogyan követhetem nyomon a szerviz bejelentésemet?

Jelentkezzen be az eService honlapjára, és kattintson az 'Eszközeim' hivatkozásra. Az 'Eszköz kiválasztása' listából válassza ki azt a készüléket, melyre vonatkozóan szerviz kérelmet adott le, kattintson a gyári számra, és kattinson a 'Szerviz kérelem' menüre.   
Ha kiválasztja az igényelt szerviz kérelmet, láthatja a kérelemhez tartozó tevékenységeket és a jelenlegi állapotot, pl. a javításra vonatkozóan az alábbiakat: 
'Ütemezésre vár' - a kérelem rögzítésre került, technikushoz való hozzárendelésre vár 
'Elküldve' - Technikus hozzárendelve 
'Úton' - A technikus úton van 
'Helyszínen' - A technikus a helyszínen van  

Eszköz regisztráció

Hogy tudok több készüléket regisztrálni ugyanarra a telephelyre?

Ugyanahhoz a telephelyhez további készülékeket regisztrálhat, ha regisztrál egy eszközt, és az utasításokat követve regisztrálja a többit is. Alapértelmezett beállításként minden azonosított gyári szám kiválasztásra kerül, de törölheti is azokat a készülékeket, amiket nem szeretne regisztrálni.  
 
Alapértelmezett beállításként a kijelölt e-mail cím és számlálóállás emlékeztető ugyanaz lesz, mint amit az első regisztrált készüléknél megadott. Szerkesztheti az e-mail címet, a számlálóállás leolvasására vonatkozó beállításokat és a felhasználói nevet, vagy később is megváltoztathatja őket a "Saját eszközeim"pont alatt.  
 
Az ugyanarra a telephelyre történő több készülék regisztrációja jóváhagyási folyamaton megy át, az eService fiókjához általában 2 munkanapon belül hozzárendeljük őket.

Mi az "Eszköz neve" célja?

Egy eszköz regisztrálásakor adhat az eszközének egy "Baráti nevet". Ez bármilyen szabadon választható név lehet, mely révén könnyen azonosíthatja eszközét, pl. "Földszinti színes".

Hogyan tudok további eszközöket regisztrálni?

Ismernie kell a készülék Gyári számát és az irányítószámot, ahol a készülék ki van helyezve. A Gyári szám a gép elején lévő matricán található.  
 
Bejelentkezés után kattintson az 'Új gép regisztrálása' hivatkozásra az eService főoldalán, és kövesse az utasításokat. Ha a gyári számot vagy az irányítószámot rosszul írta be, vagy bármilyen üzenet megjelenik, nem fogja tudni folytatni a regisztrációt, ilyenkor kérjük, vegye fel a kapcsolatot a helyi ügyfélszolgálattal.

Hogyan regisztrálhatok több eszközt?

 Ha 10 vagy több készüléket szeretne regisztrálni az eService honlapján, kérjük, küldjön e-mailt az ügyfélszolgálatának regisztrált felhasználói azonosítójával és a gyári számok listájával. Az ügyfélszolgálatok e-mail címe:  
Ricoh Ausztria: kundendienst@ricoh.at 
Ricoh Belgium: eservices@ricoh.be 
Ricoh Dánia: order@ricoh.dk 
Ricoh Finnország: service@ricoh.fi 
Ricoh Franciaország: demande.internet@ricoh.fr 
Ricoh Németország: eService@service.ricoh.de 
Ricoh Magyarország: szerviz@ricoh.hu 
Ricoh Írország: eservice@ricoh.ie 
Ricoh Olaszország: supporto.eservice@ricoh.it 
Ricoh Luxemburg: support@ricoh.lu 
Ricoh Hollandia: customer.control@ricoh.nl 
Ricoh Norvégia: kundesenter@ricoh.no 
Ricoh Lengyelország: service@ricoh.pl 
Ricoh Portugália: eservice@ricoh.pt 
Ricoh Dél-Afrika: eservice@ricoh.co.za 
Ricoh Spanyolország: cac@ricoh.es 
Ricoh Svédország: kundservice@ricoh.se 
Ricoh Svájc: servicedesk_eservice@ricoh.ch 
Ricoh Egyesült Királyság: eservice@ricoh.co.uk 
Ricoh Törökország: servis@ricoh.com.tr

Gyors keresés

Hogyan használjam a gyors keresést?

A "Gyors keresés" opciót csak a főoldalon használhatja, az alkalmazásba való belejentkezés után. Az alábbi három opció alapján is kereshet:  
 
  1. Gyári szám: kérjük, írja be a teljes gyári számot, majd klikkeljen a "Mehet" gombra. A gyári szám már regisztrálva van az eService fiókjához. Átirányítjuk a "Saját eszközeim" oldalra a gyári számhoz. A "Saját eszközeim" oldalon megtekintheti az eddigi szerviz kérelmeit, kellékanyag rendeléseit, számlálóállásait, illetve létrehozhat új szerviz kérelmet, leadhat kellékanyag rendelést vagy számlálóállást rögzíthet a kiválasztott gyári számhoz.  
  2. Szerviz kérelem: kérjük, válassza ki a "Szerviz kérelem" pontot az alábbi menüben, írja be a teljes szerviz kérelem számot, majd klikkeljen a "Mehet" gombra. Csak azokra a szerviz kérelmekre kereshet a gyári szám alapján, melyek regisztrálva lettek az eService fiókjában. Ezután a szerviz kérelem adatai megjelennek, így új szerviz kérelmet hozhat létre.  
  3. Kellékanyag rendelése: kérjük, válassza ki a "Kellékanyag rendelés" pontot az alábbi menüben, írja be a teljes kellékanyag rendelési számot, majd klikkeljen a "Mehet" gombra. Csak azokra a kellékanyag rendelésekre kereshet a gyári szám alapján, melyek regisztrálva lettek az eService fiókjában. Eztuán a kellékanyag rendelés adatai megjelennek, így új rendelést adhat le.

Saját eszközeim

Hogyan távolíthatok el / törölhetek egy eszközt, amelyet regisztráltam?

Profiljából egy vagy több eszközt az 'Eszközök törlése' opcióval törölhet ki, az 'Eszközeim' oldalon kattintson arra a tételre (jelölje be a dobozt) amelyet törölni szeretne'. Kiválaszthatja az aktuális oldalon látható összes eszközt, de kérjük, vegye figyelembe, hogy ha több mint 10 eszközt regisztrált és más eszközöket is szeretne törölni más oldalakon, meg kell nyitnia a megfelelő oldalakat és kiválasztania a kívánt eszközöket az adott oldalon.  Törlés után az eszköz és előzményei nem lesznek láthatók a profilján. Nem fog az eszközre vonatkozó további emlékeztetőket kapni.   
 
A gép törlése az eService fiókból nem jelenti az eszköz törlését a szerződésekből vagy számlázásból.   

Hogyan módosíthatom egy készülék címét?

 
Kérheti annak a címnek a módosítását, ahol a készülék található. Meg kell adnia a módosítás okát, amit a kérelem beérkezésekor a Ricoh-nak hitelesítenie kell. Csak ezt követően kerül végleges frissítésre az eService-ben. Ha más eszközök is hozzá vannak rendelve ehhez a fiókhoz/helyhez, a cím mindegyiknél megváltozik.