GYIK
A kategória hivatkozására kattintva az oldal megjeleníti az összes kapcsolódó GYIK-et.
-
Kellékanyag rendelések
-
Számlálóállás
-
Fiókom
-
Bejelentkezési adatok
-
Szerviz bejelentések
-
Eszköz regisztráció
-
Gyors keresés
-
Saját eszközeim
Kellékanyag rendelések
Módosíthatom a kézbesítési címet kellékanyag rendelésekor?
Hogyan rendelhetek kellékanyagot?
Jelentkezzen be az eService honlapjára, és kattintson a 'Kellékanyag rendelés rögzítése' hivatkozásra. Válassza ki a regisztrált eszközök listájából, hogy melyik eszköhöz szeretne rendelni, és kövesse az utasításokat. Ezután a rendelés számát fogja látni. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a rögzített megrendelés általában nem törölhető vagy módosítható.
Hogyan követhetem nyomon a kellékanyag rendelésemet?
Számlálóállás
Hogyan tudok tömeges számlálóállást rögzíteni a fájl feltöltésével?
Ha ez a funkció engedélyezve van az Ön országában, az eService regisztrált felhasználójának kell lennie, mielőtt tömeges számlálállás fájlt tölthetne fel. A tömeges számlálóállás fájl feltöltéséhez a berendezésnél ki kellett választania a számlálóállás emlékeztető küldése e-mailben opciót. Kattintson a tömeges számlálóállás hivatkozásra a kérelemben/emlékeztető e-mailben, vagy kattintson az "Tömeges számlálóállás" hiperhivatkozásra a kezdőlapon. Kövesse az útmutatót.
Hogyan tudom leolvasni a számlálóállásomat?
A számlálóállás leolvasásához az eService honlapján válasszon ki egy modellt, majd írja be a keresőbe a 'Számlálóállások' kifejezést. Kattintson a 'Megjelenítés vagy számláló nyomtatása' linkre.
Ha továbbra is problémája van a számláló megtalálásával, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a helyi ügyfélszolgálattal a további információkért. Az ügyfélszolgálatnak e-mailt is küldhet a 'Lépjen velünk kapcsolatba' opció segítségével.
Hogyan rögzíthetem a számláló állását?
Jelentkezzen be az eService honlapjára, és kattinson a 'Számlálóállás' hivatkozásra. Kiválaszthatja az összes készüléket a listában a fejlécben lévő 'Kiválasztás' opció bejelölésével, vagy kiválaszthat egyes gépeket a gyári számhoz tartozó 'Kiválasztás' négyzetek bepipálásával. Majd kattintson az 'Eszköz kiválasztása' gombra, és kövesse az utasításokat.
Fiókom
Hogy tudom megváltoztatni a fiókadataimat vagy az e-mail beállításaimat?
Fiókadatainak megváltoztatásához jelentkezzen be az eService honlapján, és kattintson a 'Fiókom' hivatkozásra az oldal tetején. Kattintson a 'Fiókom szerkesztése' gombra, frissítse a szerkeszthető adatokat, majd klikkeljen a 'Frissítés' gombra.
Lehetséges megváltoztatni a "Nevet" és a "Megszólítást" a fiókomban?
Igen, lehetséges megváltoztatni a "Nevet" és a "Megszólítást" házasság vagy helyesírási hiba esetén. Kérjük, ne használja ezt a lehetőséget más célból.
Bejelentkezési adatok
Miért nem tudok bejelentkezni?
Ha a felhasználói azonosítóját vagy jelszavát rosszul adta meg, nem fog tudni bejelentkezni az eService honlapjára. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a jelszó érzékeny a kis- és nagybetűkre.
Hogyan változtathatom meg a jelszavamat?
Jelszavának megváltoztatásához jelentkezzen be az eService honlapján, és kattintson a 'Fiókom' gombra. Majd kattintson a 'Jelszó megváltoztatása' gombra. Itt beírhatja a jelenlegi és az új jelszavát, majd kattintson a 'Frissítés' gombra. Ezután a megerősítő képernyőt látja, ami jóváhagyja a jelszó sikeres megváltoztatását.
Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Mit tegyek, ha elfelejtettem a felhasználó nevemet?
Szerviz bejelentések
Hogyan törölhetek szerviz bejelentést?
Módosíthatom-e a kiszállási címet, mikor új bejelentést hozok létre?
Hogyan indíthatok szerviz bejelentést?
Változtathatok a szerviz kérelmen, amikor már jóváhagytam?
Hogyan követhetem nyomon a szerviz bejelentésemet?
Eszköz regisztráció
Hogy tudok több készüléket regisztrálni ugyanarra a telephelyre?
Mi az "Eszköz neve" célja?
Hogyan tudok további eszközöket regisztrálni?
Hogyan regisztrálhatok több eszközt?
Gyors keresés
Hogyan használjam a gyors keresést?
- Gyári szám: kérjük, írja be a teljes gyári számot, majd klikkeljen a "Mehet" gombra. A gyári szám már regisztrálva van az eService fiókjához. Átirányítjuk a "Saját eszközeim" oldalra a gyári számhoz. A "Saját eszközeim" oldalon megtekintheti az eddigi szerviz kérelmeit, kellékanyag rendeléseit, számlálóállásait, illetve létrehozhat új szerviz kérelmet, leadhat kellékanyag rendelést vagy számlálóállást rögzíthet a kiválasztott gyári számhoz.
- Szerviz kérelem: kérjük, válassza ki a "Szerviz kérelem" pontot az alábbi menüben, írja be a teljes szerviz kérelem számot, majd klikkeljen a "Mehet" gombra. Csak azokra a szerviz kérelmekre kereshet a gyári szám alapján, melyek regisztrálva lettek az eService fiókjában. Ezután a szerviz kérelem adatai megjelennek, így új szerviz kérelmet hozhat létre.
- Kellékanyag rendelése: kérjük, válassza ki a "Kellékanyag rendelés" pontot az alábbi menüben, írja be a teljes kellékanyag rendelési számot, majd klikkeljen a "Mehet" gombra. Csak azokra a kellékanyag rendelésekre kereshet a gyári szám alapján, melyek regisztrálva lettek az eService fiókjában. Eztuán a kellékanyag rendelés adatai megjelennek, így új rendelést adhat le.