Áttekintés
Kezelje a Ricoh eszközeit a OneRicoh segítségével
A OneRicoh a legkényelmesebb mód a Ricoh eszközeinek online kezelésére. Nyomon követheti a használatot, számlálóállást rögzíthet, tonert, kellékanyagot és kiegészítőket rendelhet, valamint szerviz-igény iránti kérelmeket nyújthat be a teljes szerződéses keretein belül.
Az eService mos már a OneRicoh része. Ha korábban eService ügyfél volt és még nem jött át a OneRicoh-hoz, akkor még mindig megteheti. Csak jelentkezzen be és lehetőséget adunk a jelszavának a frissítésére. Ezzel aktiválhatja a OneRicoh fiókját. Ha Ön új ügyfél, akkor bármikor regisztrálhat egy új OneRicoh fiókot.

GYIK
Miért a OneRicoh?
Hogyan egyszerűsíti le a OneRicoh portál az eszközkezelést?
A OneRicoh egy átfogó online portál, amelyet a Ricoh készülékek, a toner-utánpótlás és a szervizelés kezelésének leegyszerűsítésére terveztek. Lehetővé teszi a teljes flotta használatának nyomon követését, a pontos számlázás érdekében a mérőórák leolvasását, a toner-ellátmányok megrendelését a teljes körű szerződésen belül, az incidensek jelentését és a szervizkérelmek benyújtását, mindezt egy helyen. Ezen funkciók központosításával a OneRicoh jelentősen leegyszerűsíti az eszközkezelést, időt takarít meg és javítja a Ricoh termékeket használó vállalkozások hatékonyságát.
Milyen előnyöket nyújt a OneRicoh portál a több Ricoh eszközzel rendelkező vállalkozások számára?
A OneRicoh jelentős előnyöket kínál, ha több Ricoh eszközt szeretne kezelni. Egységes felületet biztosít az összes regisztrált eszköz felügyeletéhez és vezérléséhez, lehetővé téve a használati szokások és a fogyóeszközigények egyszerű nyomon követését az egész flottára nézve. Ez a központosított kezelési megközelítés segít optimalizálni az erőforrások elosztását, proaktív karbantartás révén csökkenti az állásidőt, és egyszerűsíti az adminisztratív feladatokat. Emellett az a lehetőség, hogy egy helyen, több eszközre vonatkozóan is lehet számlálóállást regisztrálni és kezelni lehet a szervizbejelentéseket is, növeli az üzemeltetési- és a költséghatékonyságot.
Fogyóeszközök rendelése
Módosíthatom a szállítási címet a fogyóeszközök rendelésénél?
A gép elsődleges fiókcíme az alapértelmezett szállítási cím a fogyóeszközök rendelésénél. A szállítási cím módosítható, de csak a 2. és 3. címsort módosíthatja; ha ezzel végzett, a frissített szállítási cím el lesz mentve mint eszköz új alapértelmezett szállítási címe. Ha módosítja a szállítási címet vagy címváltoztatást kér ehhez az eszközhöz a "Termékeim" menüpontban, vagy a Szolgáltatási kéréseknél, a szállítási cím nem kerül frissítésre.
Hogy adhatok le egy fogyóeszköz megrendelést?
Jelentkezzen be a OneRicoh portálra és kattintson a "Fogyóeszköz megrendelés leadása". Innen válassza ki a terméket, amelyet meg akar rendelni a regisztrált termékek listáról, és kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat. A megrendelés visszaigazolási száma meg fog jelenni. Felhívjuk a figyelmét, hogy amint leadta a rendelést nincs lehetősége azt visszavonni vagy módosítani.
Hogyan követhetem nyomon a fogyóeszköz megrendelést?
Jelentkezzen be a OneRicoh portálra, és kattintson a „Termékeim” menüpontra. A „Termék kiválasztása” listából válassza ki a megrendelt terméket, kattintson a sorozatszámra, majd lépjen a „Fogyóeszköz megrendelések” szakaszba. Kattintson a „Rendelés nyomon követése” linkre az adott rendelési számhoz, hogy megtekinthesse a rendelés állapotát a futárszolgálat weboldalán.
Felhívjuk figyelmét, hogy a nyomon követés csak azután lehetséges, hogy feladták a megrendelését.
Mérőóra leolvasás
Hogyan nyújthatok be mérőóra leolvasást fájlfeltöltéssel?
Először ellenőrizze, hogy az Ön országában engedélyezve van-e ez a funkció. Regisztrált felhasználónak kell lennie a OneRicoh portálon ahhoz, hogy feltölthessen egy tömeges mérőóra-leolvasási fájlt. Győződjön meg róla, hogy bejelölte a mérőóra-leolvasási emlékeztetők fogadására vonatkozó opciót a géphez. Kattintson az emlékeztető e-mailben található tömeges mérőóra-leolvasás linkre, vagy kattintson a OneRicoh kezdőlapján a „Tömeges mérőóra-leolvasás” gombra. Kövesse továbbra is a navigációs útmutatót és a felszólításokat.
Hogyan olvasom le a mérőórát?
Megtudhatja, hogyan kell leolvasni egy mérőórát, ha követi az útmutató lépéseit, kiválaszt egy modellt, és a keresőmezőbe beírja a „Mérőórák leolvasása" szót. Ezután kövesse a „Hogyan jelenítsük meg vagy nyomtassuk ki a számlálót” linket. Ha továbbra is gondot okoz a számláló megtalálása a gépén, további információkért forduljon a helyi ügyfélszolgálathoz. A helyi ügyfélszolgálat e-mail címét a „Kapcsolatfelvétel” résznél találja.
Hogyan küldhetek be egy mérőóra leolvasást?
Jelentkezzen be a OneRicoh portálra és kattintson a "Mérőóra leolvasása" lehetőségre. Kiválaszthatja az összes terméket ha a "Kiválasztás" opciót bejelöli a lista tetején. Vagy egyenként is kiválaszthatja a termékeket úgy, hogy kijelöli a sorozatszámot és bejelöli a "Kiválasztás" négyzetet. Kövesse továbbra is a navigációs útmutatót és az utasításokat.
A fiókom
Hogyan módosíthatom a fiókadataim és az e-mail címes megerősítési adataim?
A fiókadatainak módosításához jelentkezzen be a OneRicoh portálra és kattintson a "Fiókom", majd a "Fiókom szerkesztése" opciókra. Frissítse a szerkeszthető adatokat szükség szerint, majd kattintson a "Frissítés" gombra.
Módosíthatom a fiókomban a "Név" és a "Titulus" adatokat?
Igen, módosíthatja a nevét és a titulusát.
Belépés
Miért nem tudok bejelentkezni?
Ha nem megfelelően írta be a felhasználónevét vagy a jelszavát, akkor nem fog tudni bejelentkezni a OneRicoh portálra. Vegye figyelembe, hogy a jelszó esetében a kis- és nagybetűk számítanak.
Hogyan módosíthatom a jelszavam?
A jelszó módosításához jelentkezzen be a OneRicoh portálra és kattintson a "Fiókom" opcióra. Ezután kattintson a "Jelszó módosítása" opcióra. Írja be a jelenlegi és az új jelszavát, majd kattintson a "Frissítés" gombra. A jelszó sikeres módosítása után egy megerősítő képernyő jelenik meg.
Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavam?
Kattintson az "Elfelejtett jelszó" opcióra a OneRicoh kezdőlapján. Írja be a felhasználónevét és válaszoljon a két biztonsági kérdésre. Az új jelszót elküldjük a regisztrált e-mail címre. Bejelentkezés után megváltoztathatja a jelszót a "Fiókom" opcióra kattintva.
Mit csináljak, ha elfelejtettem a felhasználónevem?
Kattintson az "Elfelejtett felhasználónév" opcióra a OneRicoh kezdőképernyőn. Be kell írnia a vezeték- és utónevét, majd a regisztrált e-mail címet. A felhasználónevét elküldjük a regisztrált e-mail címre.
Szolgáltatás kérések
Hogyan mondhatok le egy szervizbejelentést?
Egy szolgáltatási kérés lemondásához kérjük vegye fel a kapcsolatot a helyi Segélyvonallal a lenti számon:
Ricoh Magyarország: +36 23 806 800
Módosíthatom a szervizelési címet, amikor benyújtok egy szervizigényt?
Módosíthatja a szervizelési címet, amikor létrehoz egy szervizigényt. Kiválaszthatja, hogy ez a módosítás állandó vagy ideiglenes legyen. Ha állandóként jelöli meg, a cím csak erre a szervizkérelemre lesz használható és a Ricoh értesítést fog kapni.
Az állandó címváltoztatást jóvá kell hagynia a Ricohnak. Ha ez megtörtént, a OneRicoh-ban alapértelmezett szervizigény címeként megjelenő telepítési cím véglegesen frissül. Felhívjuk figyelmét, hogy ha más eszközök is ki vannak rendelve ehhez a fiókhoz/helyszínhez, a cím mindegyikük esetében megváltozik.
Hogyan adhatok le egy szervizbejelentést?
Kattintson a "Szerviz igénylése" opcióra a OneRicoh kezdőoldalon. Innen válasza ki azt a terméket, amelyre le szeretne adni egy szervizigényt a regisztrált termékek listájából és kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat. Megoldhatja a problémát a "Tudásbázis" link használatával is.
Frissíthetek egy Szervizigényt miután beküldtem?
Igen, frissíthet egy folyamatban lévő szervizigényt, ha még nem küldtünk oda egy mérnököt.
Ha megpróbál új szervizkérelmet nyitni, miközben már van egy másik folyamatban lévő szervizkérelem, akkor megjelenik egy üzenet a meglévő szervizkérelem számával egy linkként. Ha lehetőség van a meglévő szervizkérelem frissítésére, akkor megjelenik a „Frissítés” gomb, amely lehetővé teszi további szöveg hozzáadását. A frissítésről értesítést küldünk a Ricoh-nak.
Hogyan követhetem nyomon a szervizigényt?
Jelentkezzen be a OneRicoh portálra és kattintson a "Termékeim" opcióra. A "Termék kiválasztása" listából válassza ki a terméket, amelyre leadta a szervizigénylést, kattintson a sorozatszámra és lépjen a "Szolgáltatás kérések" részre.
Ha megtalálja a kívánt szervizkérelmet, láthatja a generált tevékenységeket és azok aktuális állapotát, például helyszíni javítás. Többek között a következő állapotokat láthatja:
● “Időpontra vár”: Az igényt rögzítettük és a mérnök ki lesz rendelve.
● “Elküldve”: egy mérnök már ki lett küldve.
● “Úton”: egy mérnök úton van.
● “A helyszínen”: egy mérnök a helyszínen van.
Termékregisztráció
Hogyan regisztrálhatok több terméket egy helyszínen?
Ugyanazon a helyszínen további gépeket is regisztrálhat úgy, hogy regisztrál egy terméket, és követi az ugyanazon a helyszínen lévő többi, még regisztrálandó gép regisztrálására vonatkozó utasításokat. Alapértelmezés szerint az összes azonosított sorozatszám be lesz jelölve, bár a még nem regisztrálandó termékeket törölheti a jelölésből.
Alapértelmezés szerint a hozzárendelt tartalék e-mail cím és a mérőóra-leolvasási emlékeztető beállításai megegyeznek az első regisztrált gépével. Ebben a listában szerkesztheti a tartalék e-mail címet, a mérőóra-leolvasási emlékeztető beállításait és a gép becenevét. Ezeket később is szerkesztheti a „Termékeim” menüpontban.
Ha több terméket regisztrál ugyanarra a helyszínre, akkor a gépek át fognak esni a jóváhagyási folyamatunkon és általában két munkanap elteltével regisztrálásra kerülnek a OneRicoh fiókjába.
Mi értelme van a "Becenévnek"?
Egy termék regisztrálása esetén adhat a termékének egy "Becenevet". Ez bármilyen tetszés szerinti név lehet és lehetővé teszi, hogy könnyebben azonosítsa a termékét, pl. "Földszinti színes".
Hogyan tudok más termékeket regisztrálni?
Szüksége lesz a termék sorozatszámára és a termék helyének irányítószámára. A sorozatszám a gép elején lévő matricán található. Kattintson az „Új gép regisztrálása” gombra, és kövesse az utasításokat. Ha akár a sorozatszámot, akár az irányítószámot helytelenül adta meg, vagy bármilyen üzenet jelenik meg, nem tudja folytatni a műveletet, és megkérjük, hogy a legmegfelelőbb módszerrel forduljon a helyi ügyfélszolgálathoz további információkért.
Hogyan tudok több terméket regisztrálni?
Ha tíz vagy annál több terméket szeretne regisztrálni a OneRicoh weboldalon, kérjük írjon e-mailt az országában található ügyfélszolgálatnak a felhasználónevével (bejelentkezéskor használt név), amelyekre a termékeket regisztrálni szeretné, és írja meg vagy a fiókszámot vagy a sorozatszámlistát. Az ügyfélszolgálatok e-mail címe lent található:
Ricoh Ausztria: kundendienst@ricoh.at
Ricoh Belgium: OneRicohs@ricoh.be
Ricoh Dánia: order@ricoh.dk
Ricoh Finnország: service@ricoh.fi
Ricoh Franciaország: demande.internet@ricoh.fr
Ricoh Németország: OneRicoh@service.ricoh.de
Ricoh Magyarország: szerviz@ricoh.hu
Ricoh Írország: OneRicoh@ricoh.ie
Ricoh Olaszország: supporto.OneRicoh@ricoh.it
Ricoh Luxemburg: support@ricoh.lu
Ricoh Hollandia: customer.control@ricoh.nl
Ricoh Norvégia: kundesenter@ricoh.no
Ricoh Lengyelország: service@ricoh.pl
Ricoh Portugália: OneRicoh@ricoh.pt
Ricoh Dél-Afrika: OneRicoh@ricoh.co.za
Ricoh Spanyolország: cac@ricoh.es
Ricoh Svédország: kundservice@ricoh.se
Ricoh Svájc: servicedesk_OneRicoh@ricoh.ch
Ricoh Egyesült Királyság: OneRicoh@ricoh.co.uk
Ricoh Törökország: servis@ricoh.com.tr
Gyorskeresés
Hogyan működik a gyorskeresés?
A „Gyorskeresés” opció csak az alkalmazásba bejelentkezve használható a kezdőlapon. Három elem segítségével kereshet:
Sorozatszám: Kérjük adja meg a termék sorozatszámát és kattintson a "Tovább" opcióra. A sorozatszámnak regisztrálva kell lennie a OneRicoh fiókjában. Ezután át lesz irányítva a "Termékeim" oldalra ehhez a sorozatszámhoz. A "Termékeim" menüből megtekintheti az előzmény szervizkérelmeket, a fogyóeszköz rendeléseket és a mérőóra leolvasásokat. Ezentúl létrehozhat új szervizkérelmeket vagy fogyóeszköz rendeléseket vagy megadhat leolvasást a kiválasztott sorozatszámhoz.
Szervizkérelem: Kérjük válassza ki a "Szervizkérelem" opciót a legördülő menüből, adjon meg egy teljes szervizigény számot és kattintson a "Tovább" opcióra. Csak olyan sorozatszámokra kereshet rá, amelyek regisztrálva vannak a OneRicohban a szervizkérelmeknél. Ezután megtekintheti a szervizkérelem adatait, ezzel lehetővé téve egy új szervizkérelem létrehozását.
Fogyóeszköz rendelés: Kérjük válassza ki a "Fogyóeszköz rendelés" opciót a legördülő menüből, adjon meg egy teljes fogyóeszköz rendelésszámot és kattintson a "Tovább" opcióra. Csak olyan fogyóeszköz rendeléseket kereshet, amelyek már regisztrálva vannak a OneRicoh mappájában. Ezután megtekintheti a fogyóeszköz rendelés adatait, ezzel lehetővé téve egy új rendelés leadását.
Termékeim
Hogyan távolíthatok el/törölhetek egy általam regisztrált készüléket?
Törölhet egy vagy több gépet a "Termék(ek) törlése” menüpont használatával, és a törölni kívánt gépek kiválasztásával. A gép és a hozzá kapcsolódó előzmények többé nem jelennek meg a profiljában, és nem kap többé leolvasási emlékeztetőket a gépre vonatkozóan. A törlés nem jelenti a gép törlését a szerződésből vagy a számlázásból.
Ha törölni kívánja a gépet kattintson a törölni kívánt gép melletti négyzetre. Kiválaszthatja az adott oldalon látható összes gépet, de vegye figyelembe, hogy ha több mint tíz gép van regisztrálva az Ön nevén és a többi oldalon lévő gépeket is törölni kívánja, akkor át kell lépnie az adott oldal(ak)ra és ki kell választania a szükséges gépeket azokon az oldalakon.
Hogyan módosíthatom egy gép címét?
Módosíthatja egy gép címét. Meg kell adnia a módosítás okát, és a kérelem beérkezését követően a Ricohnak jóvá kell hagynia a módosítást. Csak ezután frissül véglegesen a cím a OneRicohban. Ha más eszközök is hozzá vannak rendelve ehhez a fiókhoz/helyszínhez, akkor azoknak a címe is módosulni fog.
Segítség és támogatás
Segítségre van szüksége?
Ha szeretne drivereket és szoftvereket szeretne letölteni, akkor látogasson el az "Illesztőprogramok és letöltések" oldalunkra. A nyomtatási flottájához kapcsolódó további tippeket és megoldásokat a "Termék tudásbázisban" talál.
Támogatási oldal felkereséseSmart Return
A Ricoh Smart Return programban visszaküldheti a használt fogyóeszközöket, például a toner patronokat és a karbantartási készleteket a tiszta és hatékony újrahasznosításért. Védje a környezetet, javítsa a fenntarthatóságot és csökkentse a hulladéktermelést.
