digital customer experience
Az élmény új szintje

Eszközök és szakértelem az elkötelezettség maximalizálásához

Digital Experience

Napjainkban az ügyfelek elvárják, hogy digitálisan, több ponton keresztül találkozzanak és lépjenek kapcsolatba a vállalkozásokkal. A vevő és az eladó között kevesebb az emberi interakció, ezért az ügyfélhűség a különféle csatornákon keresztül nyújtott zökkenőmentes és következetes digitális élményekre épül.

A kiváló ügyfélélmény a kiemelkedő munkavállalói élménnyel kezdődik
Az adatelemzési szolgáltatások és a mesterséges intelligencia szolgáltatások lehetővé teszik az alkalmazottak számára, hogy gyorsabban és kényelmesebben nyújtsanak fokozottan személyre szabott, kontextusfüggő élményeket, miközben jelentősen csökkentik az ügyfelek kiszolgálásának költségeit.

Valósítsa meg az elkötelezettség legmagasabb fokát
Adatszakértőkből és fejlesztőkből álló magasan képzett csapatunk segítséget nyújt Önnek, hogy minden egyes érintkezési ponton túlteljesítse az ügyfelek elvárásait. Megtervezzük, felépítjük, megvalósítjuk és szervizeljük a megfelelő megoldásokat, és biztosítunk munkatársainak mindent, ami az erőteljes, tartós benyomásokhoz szükséges.
image

A vásárlók 91%-a azt állítja, hogy pozitív élményt követően nagyobb valószínűséggel fog ismételten vásárolni.

Digitális élmény megoldásaink biztosítják a szükséges eszközöket és betekintést, melyekkel javítható az üzleti teljesítmény és felgyorsítható a növekedés.
 
Manapság sok vállalkozásnak szembe kell néznie az áruforgalom csapdájával. Túl sok termék és szolgáltatás hasonlít egymásra, ami miatt nehéz kiemelkedni. Sok tekintetben az ügyfélélmény vált a megkülönböztetés egyetlen módjává.

Az ügyfélélmény értéke
Az ügyfélélmény esetén nehézségekbe ütközik a ROI mérése. Bár a döntéshozók felismerik, milyen fontos az ügyfelek boldogsága és elégedettsége, gyakran nem fektetnek be az ügyfélélménybe, amíg nem bizonyított annak értékessége.
 
A kutatások azt mutatják, hogy a pozitív élményekkel rendelkező ügyfelek valószínűleg 140%-kal többet költenek, mint azok, akik negatív tapasztalatokról számolnak be. A pozitív ügyfélélmények pedig akár 33%-kal is csökkenthetik az ügyfelek kiszolgálásának költségeit.

Tegye lehetővé munkavállalóinak, hogy jobban kiszolgálják ügyfeleiket
A pozitív ügyfélélmény nem mindig az ügyfélkapcsolati platformhoz kötődik. Egy olyan belső digitális élményen keresztül is megvalósítható, amely biztosítja az alkalmazottaknak az adatokat, lehetővé téve számukra az okosabb munkavégzést és az ügyfelek jobb kiszolgálását. 

Területek, ahol kiemelkedő szakértelemmel rendelkezünk

Ügyfelek és munkatársak részvétele

areo

Korszerű marketing és kommunikáció

Lépjen kapcsolatba ügyfeleivel, teremtsen új bevételi lehetőségeket és növelje hatékonyságát testre szabott online portálokkal, digitális e-kereskedelmi szolgáltatásokkal és digitális élményplatformokkal. Személyre szabhatja kommunikációját, felügyelheti eszközeit, és képessé teheti szervezetét arra, hogy a megfelelő marketingeszközöket a megfelelő időben használja. Segítünk kihasználni az adatait, hogy célzottan kommunikálhasson, növelje az ügyfelek reakcióját, és csökkentse kapcsolatépítési tevékenységeik költségeit.
Részletek

Adatelemzés és mesterséges intelligencia

areo

Adatalapú élmények munkavállalók és ügyfelek részére

Olyan ajánlatokkal segítünk az adatok és a mesterséges intelligencia erejének kiaknázásában, mint az adatelemzési szolgáltatások és a mesterséges intelligencia szolgáltatások, amelyek segítenek felgyorsítani tevékenységeit és felszabadítani a növekedésben rejlő lehetőségeiket. Szerezzen üzleti betekintést, jelezze előre valós időben a változásokat, és elemezze a folyamatokat, hogy lássa, mi történik a vállalkozásában. Ezután használja fel ezeket az ügyfélélmény javítására, és emelje új szintre a teljesítményt.
Részletek

Szoftvertervezés

areo

Modern alkalmazások az üzleti igényeire szabva

Szakértő fejlesztőcsapataink teljes körű tapasztalattal rendelkeznek, ami szükséges ahhoz, hogy az egyedi alkalmazások megvalósítsák üzleti céljait, miközben jól együttműködnek a meglévő rendszerekkel. Szoftvertervezési szolgáltatásaink között megtalálható a technológiai tanácsadás, fejlesztés, tesztelés, támogatás, telepítés és karbantartás.
Részletek

Lépjünk kapcsolatba

Beszéljen a Ricoh szakértőjével

Lépjen kapcsolatba tanácsadónkkal, és tudja meg, hogyan segíthetjük cégét

Lépjen kapcsolatba velünk

Ricoh üzleti szolgáltatások

Fedezze fel a professzionális szolgáltatások és megoldások választékát, melyekkel segíteni tudja szervezete haladását a digitalizáció felé vezető úton.

Ismerje meg minden üzleti megoldásunkat
business services

Digitális munkahely

Megtervezzük, konfiguráljuk és bevezetjük a digitális munkahelyeket, lehetővé téve csapatainak, hogy hatékonyan együttműködjenek, és többet hozzanak ki az idejükből, bárhol is dolgozzanak.

További részletek

Business Process Management

Egyszerűbb, gyorsabb és még inkább költséghatékony munkamódszerekkel biztosítjuk csapata elkötelezettségét és produktivitását.

További részletek

Kiberbiztonság

A segítségünkkel ellenálló IT infrastruktúrát építhet, megismerheti és felügyelheti a sérülékenységeket, valamint magabiztosan növekedhet.

További részletek

Felhő és infrastruktúra

Biztosítjuk az ütemtervet és a felhőalapú megoldásokat, melyek segítenek modernizálni IT infrastruktúráját, automatizáltan kezelni a munkaterheléseket és átalakítani az üzleti működést.

További részletek