Cookie-ra vonatkozó szabályok

A Ricoh adatgyűjtő eszközöket, például cookie-kat használ, hogy egyszerűbbé tegye a webhely használatát. Ezeknek a beállításoknak a megváltoztatásáról és a cookie-król itt talál további információkat.

A lakossági kommunikáció kezelése

A kormányzati részlegeknek nap mint nap számtalan módon kell kommunikálniuk az állampolgárokkal, legyen szó akár emlékeztetők kiküldéséről, információ átadásáról vagy számlázásról. A papír alapú kommunikáció anyag- és időigényes, a rendszerek nagy része pedig készen áll a digitális megoldások bevezetésére.

A Ricoh lakossági kommunikáció-kezelési szolgáltatásával a kormányzati részlegek átalakíthatják kommunikációjukat. Együtt alakítjuk ki a munkafolyamatokat és a technológiai megoldásokat, amelyekkel az állampolgárok az általuk preferált formátumban és kommunikációs csatornán juthatnak hozzá a dokumentumokhoz.

Vállaljuk a papír alapú dokumentumok kezelését, illetve a meglévő papírmunka archiválását is. Olyan technológiát vezetünk be, amellyel Ön is egyszerűen digitalizálhatja az összes dokumentációt, így egyszerűsödik az adatok hozzáférése, és biztonságosabbá válik a rendszer.

Az összes összegyűjtött adat és kommunikáció éjjel-nappal elérhető a teljes részleg számára a biztonságos Ricoh felhőben. Hármas szintű adatközpontjaink többrétegű biztonsági, valamint katasztrófa utáni helyreállítási opciókat kínálnak, így a rendszer egy rendkívül biztonságos és megbízható környezet a bizalmas adatok feldolgozására és tárolására.


Funkciók és előnyök

A Ricoh lakossági kommunikációs szolgáltatásaival a kormányzati részlegek hatékony és költséghatékony módon kommunikálhatnak.

Mivel nagy tapasztalattal rendelkezünk a kormányzati szervezetekkel való együttműködés terén, tisztában vagyunk azzal, hogy minden helyzet egyedi igényeket támaszt, ezért egy tanácsadási folyamat során alakítjuk ki azt a megoldás struktúrát, amely Önnek a leginkább megfelel.

Szolgáltatásaink a következő előnyöket nyújtják:

  • A papír alapú kommunikáció digitalizálása és archiválása
  • A kommunikáció testre szabása az egyes címzettek igényei szerint
  • Az állampolgárok személyes adatainak biztonságosabb védelme
  • Digitális kommunikációra történő átállás reális ütemezésben
  • A hatékonyság növelése az adatok besorolásával
  • A postaköltség és a papírköltségek csökkentése

Kapcsolódó szolgáltatások