eRecord Connect
A Ricoh eRecord Connect egy egygombos dokumentumkezelési megoldás, amellyel gyorsan és egyszerűen digitalizálhatja az orvosi adatokat. A digitalizálást követően a dokumentumok elérhetők a meglévő Electronic Health Record rendszer, illetve az infrastruktúra egyéb számítógépesített ügyfélnyilvántartási rendszerei számára.
Biztonságos megoldásunk közvetlenül hozzájárul a betegellátás színvonalának növeléséhez, mivel a betegek adatai számos eszközről elérhetők, amikor csak szükség van rájuk. A digitalizált adatokat a rendszer automatikusan társítja a megfelelő betegadathoz, ami gyorsan és pontosan lekérhető.
- Funkciók és előnyök
-
Az eRecord Connect az egészségügyi dolgozók számára pontos adatokat szolgáltat, akkor, amikor szükségük van rájuk, így gyors, pontos információkon alapuló betegellátást tesz lehetővé.
Ez a hatékony megoldás a következő előnyöket nyújtja az egészségügyi dolgozók számára:
- A betegellátás minőségének és sebességének növelése
- Több idő jut a tényleges betegellátásra, mert kevesebb időt kell szánni az adminisztrációs feladatokra
- Átláthatóvá teszi a növekvő adatforrásokat * A biztonságos adatrögzítési és integrációs rendszer garantálja a betegek adatainak bizalmasságát
- Lecsökkennek a dokumentumkezelési költségek, és az egész szervezetre kiterjedően javul az adatmegosztási hatékonyság
- Kisebb hibaarány a kevesebb manuális adatbevitelnek köszönhetően