Papírmentes fiókok
A lakossági bankszektor ügyfelei ma már többre vágynak egy színvonalas ügyfélszolgálatnál. Biztosak akarnak lenni abban, hogy az általuk választott szolgáltató hatékonyan és felelősségteljesen működik és személyes adataik biztonságban vannak.
Számos helyi bank még mindig manuálisan küldi a jelzálog- vagy kölcsönigényléshez hasonló dokumentumokat a szervezeten belül. Ez külön kockázatot jelent az adatbiztonság és a hibalehetőségek terén, hiszen fennáll a veszélye, hogy a dokumentumok nem a megfelelő helyre kerülnek vagy elvesznek.
A Ricoh papírmentes fiókok szolgáltatásával a bankok digitalizálhatják a munkafolyamataikat, és fejleszthetik dokumentumkezelési rendszerüket. A szolgáltatás segítségével az alkalmazottak digitalizálhatják és egy elektronikus jóváhagyási folyamatba illeszthetik a fájlokat, hogy azok gyorsan elérhetőek legyenek az engedélyezett helyekről való biztonságos letöltésre.
A papírmentes fiókok segítségével több irodában és fiókban is egyszerűen bevezethet egy konzisztens és egységesített dokumentumfelügyeleti folyamatot, amelynek része az indexelés és az archiválás is. Segítségével csökkentheti az alkalmazottak adminisztrációs terheit, és így az előírásoknak való megfelelés mellett biztosítja a vállalat ellenőrizhetőségét is.
- Funkciók és előnyök
-
A Ricoh papírmentes fiókok szolgáltatása olyan teljes körű megoldás, amellyel optimalizálhatja a dokumentumkezelési folyamatokat.
A megoldás segítségével:
- Csökkenthető a nem megfelelően elhelyezett dokumentáció által okozta hibák és problémák előfordulásának esélye
- Optimalizálhatók a dokumentumkezelési folyamatok, így az ügyfeleknek hatékonyabb szolgáltatást nyújthat
- Gyorsabbá válik a belső kommunikáció, lerövidülnek a válaszidők
- Csökkentheti a működtetési költségeket a back office folyamatok egyszerűsítésén keresztül
- Egy átlátható, egyszerűen auditálható dokumentumkezelési folyamattal elősegítheti az előírásoknak való megfelelést