homeback to menu
Áttekintés

Élen a munkahelyek megreformálásában

A technológia megváltoztatja a munkavégzést. A Ricoh biztosítja, hogy a változás pozitív legyen a csapatai és a vállalkozása számára. Végigkísérjük Önt az út minden lépésén, hogy zökkenőmentes legyen az átállás a teljesen digitális munkahelyre
További részletek
seamless digital workspace experience
Digitális munkahely

Hozzáférés bárhonnan

A jövőnket a hibrid és utazás közbeni munkavégzés formálja. Holisztikus megközelítéssel tervezzük, integráljuk és támogatjuk digitális munkaterületeket, hogy támogassuk az alkalmazottak elkötelezettségét, és segítsük Önt a teljesítmény új szintjeinek elérésében.
További részletek
Business Process Management

Sikerre tervezve

A manuális feladatoknak többé nem kell hátráltatniuk a személyzetet. Optimalizáljuk üzleti folyamatait, hogy munkatársai többet tudjanak nyújtani; a szervezet folyamatainak racionalizálásához és egyszerűsítéséhez technológiát, szakértelmet és támogatást biztosítunk
További részletek
Felhő és infrastruktúra

Cloud & clear

A felhő teljes potenciáljának kiaknázásához megfelelő ütemtervre és végrehajtó csapatra van szükség. Olyan felhőmegoldásokat és szakértelmet kínálunk, amelyek agilisabbá, költséghatékonyabbá és biztonságosabbá teszik az üzleti működést, miközben akár a következő generációs innovációk bevezetését is támogatja
További részletek
Kiberbiztonság

Nincs több kockázatos vállalkozás

Az interneteléréssel rendelkező készülékek új sérülékenységeket teremtettek a kibertámadásokhoz. Segítünk Önnek a kiberbűnözés elleni harcban az alapvető üzleti folyamataikhoz igazodó intelligens kiberbiztonsági szolgáltatásokkal és megoldásokkal.
További részletek
Digital Experience

A felhasználói élmény egy új szintje

A kiemelkedő ügyfélélmény a kimagasló munkavállalói élménnyel kezdődik. Adatszakértőkből és fejlesztőkből álló, magasan képzett csapatunk segít felülmúlni az ügyfelek elvárásait minden érintkezési ponton. Olyan megoldásokat tervezünk, építünk, valósítunk meg és szervizelünk, amelyekre a munkavállalóknak szüksége van, hogy pozitív, mély és hosszan tartó benyomást keltsenek.
További részletek
Nyomdaipari Terület

Tegye jövőállóvá vállalkozását

A nyomtatásban végtelen lehetőség rejlik. A Ricoh segít Önnek a fejlődésben, digitalizációban, valamint a fenntartható üzleti előny megteremtésében; az általunk nyújtott hardver-, szoftver- és szolgáltatási megoldások új lehetőségeket nyitnak meg a professzionális nyomtatás terén.
További részletek
Graphic Communication
Irodai termékek és szoftverek

Kategóriaelső minőség

A Ricoh jól ismert a kiváló minőségű nyomtatókról, digitális sokszorosítókról és multifunkcionális nyomtatókról/szkennerekről/fénymásolókról. A sebesség, méret és képességek tekintetében rengeteg lehetőség közül választhatja ki a munkacsoportja, irodája vagy osztályterme számára a legmegfelelőbb modelleket és funkciókat
További részletek
Áttekintés

Sokoldalú szolgáltatási és támogatási platform

Az összes termék és szolgáltatás támogatás, amire szüksége van, egy helyen. Támogatást, tanácsadást és megoldásokat nyújtunk, hogy vállalkozása folyamatosan működjön
Támogatás kérése
AV technology and management
Áttekintés

Miden hír egy helyen

Tudjon meg mindent üzleti híreinkről, termékújdonságainkról és munkatársainkról, valamint a rendezvényekről, amelyeken szervezőként vagy résztvevőként jelen leszünk
Legyen tájékozott
News and events from Ricoh
A vállalatunk

Kik vagyunk, és mivel foglalkozunk

A Ricoh arra törekszik, hogy mindig meghallgassa ügyfeleit, és olyan innovatív megoldásokat, termékeket és szolgáltatásokat nyújtson, amelyek összhangban vannak az Ön üzleti céljaival. Szeretnénk hozzáadott értéket adni a szolgáltatásaihoz és termékeihez. Alkalmazkodunk a üzleti környezet változásaihoz.
Tudjon meg többet a Ricoh-ról
Áttekintés

Örömmel beszélnénk Önnel

Akár megoldásaink vagy termékeink árával kapcsolatosan szeretne érdeklődni, segítségre van szüksége a fiókja kezeléséhez, vagy már használja a termékeinket, és támogatásra van szüksége, csapatunk az Ön rendelkezésére áll
Lépjen kapcsolatba velünk
customer and employee engagement
Áttekintés

Segítünk egy lépéssel előrébb járni

Fedezze fel, és olvassa el legújabb iparági elemzéseinket, hogy megismerje mindazt, ami leginkább számít az üzleti megoldásokban
Ismerje meg a legújabb insight-jainkat
Ricoh Insights - Overview
Cookie-ra vonatkozó szabályok

A Ricoh adatgyűjtő eszközöket, például cookie-kat használ, hogy egyszerűbbé tegye a webhely használatát. Ezeknek a beállításoknak a megváltoztatásáról és a cookie-król itt talál további információkat.

Az ügyfélkommunikáció kezelése – A szolgáltatások kiszervezése

A Ricoh ügyfélkommunikáció-kezelési szolgáltatása személyre szabott marketingkampányokkal segít a lakossági bankpiacon működő ügyfelek számára a papír alapú kommunikációról fokozatosan áttérni az elektronikus kommunikációra. A szolgáltatás jobb ügyfélszolgálatot, ügyfélmegtartást és hatékonyabb ügyfélszerzést eredményez, a költségek csökkentése mellett.

Első lépésként kiszervezési szolgáltatásunk felelősséget vállal az összes papír alapú kommunikációért. Technológiai megoldásokkal lehetővé tesszük az olyan célzott és személyre szabott marketingkampányokat, amelyekkel ügyfelei a kevésbé hatékony papír alapú kommunikációról áttérhetnek a biztonságos elektronikus csatornákra.

A fokozatos átállásnak köszönhetően az ügyfelek a kívánt formátumban kaphatnak információt. Amint az ügyfélbázis átáll a digitális kommunikációs csatornák használatára, ez az ügyfelek számára magasabb színvonalú élményt biztosít, növeli a hatékonyságot és csökkenti a költségeket.


Funkciók és előnyök

A digitális kommunikációt választó ügyfelek a biztonságos, 3-as szintű Ricoh-felhő használatával bármikor hozzáférhet pénzügyi adataihoz. A fejlettebb biztonságnak köszönhetően az üzleti kockázatok is csökkennek. A személyre szabott digitális kommunikációs stratégia megvalósításával vállalkozása költségeket takaríthat meg, ügyfelei pedig magasabb szintű szolgáltatást kaphatnak.

A Ricoh ügyfélkommunikáció-kezelési szolgáltatása a következőket nyújtja:

  • Elégedettebb ügyfelek
  • Alacsonyabb ügyfélszerzési, onboarding és szolgáltatási költségek
  • Stabil, hibamentes adatkezelés
  • A környezetvédelmi irányelvek betartása a hulladékmennyiség csökkentésével
  • Hozzáférhetőbb információk és megfelelőségi auditálás
  • Nagyobb belső hatékonyság azáltal, hogy az alkalmazottaknak több idejük jut a vállalkozás kritikus fontosságú feladataira

Felhasználói esetek

Az ügyfélelégedettség növelése jelentős költségmegtakarításokhoz vezethet

A dokumentumok a biztosító szektor elengedhetetlen elemei. A promóciós levelektől kezdve a jelentkezési lapokon, szabályozásokon és számlákon át az igénylőlapokig, minden egyes dokumentum jogi háttérrel is rendelkezik. A Ricoh egyik, a Fortune Global 500 listában szereplő ügyfele komoly energiát fektetett az ilyen intenzív dokumentumkezeléssel járó üzleti folyamatok kiszervezésébe.

Egy részletes konzultáció után világossá vált, hogy kétszakaszos megoldásra lesz szükség. Az első fázisban a Ricoh gyors átállást biztosított, és a saját dokumentumközpontjának implementációjával megszüntette a dependenciát a biztosító belső szolgáltatásaitól. A második fázisban a Ricoh kidolgozta a dokumentumkezelési folyamatokat, ami által nőtt a hatékonyság, és új szolgáltatások is megjelentek.

A Ricoh évente több mint 60 millió dokumentumot dolgoz fel a biztosítótársaság számára. A megoldás átalakította a biztosító dokumentumkezelési folyamatait, javította az ügyfélszolgálat színvonalát, és csökkentette a költségeket. Az automatizálással felgyorsult a munkafolyamatok és a zártláncú folyamatok bevezetése, ami kiküszöbölte a hibákat, és megfelelő auditáláhatóságt biztosított.

A teljes körű szolgáltatás-integráció valós üzleti előnnyel jár. Csökkentek az üzleti kockázatok, az ügyfelek pedig jobb minőségű szolgáltatást kaptak. A Ricoh támogatása javított az üzleti agilitáson is. Mivel az üzletmenet szempontjából kritikus fontosságú dokumentumkezelési folyamatokat a Ricoh nagy szakértelemmel kezeli, a biztosítótársaság a belső erőforrásokat stratégiai fejlesztésekre fordíthatja.

Kapcsolódó szolgáltatások

  • Papírmentes fiókok

    Papírmentes fiókok

    Az ágazat biztonságának és hatékonyságának növelése egyszerűen bevezethető digitalizált dokumentumkezeléssel és munkafolyamatokkal.

  • Ügyfélkommunikáció-kezelési megoldáscsomag 2

    Ügyfélkommunikáció-kezelési megoldáscsomag

    Automatizált megoldások, amelyekkel testre szabható, ellenőrizhető, optimalizálható és archiválható a pénzügyi szolgáltatók ügyfélkommunikációja.

  • Az ügyfélkommunikáció kezelése

    Az ügyfélkommunikáció kezelése

    Szorosabb kapcsolat az újszerű többcsatornás munkafolyamat-megoldások és testreszabási lehetőségek révén.