Business Solutions Thumbnail

Üzleti megoldások

Szakértelmünk és end-to-end technológiai megoldásaink segítségével, a nyomtatás, kommunikáció, automatizálás és munkahely felügyelet terén új szintre emeljük digitális munkahelyét.

Tudjon meg többet
Megtervezzük, konfiguráljuk és bevezetjük a digitális munkahelyeket, lehetővé téve csapatainak, hogy hatékonyan együttműködjenek, és többet hozzanak ki a napjukból, bárhol is dolgozzanak.
Olvasson tovább
Egyszerűbb, gyorsabb és még inkább költséghatékony munkamódszerekkel biztosítjuk csapata elkötelezettségét és produktivitását.
Olvasson tovább
Managed Print & Automation
Tegye lehetővé munkatársainak, hogy hatékonyabban hozzanak létre dokumentumokat a teljes információs ökoszisztémában. Csökkentse a belső erőforrásokkal kapcsolatos terheket, és takarítson meg működési költségeket.
Átfogó szakértelemmel rendelkezünk a privát, nyilvános és hibrid felhőkörnyezetekben. A multi- és hibrid felhőszolgáltatási megoldásaink egyesítésével segítünk növelni az üzleti agilitást, a méretezhetőséget és a rugalmasságot.
Olvasson tovább
Olyan megoldásokat kínálunk a hardvereket, szoftvereket és szolgáltatásokat is beleértve, amelyek segítségével fejlődhet, digitalizálhat és fenntartható versenyelőnyt teremthet.
Olvasson tovább
Products Services Thumbnail

Termékek & szolgáltatások

Ismerje meg termékeink és szolgáltatásaink széles portfólióját, melyek segítenek Önnek jobban és hatékonyabban működtetni folyamatait és vállalkozását.

DTG nyomtatók textilnyomtatáshoz (pólók, táskák, stb.), akár nagy mennyiségben, perszonalizáltan is.
Olvasson tovább
Az Ön munkakörnyezetére szabott szolgáltatásaink, amelyek lehetővé teszik a feladatok automatizálását és pozitív munkahelyi élmény megteremtését.
Olvasson tovább
Hobbi és professzionális fényképezőgépek a nagymúltú gyártótól.
Olvasson tovább
A tökéletes minőség és élettartam érdekében használjon eredeti kellékanyagokat Ricoh eszközeihez.
Olvasson tovább
Support Thumbnail

Szerviz és támogatás központ

Mindena szükséges termék- és szolgáltatási támogatás egy helyen. Örömmel támogatjuk önt termékeink kapcsán, hogy vállalkozása folyamatosan működjön.

Support főoldal
Használja bátran önállóan is támogatási oldalunkat, ahol a legfrissebb illesztőprogramokat és letöltéseket találja.
Olvasson tovább
Az eService a leggyorsabb és legegyszerűbb mód a Ricoh kellékek, például toner rendelésére, a használat nyomon követésére, támogatás kérésére és a számlálóállások lejelentésére.
Olvasson tovább
Toner visszaküldés
Küldje vissza a Ricoh kellékanyagokat helyi újrahasznosító központunkba újrahasznosítás céljából.
Tanúsított kereskedelmi partnereink is örömmel állnak rendelkezésére. A keresőben helyszín szerint szűrhet.
Olvasson tovább
News Events Thumbnail

Miden hír egy helyen

Ismerje meg híreinket és termékújdonságainkat, valamint értesüljön első kézből rendezvényekről, amelyeken szervezőként vagy résztvevőként jelen leszünk.

Hírek és aktualitások
Fedezze fel a legújabb vállalati bejelentéseket, termék- és szolgáltatásfrissítéseket, valamint a Ricoh egyéb híreit.
Olvasson tovább
Jöjjön el legközelebbi rendezvényeinkre és találkozzunk személyesen!
Olvasson tovább
About Us Thumbnail

Rólunk

A Ricoh arra törekszik, hogy mindig meghallgassa ügyfeleit, és olyan innovatív megoldásokat, termékeket és szolgáltatásokat nyújtson, amelyek összhangban vannak az Ön üzleti céljaival. Szeretnénk hozzáadott értéket adni a szolgáltatásaihoz és termékeihez.

Ismerjen meg minket
Kik vagyunk, mivel foglalkozunk és mik a céljaink a jövőben.
Olvasson tovább
Építsen egy sikeres karriert a Ricoh-nál.
Olvasson tovább
Insights Thumbnail

Insights

Fedezzen fel értékes tanulmányokat és tapasztalatokat az összes üzleti területünkről.

Olvasson tovább
Az iratszerkényektől a felhőig: a nyomtatók szerepe a digitalizációban és a munkafolyamatok automatizálásában.
Olvasson tovább
Kapcsolat

Az ügyfélkommunikáció kezelése – A szolgáltatások kiszervezése

A Ricoh ügyfélkommunikáció-kezelési szolgáltatása személyre szabott marketingkampányokkal segít a lakossági bankpiacon működő ügyfelek számára a papír alapú kommunikációról fokozatosan áttérni az elektronikus kommunikációra. A szolgáltatás jobb ügyfélszolgálatot, ügyfélmegtartást és hatékonyabb ügyfélszerzést eredményez, a költségek csökkentése mellett.

Első lépésként kiszervezési szolgáltatásunk felelősséget vállal az összes papír alapú kommunikációért. Technológiai megoldásokkal lehetővé tesszük az olyan célzott és személyre szabott marketingkampányokat, amelyekkel ügyfelei a kevésbé hatékony papír alapú kommunikációról áttérhetnek a biztonságos elektronikus csatornákra.

A fokozatos átállásnak köszönhetően az ügyfelek a kívánt formátumban kaphatnak információt. Amint az ügyfélbázis átáll a digitális kommunikációs csatornák használatára, ez az ügyfelek számára magasabb színvonalú élményt biztosít, növeli a hatékonyságot és csökkenti a költségeket.


Funkciók és előnyök

A digitális kommunikációt választó ügyfelek a biztonságos, 3-as szintű Ricoh-felhő használatával bármikor hozzáférhet pénzügyi adataihoz. A fejlettebb biztonságnak köszönhetően az üzleti kockázatok is csökkennek. A személyre szabott digitális kommunikációs stratégia megvalósításával vállalkozása költségeket takaríthat meg, ügyfelei pedig magasabb szintű szolgáltatást kaphatnak.

A Ricoh ügyfélkommunikáció-kezelési szolgáltatása a következőket nyújtja:

  • Elégedettebb ügyfelek
  • Alacsonyabb ügyfélszerzési, onboarding és szolgáltatási költségek
  • Stabil, hibamentes adatkezelés
  • A környezetvédelmi irányelvek betartása a hulladékmennyiség csökkentésével
  • Hozzáférhetőbb információk és megfelelőségi auditálás
  • Nagyobb belső hatékonyság azáltal, hogy az alkalmazottaknak több idejük jut a vállalkozás kritikus fontosságú feladataira

Felhasználói esetek

Az ügyfélelégedettség növelése jelentős költségmegtakarításokhoz vezethet

A dokumentumok a biztosító szektor elengedhetetlen elemei. A promóciós levelektől kezdve a jelentkezési lapokon, szabályozásokon és számlákon át az igénylőlapokig, minden egyes dokumentum jogi háttérrel is rendelkezik. A Ricoh egyik, a Fortune Global 500 listában szereplő ügyfele komoly energiát fektetett az ilyen intenzív dokumentumkezeléssel járó üzleti folyamatok kiszervezésébe.

Egy részletes konzultáció után világossá vált, hogy kétszakaszos megoldásra lesz szükség. Az első fázisban a Ricoh gyors átállást biztosított, és a saját dokumentumközpontjának implementációjával megszüntette a dependenciát a biztosító belső szolgáltatásaitól. A második fázisban a Ricoh kidolgozta a dokumentumkezelési folyamatokat, ami által nőtt a hatékonyság, és új szolgáltatások is megjelentek.

A Ricoh évente több mint 60 millió dokumentumot dolgoz fel a biztosítótársaság számára. A megoldás átalakította a biztosító dokumentumkezelési folyamatait, javította az ügyfélszolgálat színvonalát, és csökkentette a költségeket. Az automatizálással felgyorsult a munkafolyamatok és a zártláncú folyamatok bevezetése, ami kiküszöbölte a hibákat, és megfelelő auditáláhatóságt biztosított.

A teljes körű szolgáltatás-integráció valós üzleti előnnyel jár. Csökkentek az üzleti kockázatok, az ügyfelek pedig jobb minőségű szolgáltatást kaptak. A Ricoh támogatása javított az üzleti agilitáson is. Mivel az üzletmenet szempontjából kritikus fontosságú dokumentumkezelési folyamatokat a Ricoh nagy szakértelemmel kezeli, a biztosítótársaság a belső erőforrásokat stratégiai fejlesztésekre fordíthatja.

Kapcsolódó szolgáltatások

  • Papírmentes fiókok

    Papírmentes fiókok

    Az ágazat biztonságának és hatékonyságának növelése egyszerűen bevezethető digitalizált dokumentumkezeléssel és munkafolyamatokkal.

  • Ügyfélkommunikáció-kezelési megoldáscsomag 2

    Ügyfélkommunikáció-kezelési megoldáscsomag

    Automatizált megoldások, amelyekkel testre szabható, ellenőrizhető, optimalizálható és archiválható a pénzügyi szolgáltatók ügyfélkommunikációja.

  • Az ügyfélkommunikáció kezelése

    Az ügyfélkommunikáció kezelése

    Szorosabb kapcsolat az újszerű többcsatornás munkafolyamat-megoldások és testreszabási lehetőségek révén.