Az ügyfélkommunikáció kezelése – A szolgáltatások kiszervezése
A Ricoh ügyfélkommunikáció-kezelési szolgáltatása személyre szabott marketingkampányokkal segít a lakossági bankpiacon működő ügyfelek számára a papír alapú kommunikációról fokozatosan áttérni az elektronikus kommunikációra. A szolgáltatás jobb ügyfélszolgálatot, ügyfélmegtartást és hatékonyabb ügyfélszerzést eredményez, a költségek csökkentése mellett.
Első lépésként kiszervezési szolgáltatásunk felelősséget vállal az összes papír alapú kommunikációért. Technológiai megoldásokkal lehetővé tesszük az olyan célzott és személyre szabott marketingkampányokat, amelyekkel ügyfelei a kevésbé hatékony papír alapú kommunikációról áttérhetnek a biztonságos elektronikus csatornákra.
A fokozatos átállásnak köszönhetően az ügyfelek a kívánt formátumban kaphatnak információt. Amint az ügyfélbázis átáll a digitális kommunikációs csatornák használatára, ez az ügyfelek számára magasabb színvonalú élményt biztosít, növeli a hatékonyságot és csökkenti a költségeket.
- Funkciók és előnyök
-
A digitális kommunikációt választó ügyfelek a biztonságos, 3-as szintű Ricoh-felhő használatával bármikor hozzáférhet pénzügyi adataihoz. A fejlettebb biztonságnak köszönhetően az üzleti kockázatok is csökkennek. A személyre szabott digitális kommunikációs stratégia megvalósításával vállalkozása költségeket takaríthat meg, ügyfelei pedig magasabb szintű szolgáltatást kaphatnak.
A Ricoh ügyfélkommunikáció-kezelési szolgáltatása a következőket nyújtja:
- Elégedettebb ügyfelek
- Alacsonyabb ügyfélszerzési, onboarding és szolgáltatási költségek
- Stabil, hibamentes adatkezelés
- A környezetvédelmi irányelvek betartása a hulladékmennyiség csökkentésével
- Hozzáférhetőbb információk és megfelelőségi auditálás
- Nagyobb belső hatékonyság azáltal, hogy az alkalmazottaknak több idejük jut a vállalkozás kritikus fontosságú feladataira
- Felhasználói esetek
-
Az ügyfélelégedettség növelése jelentős költségmegtakarításokhoz vezethet
A dokumentumok a biztosító szektor elengedhetetlen elemei. A promóciós levelektől kezdve a jelentkezési lapokon, szabályozásokon és számlákon át az igénylőlapokig, minden egyes dokumentum jogi háttérrel is rendelkezik. A Ricoh egyik, a Fortune Global 500 listában szereplő ügyfele komoly energiát fektetett az ilyen intenzív dokumentumkezeléssel járó üzleti folyamatok kiszervezésébe.
Egy részletes konzultáció után világossá vált, hogy kétszakaszos megoldásra lesz szükség. Az első fázisban a Ricoh gyors átállást biztosított, és a saját dokumentumközpontjának implementációjával megszüntette a dependenciát a biztosító belső szolgáltatásaitól. A második fázisban a Ricoh kidolgozta a dokumentumkezelési folyamatokat, ami által nőtt a hatékonyság, és új szolgáltatások is megjelentek.
A Ricoh évente több mint 60 millió dokumentumot dolgoz fel a biztosítótársaság számára. A megoldás átalakította a biztosító dokumentumkezelési folyamatait, javította az ügyfélszolgálat színvonalát, és csökkentette a költségeket. Az automatizálással felgyorsult a munkafolyamatok és a zártláncú folyamatok bevezetése, ami kiküszöbölte a hibákat, és megfelelő auditáláhatóságt biztosított.
A teljes körű szolgáltatás-integráció valós üzleti előnnyel jár. Csökkentek az üzleti kockázatok, az ügyfelek pedig jobb minőségű szolgáltatást kaptak. A Ricoh támogatása javított az üzleti agilitáson is. Mivel az üzletmenet szempontjából kritikus fontosságú dokumentumkezelési folyamatokat a Ricoh nagy szakértelemmel kezeli, a biztosítótársaság a belső erőforrásokat stratégiai fejlesztésekre fordíthatja.