FőoldalVissza a menübe
Áttekintés

Élen a munkahelyek megreformálásában

A technológia megváltoztatja a munkavégzést. A Ricoh biztosítja, hogy a változás pozitív legyen a csapatai és a vállalkozása számára. Végigkísérjük Önt az út minden lépésén, hogy zökkenőmentes legyen az átállás a teljesen digitális munkahelyre
További részletek
seamless digital workspace experience
Digitális munkahely

Hozzáférés bárhonnan

A jövőnket a hibrid és utazás közbeni munkavégzés formálja. Holisztikus megközelítéssel tervezzük, integráljuk és támogatjuk digitális munkaterületeket, hogy támogassuk az alkalmazottak elkötelezettségét, és segítsük Önt a teljesítmény új szintjeinek elérésében.
További részletek
Business Process Management

Sikerre tervezve

A manuális feladatoknak többé nem kell hátráltatniuk a személyzetet. Optimalizáljuk üzleti folyamatait, hogy munkatársai többet tudjanak nyújtani; a szervezet folyamatainak racionalizálásához és egyszerűsítéséhez technológiát, szakértelmet és támogatást biztosítunk
További részletek
Felhő és infrastruktúra

Cloud & clear

A felhő teljes potenciáljának kiaknázásához megfelelő ütemtervre és végrehajtó csapatra van szükség. Olyan felhőmegoldásokat és szakértelmet kínálunk, amelyek agilisabbá, költséghatékonyabbá és biztonságosabbá teszik az üzleti működést, miközben akár a következő generációs innovációk bevezetését is támogatja
További részletek
Kiberbiztonság

Nincs több kockázatos vállalkozás

Az interneteléréssel rendelkező készülékek új sérülékenységeket teremtettek a kibertámadásokhoz. Segítünk Önnek a kiberbűnözés elleni harcban az alapvető üzleti folyamataikhoz igazodó intelligens kiberbiztonsági szolgáltatásokkal és megoldásokkal.
További részletek
Digital Experience

A felhasználói élmény egy új szintje

A kiemelkedő ügyfélélmény a kimagasló munkavállalói élménnyel kezdődik. Adatszakértőkből és fejlesztőkből álló, magasan képzett csapatunk segít felülmúlni az ügyfelek elvárásait minden érintkezési ponton. Olyan megoldásokat tervezünk, építünk, valósítunk meg és szervizelünk, amelyekre a munkavállalóknak szüksége van, hogy pozitív, mély és hosszan tartó benyomást keltsenek.
További részletek
Irodai termékek és szoftverek

Kategóriaelső minőség

A Ricoh jól ismert a kiváló minőségű nyomtatókról, digitális sokszorosítókról és multifunkcionális nyomtatókról/szkennerekről/fénymásolókról. A sebesség, méret és képességek tekintetében rengeteg lehetőség közül választhatja ki a munkacsoportja, irodája vagy osztályterme számára a legmegfelelőbb modelleket és funkciókat
További részletek
Áttekintés

Sokoldalú szolgáltatási és támogatási platform

Az összes termék és szolgáltatás támogatás, amire szüksége van, egy helyen. Támogatást, tanácsadást és megoldásokat nyújtunk, hogy vállalkozása folyamatosan működjön
Támogatás kérése
AV technology and management
Hírek

Miden hír egy helyen

Tudjon meg mindent üzleti híreinkről, termékújdonságainkról és munkatársainkról, valamint a rendezvényekről, amelyeken szervezőként vagy résztvevőként jelen leszünk
Legyen tájékozott
News and events from Ricoh
A vállalatunk

Kik vagyunk, és mivel foglalkozunk

A Ricoh arra törekszik, hogy mindig meghallgassa ügyfeleit, és olyan innovatív megoldásokat, termékeket és szolgáltatásokat nyújtson, amelyek összhangban vannak az Ön üzleti céljaival. Szeretnénk hozzáadott értéket adni a szolgáltatásaihoz és termékeihez. Alkalmazkodunk a üzleti környezet változásaihoz.
Tudjon meg többet a Ricoh-ról
Áttekintés

Örömmel beszélnénk Önnel

Akár megoldásaink vagy termékeink árával kapcsolatosan szeretne érdeklődni, segítségre van szüksége a fiókja kezeléséhez, vagy már használja a termékeinket, és támogatásra van szüksége, csapatunk az Ön rendelkezésére áll
Lépjen kapcsolatba velünk
customer and employee engagement
Áttekintés

Segítünk egy lépéssel előrébb járni

Fedezze fel, és olvassa el legújabb iparági elemzéseinket, hogy megismerje mindazt, ami leginkább számít az üzleti megoldásokban
Ismerje meg a legújabb insight-jainkat
Ricoh Insights - Overview

Ügyfélkommunikáció-kezelési megoldáscsomag

A Ricoh ügyfélkommunikáció-kezelési megoldáscsomagjának segítségével a pénzügyi intézetek modernizálhatják az ügyfelekkel történő kommunikációt.

Számos automatizált szolgáltatásal segítünk az ügyfélkommunikáció személyre szabásában, javításában, optimalizálásában és archiválásában. A csomag a formázástól a nyomtatáson át az elküldésig minden lépést lefed, ezen felül az e-mail marketinghez, postai levelezéshez és üdvözlő csomagokhoz hasonló kommunikációhoz is használható.

A csomag olyan eszközöket biztosít, amelyekkel az ügyfelek az általuk kedvelt beállításokkal a kívánt formátumban fogadhatnak személyes üzeneteket. Az ügyfélelégedettség növekedése mellett a vállalat nagyobb működési hatékonyságot és jelentős megtakarításokat érhet el, ahogy egyre több ügyfél tér át a digitális kommunikációra.

A dokumentált kommunikációs előzmények teljes mértékben auditálhatók, így a vállalat megfelel a törvényi szabályozásoknak is."


Funkciók és előnyök

Az ügyfélkommunikáció-kezelési szolgáltatással a pénzügyi szervezetek ötvözhetik az egyszerűbb üzleti folyamat infrastruktúrát az ügyfelek iránti kiemelt figyelemmel. Emellett a teljes mértékben dokumentált, ellenőrizhető munkafolyamatnak köszönhetően a jelentéskészítés könnyebbé válik, Ön pedig gyorsan megszerezheti a szektor szabályozási környezetének megfelelő információkat.

A Ricoh technológiai csomagjával a pénzügyi intézetek a következő előnyökhöz jutnak:

  • Ügyfélközpontú kommunikáció, amellyel javítható az ügyfélelégedettség és az ügyfélmegtartás
  • Gördülékenyebb folyamatok a hatékonyabb üzletvitel érdekében
  • Anyagtakarékosság és az emberi erőforrásokkal kapcsolatos költségek csökkentése a fő folyamatok automatizálásával
  • Ellenőrizhető és az előírásoknak való megfelelőséget biztosító kommunikációs struktúra
Felhasználói esetek

A hatékonyabb üzemeltetési folyamatok kihasználása

A banki kimutatásoktól a számlával kapcsolatos dokumentációig, a pénzintézetek és az ügyfelek közti kapcsolat kulcsa az ügyfelekkel való kommunikáció . A Ricoh ügyfele a világ egyik legsikeresebb lakossági bankja, pénzügyi eszközeinek értéke meghaladja az 1 trillió eurót, és világszerte több mint 100 millió ügyféllel rendelkezik. A vállalat célja az eredményesebb és egységesebb ügyfélkommunikáció, a hatékonyabb folyamatok és a költségcsökkentés volt.

A bank nyomtatási folyamatainak auditálásával a Ricoh több folyamathatékonysági problémát is azonosított. Ezek közül a legkomolyabb az volt, hogy a bank különböző helyeken eltérő elő- és utógyártási felügyeleti rendszereket használt. Részletes elemzéssel és tanácsadással a Ricoh átalakította a bank dokumentumkezelési munkafolyamatait és a nyomtatási folyamatokat.

A Ricoh innovatív megoldásai már számos belső nyomtatási folyamatot kezelnek, így egységesebbé váltak a munkafolyamatok, és az egész rendszer rugalmasabb lett.  A rendszer optimalizálja, majd digitális formátumban rögzíti, illetve kinyomtatja a többcsatornás tartalmakat egy megfelelő eszköz használatával. A kinyomtatott anyagokat a rendszer sorrendbe állítja, így kihasználhatók a kedvezményes postázási díjak. A hatékonyabb gyártásnak köszönhetően a bank bezárhatott egy gyártási központot, ami jelentősen csökkentette költségeit.

A Ricoh egységesebbé tette a bank kommunikációját, ezáltal növelte az ügyfelek bizalmát és elégedettségét. Az oldal- és dokumentumszintű jelentéskészítést megvalósító zártláncú rendszer biztosítja, hogy az ügyfelek hozzájussanak a saját számláikra vonatkozó, pontos információkhoz. A részletes jelentéskészítéssel a bank a gyártást is hatékonyabbá teheti. A levelek előzetes sorrendbe állításával a bank tovább csökkentheti a költségeket, hiszen kihasználhatja a kedvezményes postai díjakat.

Kapcsolódó szolgáltatások