Cookie-ra vonatkozó szabályok

A Ricoh adatgyűjtő eszközöket, például cookie-kat használ, hogy egyszerűbbé tegye a webhely használatát. Ezeknek a beállításoknak a megváltoztatásáról és a cookie-król itt talál további információkat.

Ügyfélkommunikáció-kezelési megoldáscsomag

A Ricoh ügyfélkommunikáció-kezelési megoldáscsomagjának segítségével a pénzügyi intézetek modernizálhatják az ügyfelekkel történő kommunikációt.

Számos automatizált szolgáltatásal segítünk az ügyfélkommunikáció személyre szabásában, javításában, optimalizálásában és archiválásában. A csomag a formázástól a nyomtatáson át az elküldésig minden lépést lefed, ezen felül az e-mail marketinghez, postai levelezéshez és üdvözlő csomagokhoz hasonló kommunikációhoz is használható.

A csomag olyan eszközöket biztosít, amelyekkel az ügyfelek az általuk kedvelt beállításokkal a kívánt formátumban fogadhatnak személyes üzeneteket. Az ügyfélelégedettség növekedése mellett a vállalat nagyobb működési hatékonyságot és jelentős megtakarításokat érhet el, ahogy egyre több ügyfél tér át a digitális kommunikációra.

A dokumentált kommunikációs előzmények teljes mértékben auditálhatók, így a vállalat megfelel a törvényi szabályozásoknak is."


Funkciók és előnyök

Az ügyfélkommunikáció-kezelési szolgáltatással a pénzügyi szervezetek ötvözhetik az egyszerűbb üzleti folyamat infrastruktúrát az ügyfelek iránti kiemelt figyelemmel. Emellett a teljes mértékben dokumentált, ellenőrizhető munkafolyamatnak köszönhetően a jelentéskészítés könnyebbé válik, Ön pedig gyorsan megszerezheti a szektor szabályozási környezetének megfelelő információkat.

A Ricoh technológiai csomagjával a pénzügyi intézetek a következő előnyökhöz jutnak:

  • Ügyfélközpontú kommunikáció, amellyel javítható az ügyfélelégedettség és az ügyfélmegtartás
  • Gördülékenyebb folyamatok a hatékonyabb üzletvitel érdekében
  • Anyagtakarékosság és az emberi erőforrásokkal kapcsolatos költségek csökkentése a fő folyamatok automatizálásával
  • Ellenőrizhető és az előírásoknak való megfelelőséget biztosító kommunikációs struktúra
Felhasználói esetek

A hatékonyabb üzemeltetési folyamatok kihasználása

A banki kimutatásoktól a számlával kapcsolatos dokumentációig, a pénzintézetek és az ügyfelek közti kapcsolat kulcsa az ügyfelekkel való kommunikáció . A Ricoh ügyfele a világ egyik legsikeresebb lakossági bankja, pénzügyi eszközeinek értéke meghaladja az 1 trillió eurót, és világszerte több mint 100 millió ügyféllel rendelkezik. A vállalat célja az eredményesebb és egységesebb ügyfélkommunikáció, a hatékonyabb folyamatok és a költségcsökkentés volt.

A bank nyomtatási folyamatainak auditálásával a Ricoh több folyamathatékonysági problémát is azonosított. Ezek közül a legkomolyabb az volt, hogy a bank különböző helyeken eltérő elő- és utógyártási felügyeleti rendszereket használt. Részletes elemzéssel és tanácsadással a Ricoh átalakította a bank dokumentumkezelési munkafolyamatait és a nyomtatási folyamatokat.

A Ricoh innovatív megoldásai már számos belső nyomtatási folyamatot kezelnek, így egységesebbé váltak a munkafolyamatok, és az egész rendszer rugalmasabb lett.  A rendszer optimalizálja, majd digitális formátumban rögzíti, illetve kinyomtatja a többcsatornás tartalmakat egy megfelelő eszköz használatával. A kinyomtatott anyagokat a rendszer sorrendbe állítja, így kihasználhatók a kedvezményes postázási díjak. A hatékonyabb gyártásnak köszönhetően a bank bezárhatott egy gyártási központot, ami jelentősen csökkentette költségeit.

A Ricoh egységesebbé tette a bank kommunikációját, ezáltal növelte az ügyfelek bizalmát és elégedettségét. Az oldal- és dokumentumszintű jelentéskészítést megvalósító zártláncú rendszer biztosítja, hogy az ügyfelek hozzájussanak a saját számláikra vonatkozó, pontos információkhoz. A részletes jelentéskészítéssel a bank a gyártást is hatékonyabbá teheti. A levelek előzetes sorrendbe állításával a bank tovább csökkentheti a költségeket, hiszen kihasználhatja a kedvezményes postai díjakat.

Kapcsolódó szolgáltatások