Bejövő számlák
A Ricoh Bejövő számlák megoldása megkönnyíti a beszállítók számláinak rögzítését, feldolgozását, jóváhagyását és archiválását. A számlák beérkezésükkor rögzíthetők, majd a rendszer automatikusan átirányítja őket egy biztonságos, keresést is lehetővé tevő elektronikus tárhelyre.
Az időigényes, kézzel végzendő feladatokat automatizáltuk, így a beszállítók számláinak kezelése problémamentessé válik. Megoldásunk azonnali, valós idejű elektronikus hozzáférést kínál a számlákhoz és a kapcsolódó dokumentumokhoz, valamint pontos állapotjelentéseket is lehetővé tesz.
A megoldás a számlák időben történő kifizetése által javíthatja a beszállítókkal való viszonyt. Aktívan segítheti a megtakarítást a késői fizetés miatti késedelmi díjak elkerülésével és azzal, hogy információkat szolgáltat, hogy vállalata élhessen a korai fizetések jelentette fizetési kedvezményekkel.
- Funkciók és előnyök
-
A Ricoh Bejövő számlák megoldása segítségével felgyorsíthatja belső folyamatait, automatizálva az időigényes kézi számlarögzítést és a nyomon követési feladatokat.
Szolgáltatásunk a következőkben lehet segítségére:
- Pénzmegtakarítás a kézi folyamatok megszüntetésével. Az optikai karakterfelismerő programmal végzett automatikus számlarögzítés csökkenti a költséges, időigényes kézi folyamatokat, biztonságos elektronikus tárhelyre irányítva át a számlákat.
- A hatékonyság növelése és a költségek csökkentése központi elektronikus tárhely használatával. A szolgáltatás azonnali, valós idejű hozzáférést kínál az üzleti szempontból létfontosságú számlákhoz, és hatékony keresést, lekérést, auditálást, archiválást és igény szerinti állapotjelentés-készítést tesz lehetővé.
- A bizalom erősítése a nagyfokú biztonság és az előírásoknak való megfelelés következtében. A folyamatok átláthatóak, pontosak és könnyen nyomon követhetőek, az archiválás pedig gyors és hibamentes. A beépített szerepkör alapú hozzáférési jogok, az ellenőrzési naplók, a verziókezelés és check-in/check-out szolgáltatások javítják az előírásoknak való megfelelést, valamint növelik a megbízhatóságot és az ügyfelek bizalmát.
- Növelje a dokumentumok magyarázatokkal való ellátásnak és terjesztésének hatékonyságát. A digitális hitelesítés révén a dokumentumok könnyen mozgathatóak és láthatóak el magyarázatokkal a vállalat hitelesítési folyamataival összhangban.