Cookie-ra vonatkozó szabályok

A Ricoh adatgyűjtő eszközöket, például cookie-kat használ, hogy egyszerűbbé tegye a webhely használatát. Ezeknek a beállításoknak a megváltoztatásáról és a cookie-król itt talál további információkat.

Kiadások

A Ricoh Kiadások megoldása segít csökkenteni az adminisztrációra szánt időt, és csökkenti a dokumentumok tárolási és nyomtatási költségeit is, hiszen gyors, költségtakarékos alternatívát kínál az időigényes kézi munkavégzéssel szemben.

A dokumentumok rögzítése egy multifunkciós eszközzel történik, és a folyamat során végbemegy az indexelés is, hogy a dokumentumokban könnyen lehessen keresni, és le lehessen kérni a dokumentumokat a biztonságos központi tárhelyről. Ezt követően a követelési folyamatokat nyomon követi a rendszer, a jóváhagyások automatikusak. A megoldás biztonságos távoli hozzáférést kínál a tárhelyhez, így a költségek sok helyről ellenőrizhetők és jóváhagyhatók.

A teljes folyamat problémamentes, és a biztonságos dokumentum-hozzáférésnek és a pontos indexelésnek és nyomon követésnek köszönhetően egyértelmű ellenőrzési naplót bocsát a rendelkezésére, amely segíti az előírásoknak való megfelelést.

Funkciók és előnyök

A Ricoh Kiadások megoldással időt és pénzt takaríthat meg a kiadások gyors elektronikus feldolgozásának köszönhetően.

Megoldásunk a következőkben lehet a segítségére:

Az adminisztrációra szánt idő és költségek csökkentése

  • A dokumentum automatikus rögzítése és gyors átirányítása egy biztonságos, kereshető elektronikus tárhelyre felgyorsítja a kiadások feldolgozását
  • A metaadatok rögzítése és a vonalkódolvasás optikai karakterfelismerő és multifunkciós eszközökkel automatizálható
  • A papír alapú nyugták, elektronikus kimutatások és űrlapok a követelések feldolgozásának felgyorsítása érdekében integrálva vannak egy digitális munkafolyamatba

A folyamatok javítása

  • Az egyszerű nyomon követés, az emlékeztetők és a kiadások követelési állapotának láthatósága időt takarít meg, és segít a rendszergazdáknak az elektronikus jóváhagyások figyelésében és kezelésében
  • Az azonnali elektronikus hozzáférés lehetővé teszi, hogy a vezetők távolról hagyják jóvá a dokumentumokat, és áthelyezzék azokat egyik elektronikus mappából a másikba, ami időt és energiát takarít meg

Az előírásoknak való megfelelés egyszerűsítése

  •  A biztonságos hozzáférés és az átlátható ellenőrzési naplók lehetővé teszik a jogszabályi előírásoknak való megfelelés, az adóbesorolás, a költségvetési terv és a nyomon követés optimális kialakítását

Kapcsolódó szolgáltatások

  • Bejövő számlák

    Bejövő számlák

    Könnyen kivitelezhető, a számlák rögzítését, jóváhagyását, kifizetését és archiválását automatizáló megoldás

  • Szerződéskezelés

    Szerződéskezelés

    Vegye kézbe a szerződések kezelését biztonságos, egyszerű keresést kínáló megoldásunkkal

  • Személyzeti adatok kezelése

    Személyzeti adatok kezelése

    A munkafolyamatok felgyorsítása, a dolgozók teljesítményének növelése a személyzeti nyilvántartás pontos kezelésével