Kimenő számlák – archiválás
Sok vállalkozás esetében a számlán szereplő információk a szervezeten belül számos forrásból származnak, és az ügyfelekkel foglalkozó dolgozóknak gyakran nincs teljes rálátásuk az ügyfél által kapott számlákra.
A Ricoh egyszerűen használható Kimenő számlák archiválása nevű megoldása lehetővé teszi a nyomtatott számlák digitális képének rögzítését, hogy pontosan tudják a dolgozók, mi lett elküldve az ügyfélnek. A végső számla digitális változatát ezt követően indexeli, majd egy központi archívumba menti és ott tárolja a rendszer, hogy a kiszolgáló személyzet tagjai könnyen hozzáférhessenek a dokumentumokhoz, ha válaszolniuk kell az ügyfelek kérdéseire.
A megoldás biztonságos, és csak az arra feljogosított alkalmazottak férhetnek hozzá ezekhez az ügyféladatokhoz.
- Funkciók és előnyök
-
A Ricoh Kimenő számlák archiválása nevű megoldás központosítja a számlák archiválását, hogy a dolgozók gyorsan és hatékonyan foglalkozhassanak az ügyfél számlával kapcsolatos kérdéseivel.
A szolgáltatás a következőket teszi lehetővé:
- Jobb ügyfélszolgálati ügyintézés az ügyfélnek küldött számlák pontos adatainak birtokában
- Időmegtakarítás a központi digitális tárhelyen való hozzáférésnek és az onnan való lekérésnek, valamint a tárhelyen való hatékony keresési képességeknek köszönhetően
- Az ügyfelek bizalmának növelése szerepköralapú biztonság révén, amely a dokumentumokhoz való hozzáférést szabályozza
- Az előírások betartásának javítása a dokumentumok kikölcsönzésének/visszaadásának és verziókezelésének köszönhetően, ami biztosítja, hogy a hivatkozásokban csak a legfrissebb dokumentumok szerepeljenek
- Egyértelmű ellenőrzési napló használata a jelentéskészítéshez
- A teljesítmény javítása a külön kérhető webhozzáférési modul révén, amely lehetővé teszi a dokumentumok távolból történő biztonságos megtekintését