Cookie-ra vonatkozó szabályok

A Ricoh adatgyűjtő eszközöket, például cookie-kat használ, hogy egyszerűbbé tegye a webhely használatát. Ezeknek a beállításoknak a megváltoztatásáról és a cookie-król itt talál további információkat.

Logisztika

A Ricoh Logisztika olyan eszközöket ad a kezébe, amelyekkel egyszerűen és pontosan rögzítheti és indexelheti a logisztika sikeres felügyeletéhez szükséges Kézbesítés, Kézbesítési tanúsítvány, Inkasszózási tanúsítvány és egyéb dokumentumokat.

A logisztikai papírmunka hatékony kezelésének közvetlen pénzügyi hatása van – minél hamarabb dolgozza fel ezeket az adatokat, annál gyorsabban küldheti a számlát a szolgáltatásairól. A logisztikai dokumentumok tárolása biztonságos, könnyen kezelhető központi elektronikus tárhelyen történik, ahonnan azonnal lekérhetők, és azonnal elérhetők referenciaként is.

Ez a teljesen digitális megoldás segít felgyorsítani a folyamatokat a dokumentumok gyors rögzítése révén, csökkenti az adminisztrációra fordítandó időt és költségeket, valamint a kézzel történő hibabevitel kockázatát.

Funkciók és előnyök

A Ricoh Logisztika segítségével az összes lényeges logisztikai dokumentum digitalizálása és központi tárban való elhelyezése révén csökkentheti költségeit és javíthatja a pénzforgalmát.

Megoldásunk a következőkben lehet a segítségére:

Az üzleti költségek csökkentése

  • Szükségtelenné teszi a Kézbesítés, Kézbesítési tanúsítvány, Inkasszózási tanúsítvány nevű dokumentumokban való kézi keresést, valamint azok kézzel történő egybevetését és feldolgozását
  • Azonnali hozzáférést tesz lehetővé egy pontosan indexelt, központilag felügyelt elektronikus tárhelyhez, ami csökkenti az adminisztrációs költségeket és a drága fizikai tárhely szükségességét

A folyamatok gyorsítása

  • Az összes dokumentumhoz való valós idejű hozzáféréssel javítja a vállalkozás hatékonyságát
  • A dokumentumok többfunkciós eszközzel való gyors és egyszerű beolvasása és indexelése révén gyorsítja a feldolgozást

A pénzforgalom javítása

  •  A fontos dokumentumokban való gyors keresés és ezen dokumentumok gyors lekérése gyorsítja a számlakészítést és javítja a pénzforgalmat

Nagyobb pontosság

  • A központosított dokumentumkezelés pontos indexelést és ellenőrzési naplók készítését teszi lehetővé
  • A check-in/check-out útján megvalósított verziókezelés biztosítja a dokumentum verziókövetésének fenntartását
  • A dokumentumok gyors, egyszerű egybevetése azt jelenti, hogy az ügyfélszolgálat gyorsabban tudja kezelni az érdeklődőket

Kapcsolódó szolgáltatások

  • Eszközkezelés

    Eszközkezelés

    A gyors, hatékony, több eszközre kiterjedő támogatásnak köszönhetően több idő marad az üzleti szempontból fontos feladatokra

  • Flottanyilvántartás

    Flottanyilvántartás

    A biztonságos, könnyen kezelhető elektronikus archívum leegyszerűsíti a flottanyilvántartás kezelését

  • Kiadások

    Kiadások

    A kiadások kezelésének átalakítása gyors, pontos elektronikus feldolgozássá