homeback to menu
Áttekintés

Élen a munkahelyek megreformálásában

A technológia megváltoztatja a munkavégzést. A Ricoh biztosítja, hogy a változás pozitív legyen a csapatai és a vállalkozása számára. Végigkísérjük Önt az út minden lépésén, hogy zökkenőmentes legyen az átállás a teljesen digitális munkahelyre
További részletek
seamless digital workspace experience
Digitális munkahely

Hozzáférés bárhonnan

A jövőnket a hibrid és utazás közbeni munkavégzés formálja. Holisztikus megközelítéssel tervezzük, integráljuk és támogatjuk digitális munkaterületeket, hogy támogassuk az alkalmazottak elkötelezettségét, és segítsük Önt a teljesítmény új szintjeinek elérésében.
További részletek
Business Process Management

Sikerre tervezve

A manuális feladatoknak többé nem kell hátráltatniuk a személyzetet. Optimalizáljuk üzleti folyamatait, hogy munkatársai többet tudjanak nyújtani; a szervezet folyamatainak racionalizálásához és egyszerűsítéséhez technológiát, szakértelmet és támogatást biztosítunk
További részletek
Felhő és infrastruktúra

Cloud & clear

A felhő teljes potenciáljának kiaknázásához megfelelő ütemtervre és végrehajtó csapatra van szükség. Olyan felhőmegoldásokat és szakértelmet kínálunk, amelyek agilisabbá, költséghatékonyabbá és biztonságosabbá teszik az üzleti működést, miközben akár a következő generációs innovációk bevezetését is támogatja
További részletek
Kiberbiztonság

Nincs több kockázatos vállalkozás

Az interneteléréssel rendelkező készülékek új sérülékenységeket teremtettek a kibertámadásokhoz. Segítünk Önnek a kiberbűnözés elleni harcban az alapvető üzleti folyamataikhoz igazodó intelligens kiberbiztonsági szolgáltatásokkal és megoldásokkal.
További részletek
Digital Experience

A felhasználói élmény egy új szintje

A kiemelkedő ügyfélélmény a kimagasló munkavállalói élménnyel kezdődik. Adatszakértőkből és fejlesztőkből álló, magasan képzett csapatunk segít felülmúlni az ügyfelek elvárásait minden érintkezési ponton. Olyan megoldásokat tervezünk, építünk, valósítunk meg és szervizelünk, amelyekre a munkavállalóknak szüksége van, hogy pozitív, mély és hosszan tartó benyomást keltsenek.
További részletek
Nyomdaipari Terület

Tegye jövőállóvá vállalkozását

A nyomtatásban végtelen lehetőség rejlik. A Ricoh segít Önnek a fejlődésben, digitalizációban, valamint a fenntartható üzleti előny megteremtésében; az általunk nyújtott hardver-, szoftver- és szolgáltatási megoldások új lehetőségeket nyitnak meg a professzionális nyomtatás terén.
További részletek
Graphic Communication
Irodai termékek és szoftverek

Kategóriaelső minőség

A Ricoh jól ismert a kiváló minőségű nyomtatókról, digitális sokszorosítókról és multifunkcionális nyomtatókról/szkennerekről/fénymásolókról. A sebesség, méret és képességek tekintetében rengeteg lehetőség közül választhatja ki a munkacsoportja, irodája vagy osztályterme számára a legmegfelelőbb modelleket és funkciókat
További részletek
Áttekintés

Sokoldalú szolgáltatási és támogatási platform

Az összes termék és szolgáltatás támogatás, amire szüksége van, egy helyen. Támogatást, tanácsadást és megoldásokat nyújtunk, hogy vállalkozása folyamatosan működjön
Támogatás kérése
AV technology and management
Áttekintés

Miden hír egy helyen

Tudjon meg mindent üzleti híreinkről, termékújdonságainkról és munkatársainkról, valamint a rendezvényekről, amelyeken szervezőként vagy résztvevőként jelen leszünk
Legyen tájékozott
News and events from Ricoh
A vállalatunk

Kik vagyunk, és mivel foglalkozunk

A Ricoh arra törekszik, hogy mindig meghallgassa ügyfeleit, és olyan innovatív megoldásokat, termékeket és szolgáltatásokat nyújtson, amelyek összhangban vannak az Ön üzleti céljaival. Szeretnénk hozzáadott értéket adni a szolgáltatásaihoz és termékeihez. Alkalmazkodunk a üzleti környezet változásaihoz.
Tudjon meg többet a Ricoh-ról
Áttekintés

Örömmel beszélnénk Önnel

Akár megoldásaink vagy termékeink árával kapcsolatosan szeretne érdeklődni, segítségre van szüksége a fiókja kezeléséhez, vagy már használja a termékeinket, és támogatásra van szüksége, csapatunk az Ön rendelkezésére áll
Lépjen kapcsolatba velünk
customer and employee engagement
Áttekintés

Segítünk egy lépéssel előrébb járni

Fedezze fel, és olvassa el legújabb iparági elemzéseinket, hogy megismerje mindazt, ami leginkább számít az üzleti megoldásokban
Ismerje meg a legújabb insight-jainkat
Ricoh Insights - Overview
Cookie-ra vonatkozó szabályok

A Ricoh adatgyűjtő eszközöket, például cookie-kat használ, hogy egyszerűbbé tegye a webhely használatát. Ezeknek a beállításoknak a megváltoztatásáról és a cookie-król itt talál további információkat.

Logisztika

A Ricoh Logisztika olyan eszközöket ad a kezébe, amelyekkel egyszerűen és pontosan rögzítheti és indexelheti a logisztika sikeres felügyeletéhez szükséges Kézbesítés, Kézbesítési tanúsítvány, Inkasszózási tanúsítvány és egyéb dokumentumokat.

A logisztikai papírmunka hatékony kezelésének közvetlen pénzügyi hatása van – minél hamarabb dolgozza fel ezeket az adatokat, annál gyorsabban küldheti a számlát a szolgáltatásairól. A logisztikai dokumentumok tárolása biztonságos, könnyen kezelhető központi elektronikus tárhelyen történik, ahonnan azonnal lekérhetők, és azonnal elérhetők referenciaként is.

Ez a teljesen digitális megoldás segít felgyorsítani a folyamatokat a dokumentumok gyors rögzítése révén, csökkenti az adminisztrációra fordítandó időt és költségeket, valamint a kézzel történő hibabevitel kockázatát.

Funkciók és előnyök

A Ricoh Logisztika segítségével az összes lényeges logisztikai dokumentum digitalizálása és központi tárban való elhelyezése révén csökkentheti költségeit és javíthatja a pénzforgalmát.

Megoldásunk a következőkben lehet a segítségére:

Az üzleti költségek csökkentése

  • Szükségtelenné teszi a Kézbesítés, Kézbesítési tanúsítvány, Inkasszózási tanúsítvány nevű dokumentumokban való kézi keresést, valamint azok kézzel történő egybevetését és feldolgozását
  • Azonnali hozzáférést tesz lehetővé egy pontosan indexelt, központilag felügyelt elektronikus tárhelyhez, ami csökkenti az adminisztrációs költségeket és a drága fizikai tárhely szükségességét

A folyamatok gyorsítása

  • Az összes dokumentumhoz való valós idejű hozzáféréssel javítja a vállalkozás hatékonyságát
  • A dokumentumok többfunkciós eszközzel való gyors és egyszerű beolvasása és indexelése révén gyorsítja a feldolgozást

A pénzforgalom javítása

  •  A fontos dokumentumokban való gyors keresés és ezen dokumentumok gyors lekérése gyorsítja a számlakészítést és javítja a pénzforgalmat

Nagyobb pontosság

  • A központosított dokumentumkezelés pontos indexelést és ellenőrzési naplók készítését teszi lehetővé
  • A check-in/check-out útján megvalósított verziókezelés biztosítja a dokumentum verziókövetésének fenntartását
  • A dokumentumok gyors, egyszerű egybevetése azt jelenti, hogy az ügyfélszolgálat gyorsabban tudja kezelni az érdeklődőket

Kapcsolódó szolgáltatások

  • Eszközkezelés

    Eszközkezelés

    A gyors, hatékony, több eszközre kiterjedő támogatásnak köszönhetően több idő marad az üzleti szempontból fontos feladatokra

  • Flottanyilvántartás

    Flottanyilvántartás

    A biztonságos, könnyen kezelhető elektronikus archívum leegyszerűsíti a flottanyilvántartás kezelését

  • Kiadások

    Kiadások

    A kiadások kezelésének átalakítása gyors, pontos elektronikus feldolgozássá