Logisztika
A Ricoh Logisztika olyan eszközöket ad a kezébe, amelyekkel egyszerűen és pontosan rögzítheti és indexelheti a logisztika sikeres felügyeletéhez szükséges Kézbesítés, Kézbesítési tanúsítvány, Inkasszózási tanúsítvány és egyéb dokumentumokat.
A logisztikai papírmunka hatékony kezelésének közvetlen pénzügyi hatása van – minél hamarabb dolgozza fel ezeket az adatokat, annál gyorsabban küldheti a számlát a szolgáltatásairól. A logisztikai dokumentumok tárolása biztonságos, könnyen kezelhető központi elektronikus tárhelyen történik, ahonnan azonnal lekérhetők, és azonnal elérhetők referenciaként is.
Ez a teljesen digitális megoldás segít felgyorsítani a folyamatokat a dokumentumok gyors rögzítése révén, csökkenti az adminisztrációra fordítandó időt és költségeket, valamint a kézzel történő hibabevitel kockázatát.
- Funkciók és előnyök
-
A Ricoh Logisztika segítségével az összes lényeges logisztikai dokumentum digitalizálása és központi tárban való elhelyezése révén csökkentheti költségeit és javíthatja a pénzforgalmát.
Megoldásunk a következőkben lehet a segítségére:
Az üzleti költségek csökkentése
- Szükségtelenné teszi a Kézbesítés, Kézbesítési tanúsítvány, Inkasszózási tanúsítvány nevű dokumentumokban való kézi keresést, valamint azok kézzel történő egybevetését és feldolgozását
- Azonnali hozzáférést tesz lehetővé egy pontosan indexelt, központilag felügyelt elektronikus tárhelyhez, ami csökkenti az adminisztrációs költségeket és a drága fizikai tárhely szükségességét
A folyamatok gyorsítása
- Az összes dokumentumhoz való valós idejű hozzáféréssel javítja a vállalkozás hatékonyságát
- A dokumentumok többfunkciós eszközzel való gyors és egyszerű beolvasása és indexelése révén gyorsítja a feldolgozást
A pénzforgalom javítása
- A fontos dokumentumokban való gyors keresés és ezen dokumentumok gyors lekérése gyorsítja a számlakészítést és javítja a pénzforgalmat
Nagyobb pontosság
- A központosított dokumentumkezelés pontos indexelést és ellenőrzési naplók készítését teszi lehetővé
- A check-in/check-out útján megvalósított verziókezelés biztosítja a dokumentum verziókövetésének fenntartását
- A dokumentumok gyors, egyszerű egybevetése azt jelenti, hogy az ügyfélszolgálat gyorsabban tudja kezelni az érdeklődőket