Cookie-ra vonatkozó szabályok

A Ricoh adatgyűjtő eszközöket, például cookie-kat használ, hogy egyszerűbbé tegye a webhely használatát. Ezeknek a beállításoknak a megváltoztatásáról és a cookie-król itt talál további információkat.

Szerződéskezelés

A Ricoh Szerződéskezelés megoldása biztonságos és egyszerűen kezelhető központi elektronikus archívumot hoz létre, amely valós idejű hozzáférést ad naprakész dokumentumokhoz.

A szerződések tárolásának központosítása azt jelenti, hogy még nagyobb felügyeletet gyakorolhat a létfontosságú dokumentáció fölött. A szerződéseket könnyű kezelni és kikeresni, javul a dokumentumok biztonsága.

Szerződéskezelés nevű megoldásunk lehetőséget ad a dokumentumok indexelt fájlokban való elhelyezésére és biztonságos mappákban való tárolására, ahol csak a jóváhagyott felhasználók érhetik el őket. A kapcsolattartási adatok és a szolgáltatásiszint-szerződések (SLA-k) gyorsan és egyszerűen kikereshetők, és nem áll fenn többé annak a veszélye, hogy nem a megfelelő mappába vagy irattartóba kerülnek.

Funkciók és előnyök

Megoldásunk segítségével átveheti a szerződési dokumentumok kezelésének felügyeletét. A megoldás a következőket kínálja:

Egyszerű hozzáférés a bizalmas adatokhoz

  • A nyomtatott dokumentumok könnyen átalakíthatók és indexelhetők, hogy egyszerűen lehessen bennük keresni
  • A jó minőségű adatkezelés álal a keze ügyében lesznek a gyors döntésekhez és erős tárgyalási pozíciókhoz szükséges létfontosságú adatok

Nagyobb biztonság

  • A szerepkör alapú rendszerhozzáférés révén egyszerűen szabályozható, hogy ki férhessen hozzá az egyes dokumentumokhoz
  • A felhasználói naplózás és az ellenőrzési naplók nyilvántartják, melyik felhasználó mikor lépett be, és megkönnyítik az előírások betartását
  • A rendszeres biztonsági mentés védi az üzleti folytonosságot, és védelmet jelent az adatvesztés ellen is

A termelékenység növekedése

  • A digitális munkafolyamat megkönnyíti a pontosság elérését, és csökkenti annak esélyét, hogy a szerződések rossz mappába vagy irattartóba kerüljenek
  • Az optikai karakterfelismerés (OCR) funkcióval gyorsan és pontosan digitalizálható a szöveg
  • A központosított elektronikus tárhely hatékony dokumentum-hozzáférést tesz lehetővé
  • A kikölcsönzési/visszaadási szolgáltatás biztosítja a dokumentumok verziókövetését és -kezelését, hogy mindig a legfrissebb adatokhoz férhessen hozzá

Kapcsolódó szolgáltatások

  • Bejövő számlák

    Bejövő számlák

    Könnyen kivitelezhető, a számlák rögzítését, jóváhagyását, kifizetését és archiválását automatizáló megoldás

  • Dokumentumkezelés

    Dokumentumkezelés

    Integrált alkalmazás- és eszközcsomag a dokumentumkezelési infrastruktúra felügyeletére és figyelésére

  • Eszközkezelés

    Eszközkezelés

    A gyors, hatékony, több eszközre kiterjedő támogatásnak köszönhetően több idő marad az üzleti szempontból fontos feladatokra

  • Ügyfélszolgálatok

    Ügyfélszolgálatok

    Az ügyfélszolgálati csapatot azonnali hozzáféréssel felruházó és naprakész adatokkal ellátó megoldás

  • Kimenő számlák – archiválás

    Kimenő számlák – archiválás

    Az ügyfélszolgálat javítása a számlák gyors, központosított, könnyen hozzáférhető archiválásával