Cookie-ra vonatkozó szabályok

A Ricoh adatgyűjtő eszközöket, például cookie-kat használ, hogy egyszerűbbé tegye a webhely használatát. Ezeknek a beállításoknak a megváltoztatásáról és a cookie-król itt talál további információkat.

Ügyfélszolgálatok

Napjainkban a jó ügyfélszolgálat gyakran támaszkodik a pontos információk gyors elérésére. Amíg azonban hatalmas mennyiségű dokumentum terjed a vállalatokon belül sokféle formátumban, a személyzet órákat tölthet el a számukra szükséges információk keresésével. Ez nagyon ráfizetéses az idő, és a segítségre várakozó ügyfelek szempontjából egyaránt.

A Ricoh Ügyfélszolgálatok nevű szolgáltatása több mint 300 féle fájltípust ismerő központosított digitális dokumentumtárat kínál a vállalkozások részére. A dokumentumok rögzítése, indexelése és mentése gyorsan megtörténik, és a legfrissebb adatok azonnal használhatóak. Az ügyfélszolgálati csapatok így gyors és pontos, naprakész információkat tartalmazó válaszokat tudnak adni.

A hatékonyságon és az ügyfélszolgálat számára jelentett előnyökön túl ez a papírmentes megoldás segít a vállalkozásoknak abban, hogy javuljon a dokumentumok biztonsága, az előírások betartása és a környezetvédelmi megítélésük. Csökken a kézi indexelésre fordítandó idő és javul a pontosság. A dokumentumokat könnyen el lehet látni magyarázatokkal a biztonságos elektronikus mappákba helyezés előtt, a folyamatok pedig átláthatóakká és könnyen auditálhatókká válnak.

Funkciók és előnyök

A Ricoh Ügyfélszolgálatok szolgáltatása lehetővé teszi, hogy a vállalkozások kevesebb időt fordítsanak az adatok keresésére, így több idejük marad arra, hogy az ügyfelekkel foglalkozzanak.

Megoldásunk a következőkben lesz a segítségére:

  • Az ügyfélszolgálat tevékenységének javítása naprakész, könnyen hozzáférhető információkkal
  • Az ügyfelek bizalmának növelése a Szerepkör alapú biztonság révén, amely a dokumentumokhoz való hozzáférést szabályozza
  • A hatékonyság növelése az központosított digitális tárban lévő ügyféladatokhoz való gyors hozzáférésnek köszönhetően
  • Idő megtakarítása a kézzel végzett indexelés helyett az optikai karakterfelismerés használatával
  • A megfelelő dokumentumok gyors lekérése a könnyű keresést lehetővé tevő indexelt formátumnak köszönhetően
  • Az előírásoknak való megfelelés javítása átlátható ellenőrzési naplók és check-in/check-out útján megvalósított verziókövetés segítségével, hogy a hivatkozásokban biztosan csak a legfrissebb dokumentumok szerepeljenek

Kapcsolódó szolgáltatások

  • Szerződéskezelés

    Szerződéskezelés

    Vegye kézbe a szerződések kezelését biztonságos, egyszerű keresést kínáló megoldásunkkal

  • Az ügyfélkommunikáció kezelése

    Az ügyfélkommunikáció kezelése

    Szorosabb kapcsolat az újszerű többcsatornás munkafolyamat-megoldások és testreszabási lehetőségek révén.

  • Pontos marketing szolgáltatások

    Pontos marketing szolgáltatások

    Használható információk és személyre szabható eszközök segítségével javíthatja az ügyfelek reakcióit és párbeszéd hatékonyságát.