homeback to menu
Áttekintés

Élen a munkahelyek megreformálásában

A technológia megváltoztatja a munkavégzést. A Ricoh biztosítja, hogy a változás pozitív legyen a csapatai és a vállalkozása számára. Végigkísérjük Önt az út minden lépésén, hogy zökkenőmentes legyen az átállás a teljesen digitális munkahelyre
További részletek
seamless digital workspace experience
Digitális munkahely

Hozzáférés bárhonnan

A jövőnket a hibrid és utazás közbeni munkavégzés formálja. Holisztikus megközelítéssel tervezzük, integráljuk és támogatjuk digitális munkaterületeket, hogy támogassuk az alkalmazottak elkötelezettségét, és segítsük Önt a teljesítmény új szintjeinek elérésében.
További részletek
Business Process Management

Sikerre tervezve

A manuális feladatoknak többé nem kell hátráltatniuk a személyzetet. Optimalizáljuk üzleti folyamatait, hogy munkatársai többet tudjanak nyújtani; a szervezet folyamatainak racionalizálásához és egyszerűsítéséhez technológiát, szakértelmet és támogatást biztosítunk
További részletek
Felhő és infrastruktúra

Cloud & clear

A felhő teljes potenciáljának kiaknázásához megfelelő ütemtervre és végrehajtó csapatra van szükség. Olyan felhőmegoldásokat és szakértelmet kínálunk, amelyek agilisabbá, költséghatékonyabbá és biztonságosabbá teszik az üzleti működést, miközben akár a következő generációs innovációk bevezetését is támogatja
További részletek
Kiberbiztonság

Nincs több kockázatos vállalkozás

Az interneteléréssel rendelkező készülékek új sérülékenységeket teremtettek a kibertámadásokhoz. Segítünk Önnek a kiberbűnözés elleni harcban az alapvető üzleti folyamataikhoz igazodó intelligens kiberbiztonsági szolgáltatásokkal és megoldásokkal.
További részletek
Digital Experience

A felhasználói élmény egy új szintje

A kiemelkedő ügyfélélmény a kimagasló munkavállalói élménnyel kezdődik. Adatszakértőkből és fejlesztőkből álló, magasan képzett csapatunk segít felülmúlni az ügyfelek elvárásait minden érintkezési ponton. Olyan megoldásokat tervezünk, építünk, valósítunk meg és szervizelünk, amelyekre a munkavállalóknak szüksége van, hogy pozitív, mély és hosszan tartó benyomást keltsenek.
További részletek
Nyomdaipari Terület

Tegye jövőállóvá vállalkozását

A nyomtatásban végtelen lehetőség rejlik. A Ricoh segít Önnek a fejlődésben, digitalizációban, valamint a fenntartható üzleti előny megteremtésében; az általunk nyújtott hardver-, szoftver- és szolgáltatási megoldások új lehetőségeket nyitnak meg a professzionális nyomtatás terén.
További részletek
Graphic Communication
Irodai termékek és szoftverek

Kategóriaelső minőség

A Ricoh jól ismert a kiváló minőségű nyomtatókról, digitális sokszorosítókról és multifunkcionális nyomtatókról/szkennerekről/fénymásolókról. A sebesség, méret és képességek tekintetében rengeteg lehetőség közül választhatja ki a munkacsoportja, irodája vagy osztályterme számára a legmegfelelőbb modelleket és funkciókat
További részletek
Áttekintés

Sokoldalú szolgáltatási és támogatási platform

Az összes termék és szolgáltatás támogatás, amire szüksége van, egy helyen. Támogatást, tanácsadást és megoldásokat nyújtunk, hogy vállalkozása folyamatosan működjön
Támogatás kérése
AV technology and management
Áttekintés

Miden hír egy helyen

Tudjon meg mindent üzleti híreinkről, termékújdonságainkról és munkatársainkról, valamint a rendezvényekről, amelyeken szervezőként vagy résztvevőként jelen leszünk
Legyen tájékozott
News and events from Ricoh
A vállalatunk

Kik vagyunk, és mivel foglalkozunk

A Ricoh arra törekszik, hogy mindig meghallgassa ügyfeleit, és olyan innovatív megoldásokat, termékeket és szolgáltatásokat nyújtson, amelyek összhangban vannak az Ön üzleti céljaival. Szeretnénk hozzáadott értéket adni a szolgáltatásaihoz és termékeihez. Alkalmazkodunk a üzleti környezet változásaihoz.
Tudjon meg többet a Ricoh-ról
Áttekintés

Örömmel beszélnénk Önnel

Akár megoldásaink vagy termékeink árával kapcsolatosan szeretne érdeklődni, segítségre van szüksége a fiókja kezeléséhez, vagy már használja a termékeinket, és támogatásra van szüksége, csapatunk az Ön rendelkezésére áll
Lépjen kapcsolatba velünk
customer and employee engagement
Áttekintés

Segítünk egy lépéssel előrébb járni

Fedezze fel, és olvassa el legújabb iparági elemzéseinket, hogy megismerje mindazt, ami leginkább számít az üzleti megoldásokban
Ismerje meg a legújabb insight-jainkat
Ricoh Insights - Overview
Cookie-ra vonatkozó szabályok

A Ricoh adatgyűjtő eszközöket, például cookie-kat használ, hogy egyszerűbbé tegye a webhely használatát. Ezeknek a beállításoknak a megváltoztatásáról és a cookie-król itt talál további információkat.

Ügyfélszolgálatok

Napjainkban a jó ügyfélszolgálat gyakran támaszkodik a pontos információk gyors elérésére. Amíg azonban hatalmas mennyiségű dokumentum terjed a vállalatokon belül sokféle formátumban, a személyzet órákat tölthet el a számukra szükséges információk keresésével. Ez nagyon ráfizetéses az idő, és a segítségre várakozó ügyfelek szempontjából egyaránt.

A Ricoh Ügyfélszolgálatok nevű szolgáltatása több mint 300 féle fájltípust ismerő központosított digitális dokumentumtárat kínál a vállalkozások részére. A dokumentumok rögzítése, indexelése és mentése gyorsan megtörténik, és a legfrissebb adatok azonnal használhatóak. Az ügyfélszolgálati csapatok így gyors és pontos, naprakész információkat tartalmazó válaszokat tudnak adni.

A hatékonyságon és az ügyfélszolgálat számára jelentett előnyökön túl ez a papírmentes megoldás segít a vállalkozásoknak abban, hogy javuljon a dokumentumok biztonsága, az előírások betartása és a környezetvédelmi megítélésük. Csökken a kézi indexelésre fordítandó idő és javul a pontosság. A dokumentumokat könnyen el lehet látni magyarázatokkal a biztonságos elektronikus mappákba helyezés előtt, a folyamatok pedig átláthatóakká és könnyen auditálhatókká válnak.

Funkciók és előnyök

A Ricoh Ügyfélszolgálatok szolgáltatása lehetővé teszi, hogy a vállalkozások kevesebb időt fordítsanak az adatok keresésére, így több idejük marad arra, hogy az ügyfelekkel foglalkozzanak.

Megoldásunk a következőkben lesz a segítségére:

  • Az ügyfélszolgálat tevékenységének javítása naprakész, könnyen hozzáférhető információkkal
  • Az ügyfelek bizalmának növelése a Szerepkör alapú biztonság révén, amely a dokumentumokhoz való hozzáférést szabályozza
  • A hatékonyság növelése az központosított digitális tárban lévő ügyféladatokhoz való gyors hozzáférésnek köszönhetően
  • Idő megtakarítása a kézzel végzett indexelés helyett az optikai karakterfelismerés használatával
  • A megfelelő dokumentumok gyors lekérése a könnyű keresést lehetővé tevő indexelt formátumnak köszönhetően
  • Az előírásoknak való megfelelés javítása átlátható ellenőrzési naplók és check-in/check-out útján megvalósított verziókövetés segítségével, hogy a hivatkozásokban biztosan csak a legfrissebb dokumentumok szerepeljenek

Kapcsolódó szolgáltatások

  • Szerződéskezelés

    Szerződéskezelés

    Vegye kézbe a szerződések kezelését biztonságos, egyszerű keresést kínáló megoldásunkkal

  • Az ügyfélkommunikáció kezelése

    Az ügyfélkommunikáció kezelése

    Szorosabb kapcsolat az újszerű többcsatornás munkafolyamat-megoldások és testreszabási lehetőségek révén.

  • Pontos marketing szolgáltatások

    Pontos marketing szolgáltatások

    Használható információk és személyre szabható eszközök segítségével javíthatja az ügyfelek reakcióit és párbeszéd hatékonyságát.