Tárgyalótermi szolgáltatások
A vállalatok tárgyalótermei produktív helyszínt kell, hogy biztosítsanak a munkatársak számára, ahol megoszthatják gondolataikat, együttműködhetnek és könnyedén bemutathatják munkájukat és ötleteiket. A tárgyalótermek viszont sokszor foglaltak vagy rosszul felszereltek.
A Ricoh Tárgyalótermi szolgáltatásai segíthetnek átalakítani mindazt, ahogyan a tárgyalótermeket eddig használta. Egy olyan átfogó megoldást kínálunk, amely ezeket az értékes irodai helyszíneket produktív, hatékonyan menedzselt környezetekké alakítják át.
A termek kihasználtságának javításához monitoring szoftvert biztosítunk, amely felméri a tárgyalók naptár szerinti foglaltságát és lehetővé teszi, hogy digitális aláírással adott időpontra lefoglaljuk őket, így mindenki tudja, melyik terem mikor szabad. A termekbe való bejutás szabályozásához azonosítókártyás technikát is beépítünk.
A szervezeti hatékonyság érdekében olyan szoftvert kínálunk, amellyel egyszerűen lefoglalhatók a tárgyalók a naptárban, a segítségével kiküldhetők a meghívók, előkészíthetők a konferenciavonalak, lefoglalhatók a szükséges parkolóhelyek és ebéd is rendelhető a meghívottak számára.
A tárgyalások hatékonyságának érdekében pedig leszállítjuk, támogatjuk és karbantartjuk a kommunikációs és bemutatóhoz szükséges technikát, az igényekhez és a budget-hez igazítva a teljes megoldást.
- Funkciók és előnyök
-
A Ricoh Tárgyalótermi szolgáltatások segíthet optimalizálni a tárgyalótermek kihasználtságát. Szolgáltatásunk a következőkben lehet segítségére:
- Jobb rálátás a termek kihasználtságára
- A tárgyalások szervezésével kapcsolatos folyamatok javítása
- A tárgyalótermekbe való bejutás jobb szabályozása
- A hatékonyság javítása jobb kommunikációs és együttműködést segítő technikával
- A kihasználtság nyomon követése, hogy a létesítmények továbbra is kielégítsék az igényeit
A Condeco iparágban vezető teremfigyelő technikáját használva segítünk Önnek meghatározni a tárgyalótermek optimális elrendezését. Valós idejű adatfigyelő szoftvert használva kialakítjuk az aktuális tárgyalóterem-kihasználtsági mutatókat is.
Számos kommunikációs és együttműködést segítő technológiát kínálunk a videokonferenciát lehetővé tevő berendezésektől és projektoroktól az interaktív táblákig. Olyan szoftvert is tudunk biztosítani, amely beépül meglévő platformjaiba, így növelve a megbeszélések szervezésével kapcsolatos adminisztrációs folyamatok hatékonyságát.
Digitális aláírási megoldásunk részletesen mutatja az egyes termek foglaltságát és elérhetőségét, a recepcióra pedig olyan kijelzőket is fel tudunk szerelni, amelyek tájékoztatást nyújtanak az egyes értekezletek időpontjáról és helyéről, hogy könnyű legyen megtalálni az egyes termeket. A munkatársak és a megbeszélések résztvevői egyaránt láthatják, mikor foglalt egy terem, és mikor kezdődik a következő értekezlet.
Együttműködésünk során teljes projekt-, szolgáltatás- és változásfelügyeleti segítségnyújtást kínálunk, hogy az alkalmazott megoldások folyamatosan kielégítsék az Ön elvárásait.