Business Solutions Thumbnail

Üzleti megoldások

Szakértelmünk és end-to-end technológiai megoldásaink segítségével, a nyomtatás, kommunikáció, automatizálás és munkahely felügyelet terén új szintre emeljük digitális munkahelyét.

Tudjon meg többet
Megtervezzük, konfiguráljuk és bevezetjük a digitális munkahelyeket, lehetővé téve csapatainak, hogy hatékonyan együttműködjenek, és többet hozzanak ki a napjukból, bárhol is dolgozzanak.
Olvasson tovább
Egyszerűbb, gyorsabb és még inkább költséghatékony munkamódszerekkel biztosítjuk csapata elkötelezettségét és produktivitását.
Olvasson tovább
Managed Print & Automation
Tegye lehetővé munkatársainak, hogy hatékonyabban hozzanak létre dokumentumokat a teljes információs ökoszisztémában. Csökkentse a belső erőforrásokkal kapcsolatos terheket, és takarítson meg működési költségeket.
Átfogó szakértelemmel rendelkezünk a privát, nyilvános és hibrid felhőkörnyezetekben. A multi- és hibrid felhőszolgáltatási megoldásaink egyesítésével segítünk növelni az üzleti agilitást, a méretezhetőséget és a rugalmasságot.
Olvasson tovább
Olyan megoldásokat kínálunk a hardvereket, szoftvereket és szolgáltatásokat is beleértve, amelyek segítségével fejlődhet, digitalizálhat és fenntartható versenyelőnyt teremthet.
Olvasson tovább
Products Services Thumbnail

Termékek & szolgáltatások

Ismerje meg termékeink és szolgáltatásaink széles portfólióját, melyek segítenek Önnek jobban és hatékonyabban működtetni folyamatait és vállalkozását.

DTG nyomtatók textilnyomtatáshoz (pólók, táskák, stb.), akár nagy mennyiségben, perszonalizáltan is.
Olvasson tovább
Az Ön munkakörnyezetére szabott szolgáltatásaink, amelyek lehetővé teszik a feladatok automatizálását és pozitív munkahelyi élmény megteremtését.
Olvasson tovább
Hobbi és professzionális fényképezőgépek a nagymúltú gyártótól.
Olvasson tovább
A tökéletes minőség és élettartam érdekében használjon eredeti kellékanyagokat Ricoh eszközeihez.
Olvasson tovább
Support Thumbnail

Szerviz és támogatás központ

Mindena szükséges termék- és szolgáltatási támogatás egy helyen. Örömmel támogatjuk önt termékeink kapcsán, hogy vállalkozása folyamatosan működjön.

Support főoldal
Használja bátran önállóan is támogatási oldalunkat, ahol a legfrissebb illesztőprogramokat és letöltéseket találja.
Olvasson tovább
Az eService a leggyorsabb és legegyszerűbb mód a Ricoh kellékek, például toner rendelésére, a használat nyomon követésére, támogatás kérésére és a számlálóállások lejelentésére.
Olvasson tovább
Toner visszaküldés
Küldje vissza a Ricoh kellékanyagokat helyi újrahasznosító központunkba újrahasznosítás céljából.
Tanúsított kereskedelmi partnereink is örömmel állnak rendelkezésére. A keresőben helyszín szerint szűrhet.
Olvasson tovább
News Events Thumbnail

Miden hír egy helyen

Ismerje meg híreinket és termékújdonságainkat, valamint értesüljön első kézből rendezvényekről, amelyeken szervezőként vagy résztvevőként jelen leszünk.

Hírek és aktualitások
Fedezze fel a legújabb vállalati bejelentéseket, termék- és szolgáltatásfrissítéseket, valamint a Ricoh egyéb híreit.
Olvasson tovább
Jöjjön el legközelebbi rendezvényeinkre és találkozzunk személyesen!
Olvasson tovább
About Us Thumbnail

Rólunk

A Ricoh arra törekszik, hogy mindig meghallgassa ügyfeleit, és olyan innovatív megoldásokat, termékeket és szolgáltatásokat nyújtson, amelyek összhangban vannak az Ön üzleti céljaival. Szeretnénk hozzáadott értéket adni a szolgáltatásaihoz és termékeihez.

Ismerjen meg minket
Kik vagyunk, mivel foglalkozunk és mik a céljaink a jövőben.
Olvasson tovább
Építsen egy sikeres karriert a Ricoh-nál.
Olvasson tovább
Insights Thumbnail

Insights

Fedezzen fel értékes tanulmányokat és tapasztalatokat az összes üzleti területünkről.

Olvasson tovább
Az iratszerkényektől a felhőig: a nyomtatók szerepe a digitalizációban és a munkafolyamatok automatizálásában.
Olvasson tovább
Kapcsolat

Tárgyalótermi szolgáltatások

A vállalatok tárgyalótermei produktív helyszínt kell, hogy biztosítsanak a munkatársak számára, ahol megoszthatják gondolataikat, együttműködhetnek és könnyedén bemutathatják munkájukat és ötleteiket. A tárgyalótermek viszont sokszor foglaltak vagy rosszul felszereltek.

A Ricoh Tárgyalótermi szolgáltatásai segíthetnek átalakítani  mindazt, ahogyan a tárgyalótermeket eddig használta. Egy olyan átfogó megoldást kínálunk, amely ezeket az értékes irodai helyszíneket produktív, hatékonyan menedzselt környezetekké alakítják át.

A termek kihasználtságának javításához monitoring szoftvert biztosítunk, amely felméri a tárgyalók naptár szerinti foglaltságát és lehetővé teszi, hogy digitális aláírással adott időpontra lefoglaljuk őket, így mindenki tudja, melyik terem  mikor szabad. A termekbe való bejutás szabályozásához azonosítókártyás technikát is beépítünk.

A szervezeti hatékonyság érdekében olyan szoftvert kínálunk, amellyel egyszerűen lefoglalhatók a tárgyalók a naptárban, a segítségével kiküldhetők a meghívók, előkészíthetők a konferenciavonalak,  lefoglalhatók a szükséges parkolóhelyek és ebéd is rendelhető a meghívottak számára. 

A tárgyalások hatékonyságának érdekében pedig leszállítjuk, támogatjuk és karbantartjuk a kommunikációs és bemutatóhoz szükséges technikát, az igényekhez és a budget-hez igazítva a teljes megoldást.

Funkciók és előnyök

A Ricoh Tárgyalótermi szolgáltatások segíthet optimalizálni a tárgyalótermek kihasználtságát. Szolgáltatásunk a következőkben lehet segítségére:

  • Jobb rálátás a termek kihasználtságára
  • A tárgyalások szervezésével kapcsolatos folyamatok javítása
  • A tárgyalótermekbe való bejutás jobb szabályozása
  • A hatékonyság javítása jobb kommunikációs és együttműködést segítő technikával
  • A kihasználtság nyomon követése, hogy a létesítmények továbbra is kielégítsék az igényeit

A Condeco iparágban vezető teremfigyelő technikáját használva segítünk Önnek meghatározni a tárgyalótermek optimális elrendezését. Valós idejű adatfigyelő szoftvert használva kialakítjuk az aktuális tárgyalóterem-kihasználtsági mutatókat is.

Számos kommunikációs és együttműködést segítő technológiát kínálunk a videokonferenciát lehetővé tevő berendezésektől és projektoroktól az interaktív táblákig. Olyan szoftvert is tudunk biztosítani, amely beépül meglévő platformjaiba, így növelve a megbeszélések szervezésével kapcsolatos adminisztrációs folyamatok hatékonyságát.

Digitális aláírási megoldásunk részletesen mutatja az egyes termek foglaltságát és elérhetőségét, a recepcióra pedig olyan kijelzőket is fel tudunk szerelni, amelyek tájékoztatást nyújtanak az egyes értekezletek időpontjáról és helyéről, hogy könnyű legyen megtalálni az egyes termeket. A munkatársak és a megbeszélések résztvevői egyaránt láthatják, mikor foglalt egy terem, és mikor kezdődik a következő értekezlet.

Együttműködésünk során teljes projekt-, szolgáltatás- és változásfelügyeleti segítségnyújtást kínálunk, hogy az alkalmazott megoldások folyamatosan kielégítsék az Ön elvárásait.