RICOH Spaces
Melyek a RICOH Spaces megoldásainak fő előnyei?
- Automatikus és intelligens: A RICOH Spaces összekapcsolható meglévő eszközeivel, hogy az adatok és automatizálás összehangolása közös forrásból valósuljanak meg
- Gyors és egyszerű: lehetővé teszi, hogy erőfeszítés nélkül alkalmazkodjon az új normához
- Együttműködés leegyszerűsítése és javítása: korrigálja a nem hatékony munkamódszereket, javítsa az együttműködést és csökkentse akár a költségeket is.

Komplett eszköztár a munkahely fejlesztéséhez
-
Asztalfoglalás
A Ricoh Spaces egyszerű, mégis hatékony asztalfoglalással, szabályokkal és hozzárendeléssel rendelkezik, amely fokozottabb felügyeletet biztosít a munkahelyen, és rugalmasan alkalmazkodik az igényekhez a cég változásával.
-
Tárgyalók menedzselése
Foglaljon könnyedén a teljesen online foglalási rendszer, interaktív alaprajz, mobilalkalmazás és helyiség panel opciók segítségével.
-
Útkeresés
Keltse életre a munkahelyet az interaktív digitális alaprajzokkal, amelyek lehetővé teszik a vizuális és zökkenőmentes foglalást, valamint az asztalok, helyiségek és terek felügyeletét.
-
Szolgáltatás kérések
Rugalmas szolgáltatás kérések leadása az üzleti folyamatok egyszerűsítése érdekében. Hozzon létre és felügyeljen szolgáltatás kéréseket, és döntse el, milyen információkat rögzít, és mely opciók álljanak kérésre rendelkezésre munkatársai számára.
-
Visszatérés a munkahelyre
Tervezze meg előre az irodai kapacitást és jelenlétet, engedélyezze a belépést és kövesse nyomon, hol vannak az emberek. A főbb funkciók: asztalok foglalásának engedélyezése vagy letiltása, és kihasználtság nyomon követése. -
Dolgok internete (IoT)
Alkalmazza a legújabb IoT technológiát a cégénél, és szerezzen részletes és valós idejű adatokat minden helyiségről. -
Digitális hirdetőtáblák
Jelenítsen meg hasznos adatokat az okos terekről és belső kommunikációt a digitális képernyőkön. Főbb funkciók: felügyelje a képernyői hálózatot bárhonnan, és jelenítsen meg valós idejű információkat, például olyan forrásokból, mint a Power BI. -
Látogatók felügyelete
Legyen lenyűgöző az első benyomás, növelje a biztonságot és a munkavállalók produktivitását a Ricoh Spaces látogatókezelő funkciójával.
Kapcsolja össze és küzdje le a mindennapos munkahelyi feladatokat
-
Workplace Insights
A RICOH Spaces térgazdálkodást támogató adat-betekintéssel a cégek megtudhatják, hogyan használják a munkahelyet, és lehetőségük nyílik a rossz beidegződések korrigálására, az együttműködés javítására és még a költségek csökkentésésre is.
-
Mobilalkalmazás
A RICOH Spaces mobilalkalmazással a munkahely egy gombnyomással elérhető; lehetővé teszi a munkavállalók számára, hogy út közben foglaljanak helyiségeket, asztalokat, szolgáltatás kéréseket hozzanak létre és még sok egyéb funkció rendelkezésükre áll.
-
Helyiség foglaló panelek
A RICOH Spaces-hez telepített paneleken egyértelműen látható a rendelkezésre állás; gyorsan és hatékonyan tudja lefoglalni a rendelkezésre álló helyiségeket, amikor leginkább szüksége van rá.
Lépjen kapcsolatba velünk
Beszéljen valamelyik szakértőnkkel, és tudja meg, miben segíthetünk, hogy a megváltozott világban is sikeres maradjon. Lépjen kapcsolatba velünk még ma!