Ügyfélélmény Központ
A Ricoh Ügyfélélmény központ (CEC) egy világszínvonalú létesítmény, ahol a Ricoh legjobb nyomdaipari technológiái mellett a hulladékmentes termelést is megtekinthetik. Ez az a hely, ahol kutatásokat és fejlesztéseket végzünk, személyre szabjuk és bemutatjuk megoldásainkat, és itt láthatunk példákat a Ricoh munkavégzés közbeni tanulás és Kaizen (folyamatos továbbfejlesztés) elveinek alkalmazására az ismeretek növelése céljából.
A CEC-ben bemutatjuk, mikre képes a Ricoh technikája, és tervezési és alkalmazási útmutatókat adunk, amelyek segítségével a nyomdaipari vállalatok teljes mértékben kihasználhatják a beruházásukért kapott kreatív lehetőségeket.
Emellett a CEC az a hely is, ahol teszteljük a nyomathordozó anyagok folyamatosan bővülő választékát, hogy az Ön által választott anyag biztosan megfeleljen arra a célra, amelyre szánja. A CEC-ből látjuk el ügyfeleinket saját műveik és választott nyomathordozó anyagaik felhasználásával készült, az általuk elérni kívánt eredményen alapuló egyedi nyomtatási mintákkal.
A 4000 négyzetméteres létesítmény különféle digitális nyomtatási technikáink egyfajta tudásközpontjává és a szoftverek és digitális ügyfélkiszolgáló irodák tesztlaboratóriumává vált. Az okos gyárban (Smart Factory) működés közben megtekinthetők nyomdaipari berendezéseink , és bemutatjuk különleges tintasugaras fejlesztési ágazatunkat a helyi kutatólaboratóriumban. A hulladék minimálisra csökkentését segítő testreszabott megoldásokat kínáló hulladékmentes és környezetbarát gyártási tanácsadó szolgálatunk szintén itt található.
Európai ügyfeleink az egyesült királyságbeli Telfordban található CEC-ben ismerhetik meg működés közben a Ricoh megoldásait. A személyzet barátságos szakértőkből áll, akik kéznél vannak, hogy bemutassák, kitalálják és teszteljék az optimális megoldások vállalatának megfelelő elegyét, így ön biztos lehet abban, hogy az Önnek javasolt megoldás pontosan megfelelő lesz a szervezete számára.