Cookie-ra vonatkozó szabályok

A Ricoh adatgyűjtő eszközöket, például cookie-kat használ, hogy egyszerűbbé tegye a webhely használatát. Ezeknek a beállításoknak a megváltoztatásáról és a cookie-król itt talál további információkat.

Az ügyfélkommunikáció kezelése

Napjainkban a nagyobb szervezetek jellemzően összeolvadás és felvásárlás útján fejlődtek, ami azt jelenti, hogy az ügyféladatok számos különféle platformon érhetők el. Az egyedibb ügyfélkommunikáció kialakítása még nagyobb kihívást jelent, ha az eltérő adatbázisokból kell előbányászni a szükséges adatokat.

A Ricoh Az ügyfélkommunikáció kezelése elnevezésű megoldása lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy a legmegfelelőbb formában kapcsolódjanak a kommunikáció létrehozásához szükséges és a megfelelő információt hordozó kritikus adatokhoz az általuk kedvelt ügyfél  csatornán át.

A megoldás a munkafolyamat-kezelő termékek átfogó portfólióját kínálja a többcsatornás kommunikáció kezeléséhez – személyre szabott, célzott kommunikáció kialakítását a Pontos marketing tanácsadás vagy az adatelemző szolgáltatás révén.

A szolgáltatás alapja a hatékony adatelemzés, amely segít több forrásból összegyűjteni az adatokat, hogy jobban megérthesse az ügyfelek igényeit. A szervezetek által összegyűjtött adatok mérete exponenciálisan nő, és a közösségi médiából és hasonló forrásokból származó rendezetlen adatok nagy kihívást jelentenek. A mi megoldásunk segít a nagy mennyiségű adat valós idejű elemzésében, hogy gyakorlati ismereteket kapjon a felhasználók viselkedéséről és szokásairól, ami lehetővé teszi, hogy célzottabb, a célnak jobban megfelelő üzleti kommunikációt folytasson.

Funkciók és előnyök

A Ricoh Az ügyfélkommunikáció kezelése nevű megoldása többről szól, mint az ügyfeleivel történő adatok megosztásának  javítása. Testre szabott megoldásunk segít egyszerűsíteni költség- és kommunikációs folyamatait, és hozzájárul, hogy megfeleljen a jogszabályi előírásoknak, miközben javítja az ügyfelek elégedettségét és reakcióit.
Megoldásaink az alábbiakkal segítik a szervezetét:
  • Az ügyfelekkel való kapcsolat erősítése
  • Az ügyfelekkel szembeni elkötelezettség javítása
  • A márkával és a szolgáltatásokkal kapcsolatos pozitív tapasztalatok kialakítása
  • Több információ az ügyfelek reakcióiról és viselkedéséről
  • Több információ gyűjtése az ügyfelekről


Video:

Kapcsolódó szolgáltatások