Cookie-ra vonatkozó szabályok

A Ricoh adatgyűjtő eszközöket, például cookie-kat használ, hogy egyszerűbbé tegye a webhely használatát. Ezeknek a beállításoknak a megváltoztatásáról és a cookie-król itt talál további információkat.

Postázó felügyelt szolgáltatásként

A nagyvállalatok esetében a postázó gyakran olyan költségközpont, amelynek problémamentes üzemeltetése jelentős munkaerőt igényel. A Ricoh Postázó felügyelt szolgáltatásként szolgáltatása kiveheti a teljes folyamatot a megrendelő kezéből.

Akár a hagyományos levelek rendezésére és elosztására keres partnert, akár a beérkező levelekkel kapcsolatos folyamatokat szeretné automatizálni és digitalizálni, testre szabott megoldásokkal segítünk házon belül kezelni a postáját.

Íme néhány módszer:

  • A beérkezett levelek rendszerezése és kézbesítése a megfelelő személyeknek vagy letéti pontokra
  • Levelek és futárral küldött csomagok összegyűjtése és kézbesítése, illetve fogadása és nyugtázása
  • A levelek szűrése és kezelése, beleértve a kéretlen és azonosíthatatlan leveleket is

A digitális postázó bevezetése

Segíthetünk digitalizálni a postázót a dokumentum-kezelés továbbfejlesztése és a hatékonyabb kézbesítés érdekében. A leveleket a beérkezési ponton olvassuk be (digitalizáljuk), és digitálisan küldjük el a megfelelő címzetteknek. Ugyanakkor a megfelelő dokumentumokat indexeljük és archiváljuk is, hogy szükség esetén könnyebb legyen lekérni őket, és egyszerűbb legyen rájuk hivatkozni.

Digitális postázói szolgáltatásunk részét képezik a következők:

  • A levelek beolvasása (digitalizálása) beérkezéskor, és elektronikus elküldése a címzetteknek
  • Többcsatornás digitális kézbesítés
  • A megfelelő dokumentumok indexelése és archiválása a megőrzési szabályzatnak megfelelően
Funkciók és előnyök

A Ricoh Postázó felügyelt szolgáltatását használva biztos lehet abban, hogy belső postázója zökkenőmentesen és hatékonyan fog működni.

A szolgáltatás kezelése a helyszínen, házon belüli részleg kialakításával, és lehetővé teszi a következőket:

  • A belső levélkezeléssel töltött adminisztrációs idő csökkentése
  • Idő- és költségmegtakarítás, mivel nincs szükség postázói személyzet alkalmazására és felügyeletére
  • A postázó hatékonyságának növelése a postázók bevált gyakorlatát használó célirányos szolgáltatás révén

Ezenkívül a digitális postázó szolgáltatás a követezőkre is képes:

  • A dokumentumok egyszerűbb és jobb kezelése
  • Az emberi hiba kiiktatásával csökken a rossz címzettekből adódó kockázat
  • A levelek problémamentes beillesztése a meglévő dokumentumfeldolgozási folyamatokba

Kapcsolódó szolgáltatások