Cookie-ra vonatkozó szabályok

A Ricoh adatgyűjtő eszközöket, például cookie-kat használ, hogy egyszerűbbé tegye a webhely használatát. Ezeknek a beállításoknak a megváltoztatásáról és a cookie-król itt talál további információkat.

Szkennelés és archiválás felügyelt szolgáltatásként

A Ricoh felügyelt szkennelési és archiválási szolgáltatása teljes körű helyszíni elektronikus dokumentum- és nyilvántartás-kezelési megoldást kínál. Szolgáltatásunk segít a papír alapú folyamatokról a digitális munkafolyamatokra való átállásban, amely megkönnyíti a dokumentumok keresését és használatát.

Akár az ügyfélszolgálat színvonalát szeretné javítani jobb adatelérhetőséggel, akár a vállalat belső termelékenységét szeretné növelni azzal, hogy a dolgozók könnyen hozzáférhetnek a dokumentumokhoz, az Ön igényeihez alakított szolgáltatást kínálunk.

A Ricoh olyan technológiát és szakértelmet kínál, amely segítséget nyújt Önnek a dokumentumok rögzítésében, indexelésében, beolvasásában és biztonságossá tételében. Szolgáltatásunk ügyfélszolgálati és háttérirodai folyamatokat egyaránt tartalmaz, amelynek a keretében a teljes rendszert az Ön által kijelölt helyszínen üzemeltetjük, hogy alkalmazottainak több idejük maradjon az üzleti szempontból fontos egyéb feladatokra.

Funkciók és előnyök

A Ricoh Szkennelés és archiválás felügyelt szolgáltatása a dokumentumkezelési folyamatok jobb felügyeletét teszi lehetővé.

A szolgáltatás részét képezik a következők:

  • Megbeszélés iparági szakértőinkkel a vállalkozására szabott, egyedi kialakítású megoldás létrehozása érdekében
  • A dokumentumok gyűjtése és előkészítése
  • A papír alapú dokumentumok beolvasása (digitalizálása)
  • A dokumentumok indexelése a könnyebb lekérhetőség érdekében
  • A nyilvántartások kezelése és minőségellenőrzése

A papír alapú dokumentumok kezeléséről a digitális folyamatokra való átállás az alábbi előnyökkel jár:

Az adatok gyors elérése, amikor és ahol a legnagyobb szükség van rájuk

  • Kisebb a kézi kezelési folyamatokhoz kapcsolódó hibák és adatvesztés esélye
  • Az adatokhoz való jobb hozzáférés következtében könnyebb megfelelni a jogszabályi előírásoknak
  • Nagyobb környezettudatosság a papírmentes munkafolyamatokra való átállásnak köszönhetően

Kapcsolódó szolgáltatások