Cookie-ra vonatkozó szabályok

A Ricoh adatgyűjtő eszközöket, például cookie-kat használ, hogy egyszerűbbé tegye a webhely használatát. Ezeknek a beállításoknak a megváltoztatásáról és a cookie-król itt talál további információkat.

Biztonságos szkennelés és archiválás

A kényes adatok élettartamuk bármely szakaszában veszélyben lehetnek, különösen akkor, ha nem kellően biztonságos környezetben kezelik a dokumentumokat. A Ricoh termelési központjaiban kínált Biztonságos szkennelés és archiválás szolgáltatás esetében nem kell aggódnia a dokumentumok védelmét illetően.

A Ricoh teljes körű megoldást kínál a papír alapú munkafolyamatokról a digitális dokumentumkezelésre való átálláshoz – utóbbival könnyebb lesz megtalálni, lekérni és kezelni kritikus üzleti adatait. Szolgáltatásunk rögzíti, indexeli, majd biztonságosan tárolja dokumentumait, hogy gyorsan elérhesse adatait, amikor és ahol a legnagyobb szükség van rájuk.

Szigorú biztonságú megoldásunk a fizikai értelemben vett biztonságot is tartalmazza, ennek keretében például a telephelyen belüli védelmi rendszereket és szünetmentes zárt láncú kamerás megfigyelést különleges hozzáférés-szabályozási protokollokkal és hálózati tűzfalakkal a dokumentumok integritásának megóvása érdekében. Az adatbiztonság kezelésére vonatkozóan nemzetközi szinten megfelelünk az ISO 27001 szabványnak, és szolgáltatásaink fejlesztését a biztonsági piac változásainak megfelelően végezzük.

Funkciók és előnyök

A Ricoh Biztonságos szkennelés és archiválás szolgáltatása garantálja kényes dokumentumainak biztonságát a papírmentes munkafolyamatokra való átállás során. Kellő szakértelemmel rendelkezünk az olyan érzékeny ágazatoknak nyújtott szolgáltatások terén, mint amilyen a pénzügyi és az egészségügyi szektor, és segítünk az adott vállalat biztonsági szabályzatának megfelelő, egyedileg kialakított megoldások megvalósításában.

A szolgáltatás részét képezik a következők:

  • Iparági szakértőinkkel történő konzultáció a vállalatra szabott megoldás kialakítása céljából
  • A dokumentumok összegyűjtése és előkészítése
  • A dokumentumok biztonságos beolvasása és indexelése
  • A nyilvántartások kezelési és minőségellenőrzési folyamatai

A papír alapú dokumentumok kezeléséről a digitális folyamatokra való átállás az alábbi előnyökkel jár:

  • A papír alapú folyamatokhoz kapcsolódó üzemeltetési költségek csökkentése
  • Gyorsabb belső és ügyfélirányú kommunikáció és válaszidők a létfontosságú dokumentumokhoz való gyors, egyszerűen hozzáférésnek köszönhetően
  • Jobb belső termelékenység, mert a dolgozóknak több idejük marad a vállalkozás egyéb feladataira
  • Nagyobb környezettudatosság a papírmentes munkafolyamatokra való átállásnak köszönhetően
  • Minősített, auditálható eljárás, amely támogatja a törvényi megfelelést is

Kapcsolódó szolgáltatások

  • Digitális és ofszet nyomtatás

    Digitális és ofszet nyomtatás

    Egyedi szolgáltatás csomag nagy volumenű nyomtatáshoz, speciális nyomtatványok előállításához vagy dokumentum-kezeléshez