Biztonságos szkennelés és archiválás
A kényes adatok élettartamuk bármely szakaszában veszélyben lehetnek, különösen akkor, ha nem kellően biztonságos környezetben kezelik a dokumentumokat. A Ricoh termelési központjaiban kínált Biztonságos szkennelés és archiválás szolgáltatás esetében nem kell aggódnia a dokumentumok védelmét illetően.
A Ricoh teljes körű megoldást kínál a papír alapú munkafolyamatokról a digitális dokumentumkezelésre való átálláshoz – utóbbival könnyebb lesz megtalálni, lekérni és kezelni kritikus üzleti adatait. Szolgáltatásunk rögzíti, indexeli, majd biztonságosan tárolja dokumentumait, hogy gyorsan elérhesse adatait, amikor és ahol a legnagyobb szükség van rájuk.
Szigorú biztonságú megoldásunk a fizikai értelemben vett biztonságot is tartalmazza, ennek keretében például a telephelyen belüli védelmi rendszereket és szünetmentes zárt láncú kamerás megfigyelést különleges hozzáférés-szabályozási protokollokkal és hálózati tűzfalakkal a dokumentumok integritásának megóvása érdekében. Az adatbiztonság kezelésére vonatkozóan nemzetközi szinten megfelelünk az ISO 27001 szabványnak, és szolgáltatásaink fejlesztését a biztonsági piac változásainak megfelelően végezzük.
- Funkciók és előnyök
-
A Ricoh Biztonságos szkennelés és archiválás szolgáltatása garantálja kényes dokumentumainak biztonságát a papírmentes munkafolyamatokra való átállás során. Kellő szakértelemmel rendelkezünk az olyan érzékeny ágazatoknak nyújtott szolgáltatások terén, mint amilyen a pénzügyi és az egészségügyi szektor, és segítünk az adott vállalat biztonsági szabályzatának megfelelő, egyedileg kialakított megoldások megvalósításában.
A szolgáltatás részét képezik a következők:
- Iparági szakértőinkkel történő konzultáció a vállalatra szabott megoldás kialakítása céljából
- A dokumentumok összegyűjtése és előkészítése
- A dokumentumok biztonságos beolvasása és indexelése
- A nyilvántartások kezelési és minőségellenőrzési folyamatai
A papír alapú dokumentumok kezeléséről a digitális folyamatokra való átállás az alábbi előnyökkel jár:
- A papír alapú folyamatokhoz kapcsolódó üzemeltetési költségek csökkentése
- Gyorsabb belső és ügyfélirányú kommunikáció és válaszidők a létfontosságú dokumentumokhoz való gyors, egyszerűen hozzáférésnek köszönhetően
- Jobb belső termelékenység, mert a dolgozóknak több idejük marad a vállalkozás egyéb feladataira
- Nagyobb környezettudatosság a papírmentes munkafolyamatokra való átállásnak köszönhetően
- Minősített, auditálható eljárás, amely támogatja a törvényi megfelelést is