Cookie-ra vonatkozó szabályok

A Ricoh adatgyűjtő eszközöket, például cookie-kat használ, hogy egyszerűbbé tegye a webhely használatát. Ezeknek a beállításoknak a megváltoztatásáról és a cookie-król itt talál további információkat.

Értékesítés és marketing


Az értékesítés és marketing funkciók egy technológia által vezérelt átalakuláson mennek keresztül. Használja ki ezt a lehetőséget, és emelje új szintre az ügyfelek és munkavállalók élményét: erősítse e-kereskedelemmel az ügyfelek hűségét, javítsa az ügyfelekkel folytatott kommunikációt többcsatornás, személyre szabott módon, és tegye lehetővé a munkaerőnek a távoli munkavégzést intelligens távmunka megoldásokkal, melyek garantálják az értékesítési csapatok biztonságos kapcsolattartását.

Fontosabb, mint valaha, hogy az értékesítési és marketing részlegek teljes mértékben össze legyenek hangolva, hogy javítani lehessen az ügyfélélményt és növelni a bevételt. A Ricoh számos olyan megoldást kínál, ami segíti az értékesítési és marketing szakembereket a digitalizáció nyújtotta lehetőségek kiaknázásában és a többcsatornás go-to-market stratégia alkalmazásában, hogy maximális legyen az elérés, az elkötelezettség és a konverzió.

Emelje új szintre az ügyfelek és munkavállalók élményét

  • Fokozza az ügyfélélményt

    Fokozza az ügyfélélményt

    Alkalmazzon új e-kereskedelmi platformot, vagy adaptálja a meglévőt az ügyfelek elkötelezettségének növelése érdekében. Tartson kapcsolatot  az ügyfeleiel a számukra megfelelő módon, érjen el ezáltal növekedést és csökkentse az értékesítés költségét. 

  • Javítsa az ügyfelekkel folytatott kommunikációt

    Javítsa az ügyfelekkel folytatott kommunikációt

    Javítsa az ügyfélélményt, és erősítse meg a hűséget személyre szabott, többcsatornás kommunikációval a megfelelő időben, a megfelelő formátumban. 

  • Tegye lehetővé a munkaerőnek a távoli munkavégzést

    Tegye lehetővé a munkaerőnek a távoli munkavégzést

    Alkalmazzon intelligens távmunka megoldásokat, és gondoskodjon az értékesítési csapatok biztonságos kapcsolattartásáról és produktivitásáról, függetlenül attól, hol tartózkodnak. 

IDC tájékoztató – Intelligens ügyfélélmény

Az IDC kutatás szerint a digitális platformok bevezetése a következő öt év során folyamatosan terjedni fog. Azok a cégek, amelyek két éven belül bevezetik ezeket a platformokat, a következő évtizedben piacvezető pozícióhoz jutnak.
IDC logo - image


Ügyfeleink sikertörténetei

  • DIA Supermarkets

    DIA Supermarkets

    A Ricoh segítségével a DIA kiskereskedelmi lánc leegyszerűsítette az online bevásárlást, és lehetővé tette a vásárlóknak, hogy személyre szabott élmények és célzott promóciók előnyeit élvezzék.

  • Allfunds Bank digital customer portal

    Allfunds Bank

    A Ricoh intelligens többcsatornás ügyfélportált fejleszt az Allfunds Bank részére, melynek segítségével a bank a pénzügyi szektor élmezőnyében maradhat.

  • IEMA

    IEMA

    A Ricoh segítségével az IEMA központosítja a működését, és mélyebb betekintést nyer a bevételekbe és tagsági adatokba, amivel javíthatja a belső folyamatokat és a tagoknak nyújtott szolgáltatásokat is.


Lépjen kapcsolatba velünk

Beszélgessen szakértőnkkel, és tudja meg, hogyan segíthetünk az értékesítési és marketing technológiák átalakításában.

Lépjen kapcsolatba velünk