homeback to menu
Áttekintés

Élen a munkahelyek megreformálásában

A technológia megváltoztatja a munkavégzést. A Ricoh biztosítja, hogy a változás pozitív legyen a csapatai és a vállalkozása számára. Végigkísérjük Önt az út minden lépésén, hogy zökkenőmentes legyen az átállás a teljesen digitális munkahelyre
További részletek
seamless digital workspace experience
Digitális munkahely

Hozzáférés bárhonnan

A jövőnket a hibrid és utazás közbeni munkavégzés formálja. Holisztikus megközelítéssel tervezzük, integráljuk és támogatjuk digitális munkaterületeket, hogy támogassuk az alkalmazottak elkötelezettségét, és segítsük Önt a teljesítmény új szintjeinek elérésében.
További részletek
Business Process Management

Sikerre tervezve

A manuális feladatoknak többé nem kell hátráltatniuk a személyzetet. Optimalizáljuk üzleti folyamatait, hogy munkatársai többet tudjanak nyújtani; a szervezet folyamatainak racionalizálásához és egyszerűsítéséhez technológiát, szakértelmet és támogatást biztosítunk
További részletek
Felhő és infrastruktúra

Cloud & clear

A felhő teljes potenciáljának kiaknázásához megfelelő ütemtervre és végrehajtó csapatra van szükség. Olyan felhőmegoldásokat és szakértelmet kínálunk, amelyek agilisabbá, költséghatékonyabbá és biztonságosabbá teszik az üzleti működést, miközben akár a következő generációs innovációk bevezetését is támogatja
További részletek
Kiberbiztonság

Nincs több kockázatos vállalkozás

Az interneteléréssel rendelkező készülékek új sérülékenységeket teremtettek a kibertámadásokhoz. Segítünk Önnek a kiberbűnözés elleni harcban az alapvető üzleti folyamataikhoz igazodó intelligens kiberbiztonsági szolgáltatásokkal és megoldásokkal.
További részletek
Digital Experience

A felhasználói élmény egy új szintje

A kiemelkedő ügyfélélmény a kimagasló munkavállalói élménnyel kezdődik. Adatszakértőkből és fejlesztőkből álló, magasan képzett csapatunk segít felülmúlni az ügyfelek elvárásait minden érintkezési ponton. Olyan megoldásokat tervezünk, építünk, valósítunk meg és szervizelünk, amelyekre a munkavállalóknak szüksége van, hogy pozitív, mély és hosszan tartó benyomást keltsenek.
További részletek
Nyomdaipari Terület

Tegye jövőállóvá vállalkozását

A nyomtatásban végtelen lehetőség rejlik. A Ricoh segít Önnek a fejlődésben, digitalizációban, valamint a fenntartható üzleti előny megteremtésében; az általunk nyújtott hardver-, szoftver- és szolgáltatási megoldások új lehetőségeket nyitnak meg a professzionális nyomtatás terén.
További részletek
Graphic Communication
Irodai termékek és szoftverek

Kategóriaelső minőség

A Ricoh jól ismert a kiváló minőségű nyomtatókról, digitális sokszorosítókról és multifunkcionális nyomtatókról/szkennerekről/fénymásolókról. A sebesség, méret és képességek tekintetében rengeteg lehetőség közül választhatja ki a munkacsoportja, irodája vagy osztályterme számára a legmegfelelőbb modelleket és funkciókat
További részletek
Áttekintés

Sokoldalú szolgáltatási és támogatási platform

Az összes termék és szolgáltatás támogatás, amire szüksége van, egy helyen. Támogatást, tanácsadást és megoldásokat nyújtunk, hogy vállalkozása folyamatosan működjön
Támogatás kérése
AV technology and management
Áttekintés

Miden hír egy helyen

Tudjon meg mindent üzleti híreinkről, termékújdonságainkról és munkatársainkról, valamint a rendezvényekről, amelyeken szervezőként vagy résztvevőként jelen leszünk
Legyen tájékozott
News and events from Ricoh
A vállalatunk

Kik vagyunk, és mivel foglalkozunk

A Ricoh arra törekszik, hogy mindig meghallgassa ügyfeleit, és olyan innovatív megoldásokat, termékeket és szolgáltatásokat nyújtson, amelyek összhangban vannak az Ön üzleti céljaival. Szeretnénk hozzáadott értéket adni a szolgáltatásaihoz és termékeihez. Alkalmazkodunk a üzleti környezet változásaihoz.
Tudjon meg többet a Ricoh-ról
Áttekintés

Örömmel beszélnénk Önnel

Akár megoldásaink vagy termékeink árával kapcsolatosan szeretne érdeklődni, segítségre van szüksége a fiókja kezeléséhez, vagy már használja a termékeinket, és támogatásra van szüksége, csapatunk az Ön rendelkezésére áll
Lépjen kapcsolatba velünk
customer and employee engagement
Áttekintés

Segítünk egy lépéssel előrébb járni

Fedezze fel, és olvassa el legújabb iparági elemzéseinket, hogy megismerje mindazt, ami leginkább számít az üzleti megoldásokban
Ismerje meg a legújabb insight-jainkat
Ricoh Insights - Overview
Cookie-ra vonatkozó szabályok

A Ricoh adatgyűjtő eszközöket, például cookie-kat használ, hogy egyszerűbbé tegye a webhely használatát. Ezeknek a beállításoknak a megváltoztatásáról és a cookie-król itt talál további információkat.

Rövid távú bérleti szolgáltatások

A Ricoh rövid távú bérleti szolgáltatása széles termékválasztékhoz biztosít hozzáférést a készülék megvásárlása vagy hosszú távú elkötelezettség nélkül.

A rövid távú igényeknek megfelelő fenntartható termékek

Napjaink felgyorsult üzleti világában az ügyfelek egyre gyakrabban keresnek rugalmas, használattal arányos díjazású modelleket a lízing alapú bérleti szerződések helyett.

A Ricoh rövid távú bérleti szolgáltatása kiváló minőségű, megbízható készülékekkel segíti a vállalatokat, többek között az alábbi esetekre:
  • Események, fesztiválok, kiállítások és konferenciák
  • Rövid távú projektek – felvásárlások vagy bírósági tárgyalások
  • Ideiglenes munkaterületek – időszakos irodák vagy építkezési projektek


Rugalmas alternatíva a hosszú távú bérlet helyett

A Ricoh rövid távú bérleti szolgáltatása személyre szabott, egyszerű megoldás, pontos szállítással és telepítéssel.

Funkciók és előnyök

A Ricoh rövid távú bérleti szolgáltatásával azok az ügyfelek, akiknek hirtelen megnőtt dokumentum-előállítási igénnyel kell szembenézniük, gyors megoldást találnak a problémára. További előnyök:

  • Fenntartható eszközök
  • Nincs hosszú távú elköteleződés
  • Megfizethető termékportfólió
  • Teljes körű megoldás
  • Igény szerinti nonstop szolgáltatás
  • Adattisztítás
  • Papír és a kellékanyagok egyetlen helyről
Felhasználói esetek

Zenei fesztivál

A Ricoh rövid távú bérleti szolgáltatását egy holland zenei fesztivál már 2007 óta rendszeresen igénybe veszi eszközök bérléséhez. Ez a naponta átlagosan 50 ezer látogatót vonzó háromnapos fesztivál zenei, szórakoztató, színházi, irodalmi és egyéb programokat kínál különböző színpadokon és sátrakban. A fesztivál területén különböző mobil konténerek vannak elhelyezve a fesztivál szervezői és alkalmazottai számára.

A rövid távra bérelt másolókat a fesztivál kéthetes időszakra veszi igénybe a napi nyilvántartások és az alkalmazottak adatainak kezelésére, valamint az előadások világítás- és hangtechnikai, illetve logisztikai feladatainak megkönnyítésére. A fesztiválon egy ideiglenes rendőrőrs is helyet kap, amelynek üzemeltetéséhez fénymásoló szükséges; ez azért fontos, hogy a fesztivál biztonsági személyzete másolatokat készíthessen a személyi igazolványokról vagy útlevelekről abban az esetben, ha valaki bajba kerül.

„A fesztivál területére vezető út nagyon keskeny, és az autók egyszerre csak egy irányba haladhatnak” – magyarázza Mieke Peters-Salfischberger, a Ricoh hollandiai rövid távú bérlési részlegének értékesítője.

„A logisztikai tervezésnek emiatt rendkívül alaposnak kell lennie. Szolgáltatásunk kényelmes és rugalmas a szervezők számára. A Ricoh rövid távra bérelt eszközeit az esemény előtt két héttel szállítjuk ki, amikor elkezdik kiépíteni a fesztivál infrastruktúráját. A megbízható szolgáltatásunknak köszönhetően emiatt nem kell aggódniuk.”

Nemzetközi csúcstalálkozó

A Ricoh rövid távú bérleti szolgáltatása keretében biztosított eszközöket egy magas rangú nemzetközi csúcstalálkozóhoz a hollandiai Hágában 2014-ben. A találkozón 50 ország küldöttei vettek részt, akik a városban szálltak meg.

A küldöttek találkozójának és munkájának helyszínéül szolgáló különböző nagykövetségeken és hotelekben ezért extra nyomtatási kapacitásra volt szükség. Ezekre a helyszínekre az egyhetes találkozó idejére a Ricoh szállította a berendezéseket.

A csúcstalálkozó résztvevőinek magas rangja miatt számos ideiglenes biztonsági állomást és ellenőrzőpontot is fel kellett állítani. A Ricoh biztosította az eszközöket egy hathetes időszakra a csúcstalálkozó biztonsági személyzetének, így az előkészületek során, a csúcstalálkozó előtti hetekben is elérhetők voltak.

„Ez Hollandia számára egy valóban nagy szabású eseményt jelentett, ahol elengedhetetlen volt, hogy a magas rangú látogatók magas színvonalú kiszolgálásban részesüljenek” – magyarázza Mieke Peters-Salfischberger, a Ricoh hollandiai rövid távú bérlési részlegének értékesítője. „A delegáltaknak különböző helyszíneken volt szükségük szkennelési, nyomtatási és másolási szolgáltatásokra, ezért 20, hálózatba kötött gépet biztosítottunk egy nagyobb terület szállodái és nagykövetségei számára, nyolc gépet pedig a biztonsági személyzet kapott.”