Business Solutions Thumbnail

Üzleti megoldások

Szakértelmünk és end-to-end technológiai megoldásaink segítségével, a nyomtatás, kommunikáció, automatizálás és munkahely felügyelet terén új szintre emeljük digitális munkahelyét.

Tudjon meg többet
Megtervezzük, konfiguráljuk és bevezetjük a digitális munkahelyeket, lehetővé téve csapatainak, hogy hatékonyan együttműködjenek, és többet hozzanak ki a napjukból, bárhol is dolgozzanak.
Olvasson tovább
Egyszerűbb, gyorsabb és még inkább költséghatékony munkamódszerekkel biztosítjuk csapata elkötelezettségét és produktivitását.
Olvasson tovább
Tegye lehetővé munkatársainak, hogy hatékonyabban hozzanak létre, nyomtassanak és tároljanak dokumentumokat a teljes információs ökoszisztémában.
Olvasson tovább
Átfogó szakértelemmel rendelkezünk a privát, nyilvános és hibrid felhőkörnyezetekben. A multi- és hibrid felhőszolgáltatási megoldásaink egyesítésével segítünk növelni az üzleti agilitást, a méretezhetőséget és a rugalmasságot.
Olvasson tovább
Olyan megoldásokat kínálunk a hardvereket, szoftvereket és szolgáltatásokat is beleértve, amelyek segítségével fejlődhet, digitalizálhat és fenntartható versenyelőnyt teremthet.
Olvasson tovább
Products Services Thumbnail

Termékek & szolgáltatások

Ismerje meg termékeink és szolgáltatásaink széles portfólióját, melyek segítenek Önnek jobban és hatékonyabban működtetni folyamatait és vállalkozását.

DTG nyomtatók textilnyomtatáshoz (pólók, táskák, stb.), akár nagy mennyiségben, perszonalizáltan is.
Olvasson tovább
Az Ön munkakörnyezetére szabott szolgáltatásaink, amelyek lehetővé teszik a feladatok automatizálását és pozitív munkahelyi élmény megteremtését.
Olvasson tovább
Hobbi és professzionális fényképezőgépek a nagymúltú gyártótól.
Olvasson tovább
A tökéletes minőség és élettartam érdekében használjon eredeti kellékanyagokat Ricoh eszközeihez.
Olvasson tovább
Support Thumbnail

Szerviz és támogatás központ

Mindena szükséges termék- és szolgáltatási támogatás egy helyen. Örömmel támogatjuk önt termékeink kapcsán, hogy vállalkozása folyamatosan működjön.

Support főoldal
Használja bátran önállóan is támogatási oldalunkat, ahol a legfrissebb illesztőprogramokat és letöltéseket találja.
Olvasson tovább
Az eService a leggyorsabb és legegyszerűbb mód a Ricoh kellékek, például toner rendelésére, a használat nyomon követésére, támogatás kérésére és a számlálóállások lejelentésére.
Olvasson tovább
Toner visszaküldés
Küldje vissza a Ricoh kellékanyagokat helyi újrahasznosító központunkba újrahasznosítás céljából.
Tanúsított kereskedelmi partnereink is örömmel állnak rendelkezésére. A keresőben helyszín szerint szűrhet.
Olvasson tovább
News Events Thumbnail

Miden hír egy helyen

Ismerje meg híreinket és termékújdonságainkat, valamint értesüljön első kézből rendezvényekről, amelyeken szervezőként vagy résztvevőként jelen leszünk.

Hírek és aktualitások
Fedezze fel a legújabb vállalati bejelentéseket, termék- és szolgáltatásfrissítéseket, valamint a Ricoh egyéb híreit.
Olvasson tovább
Jöjjön el legközelebbi rendezvényeinkre és találkozzunk személyesen!
Olvasson tovább
About Us Thumbnail

Rólunk

A Ricoh arra törekszik, hogy mindig meghallgassa ügyfeleit, és olyan innovatív megoldásokat, termékeket és szolgáltatásokat nyújtson, amelyek összhangban vannak az Ön üzleti céljaival. Szeretnénk hozzáadott értéket adni a szolgáltatásaihoz és termékeihez.

Ismerjen meg minket
Kik vagyunk, mivel foglalkozunk és mik a céljaink a jövőben.
Olvasson tovább
Építsen egy sikeres karriert a Ricoh-nál.
Olvasson tovább
Insights Thumbnail

Insights

Fedezzen fel értékes tanulmányokat és tapasztalatokat az összes üzleti területünkről.

Olvasson tovább
Az iratszerkényektől a felhőig: a nyomtatók szerepe a digitalizációban és a munkafolyamatok automatizálásában.
Olvasson tovább
Kapcsolat

Rövid távú bérleti szolgáltatások

A Ricoh rövid távú bérleti szolgáltatása széles termékválasztékhoz biztosít hozzáférést a készülék megvásárlása vagy hosszú távú elkötelezettség nélkül.

A rövid távú igényeknek megfelelő fenntartható termékek

Napjaink felgyorsult üzleti világában az ügyfelek egyre gyakrabban keresnek rugalmas, használattal arányos díjazású modelleket a lízing alapú bérleti szerződések helyett.

A Ricoh rövid távú bérleti szolgáltatása kiváló minőségű, megbízható készülékekkel segíti a vállalatokat, többek között az alábbi esetekre:
  • Események, fesztiválok, kiállítások és konferenciák
  • Rövid távú projektek – felvásárlások vagy bírósági tárgyalások
  • Ideiglenes munkaterületek – időszakos irodák vagy építkezési projektek


Rugalmas alternatíva a hosszú távú bérlet helyett

A Ricoh rövid távú bérleti szolgáltatása személyre szabott, egyszerű megoldás, pontos szállítással és telepítéssel.

Funkciók és előnyök

A Ricoh rövid távú bérleti szolgáltatásával azok az ügyfelek, akiknek hirtelen megnőtt dokumentum-előállítási igénnyel kell szembenézniük, gyors megoldást találnak a problémára. További előnyök:

  • Fenntartható eszközök
  • Nincs hosszú távú elköteleződés
  • Megfizethető termékportfólió
  • Teljes körű megoldás
  • Igény szerinti nonstop szolgáltatás
  • Adattisztítás
  • Papír és a kellékanyagok egyetlen helyről
Felhasználói esetek

Zenei fesztivál

A Ricoh rövid távú bérleti szolgáltatását egy holland zenei fesztivál már 2007 óta rendszeresen igénybe veszi eszközök bérléséhez. Ez a naponta átlagosan 50 ezer látogatót vonzó háromnapos fesztivál zenei, szórakoztató, színházi, irodalmi és egyéb programokat kínál különböző színpadokon és sátrakban. A fesztivál területén különböző mobil konténerek vannak elhelyezve a fesztivál szervezői és alkalmazottai számára.

A rövid távra bérelt másolókat a fesztivál kéthetes időszakra veszi igénybe a napi nyilvántartások és az alkalmazottak adatainak kezelésére, valamint az előadások világítás- és hangtechnikai, illetve logisztikai feladatainak megkönnyítésére. A fesztiválon egy ideiglenes rendőrőrs is helyet kap, amelynek üzemeltetéséhez fénymásoló szükséges; ez azért fontos, hogy a fesztivál biztonsági személyzete másolatokat készíthessen a személyi igazolványokról vagy útlevelekről abban az esetben, ha valaki bajba kerül.

„A fesztivál területére vezető út nagyon keskeny, és az autók egyszerre csak egy irányba haladhatnak” – magyarázza Mieke Peters-Salfischberger, a Ricoh hollandiai rövid távú bérlési részlegének értékesítője.

„A logisztikai tervezésnek emiatt rendkívül alaposnak kell lennie. Szolgáltatásunk kényelmes és rugalmas a szervezők számára. A Ricoh rövid távra bérelt eszközeit az esemény előtt két héttel szállítjuk ki, amikor elkezdik kiépíteni a fesztivál infrastruktúráját. A megbízható szolgáltatásunknak köszönhetően emiatt nem kell aggódniuk.”

Nemzetközi csúcstalálkozó

A Ricoh rövid távú bérleti szolgáltatása keretében biztosított eszközöket egy magas rangú nemzetközi csúcstalálkozóhoz a hollandiai Hágában 2014-ben. A találkozón 50 ország küldöttei vettek részt, akik a városban szálltak meg.

A küldöttek találkozójának és munkájának helyszínéül szolgáló különböző nagykövetségeken és hotelekben ezért extra nyomtatási kapacitásra volt szükség. Ezekre a helyszínekre az egyhetes találkozó idejére a Ricoh szállította a berendezéseket.

A csúcstalálkozó résztvevőinek magas rangja miatt számos ideiglenes biztonsági állomást és ellenőrzőpontot is fel kellett állítani. A Ricoh biztosította az eszközöket egy hathetes időszakra a csúcstalálkozó biztonsági személyzetének, így az előkészületek során, a csúcstalálkozó előtti hetekben is elérhetők voltak.

„Ez Hollandia számára egy valóban nagy szabású eseményt jelentett, ahol elengedhetetlen volt, hogy a magas rangú látogatók magas színvonalú kiszolgálásban részesüljenek” – magyarázza Mieke Peters-Salfischberger, a Ricoh hollandiai rövid távú bérlési részlegének értékesítője. „A delegáltaknak különböző helyszíneken volt szükségük szkennelési, nyomtatási és másolási szolgáltatásokra, ezért 20, hálózatba kötött gépet biztosítottunk egy nagyobb terület szállodái és nagykövetségei számára, nyolc gépet pedig a biztonsági személyzet kapott.”