Cookie-ra vonatkozó szabályok

A Ricoh adatgyűjtő eszközöket, például cookie-kat használ, hogy egyszerűbbé tegye a webhely használatát. Ezeknek a beállításoknak a megváltoztatásáról és a cookie-król itt talál további információkat.

Folyamatautomatizálási megoldások középvállalkozások részére

Folyamatok korszerűsítése az üzleti folyamatok automatizálásával

A digitalizált munkafolyamatok lehetővé teszik, hogy a létfontosságú üzleti folyamatok a felhőben rejlő lehetőségeket kihasználva működjenek.

A kulcsfontosságú folyamatok automatizálása a papíralapú folyamatok digitalizálásával kezdődik, az emberi hibák kockázatának csökkentése érdekében. A papírmunka digitalizálása lehetővé teszi a vállalkozásoknak, hogy hatékonyabban alkalmazkodjanak az ügyfelek igényeihez, és pontosabb betekintést kapjanak, amely hozzájárul a jobb üzleti döntésekhez.

A felhőalapú technológia alkalmazásával korszerűsíteni lehet a működést, javítani a pontosságot, csökkenteni a költségeket és növelni az ügyfelek elégedettségét.

A folyamatautomatizálás fő előnyei

  • Üzletmenet folyamatossága és biztonsága

    Üzletmenet folyamatossága és biztonsága

    Fejlessze biztonságosan a folyamat automatizálási rendszerét, és tegye lehetővé vállalkozásának a biztonság és hatékonyság megőrzését távmunka mellett is.


  • Erőforrások hatékonysága

    Erőforrások hatékonysága

    Modernizálja és tegye hatékonyabbá a legfontosabb üzleti részlegeket, például HR-t, beszerzést, számlázást és postázást. Egyszerűsítse a helyi és regionális szabályozásoknak való megfelelést elektronikus számlázás és információcsere bevezetésével.

  • Ügyfelek fejlettebb kiszolgálása

    Fejlettebb ügyfélszolgálat

    Biztosítson optimális folyamatokat az ügyfeleknek, javítsa ezáltal az ügyfélkapcsolatokat és növelje márkája elismertségét. Megbízhatóbb adatokból álló információk alapján és adatintegritással magabiztosan léphet előre.

Érjen el sikereket egy megváltozott világban

Legyen szó arról, hogy gyorsan szeretne bevezetni egy költséghatékony megoldást, vagy hosszabb távon gondolkodik, a Ricoh az alábbi megoldásokkal tudja támogatni cégét:

  • Ricoh Smart Integration Control+

    RICOH Smart Integration Control+

    Egyszerűen használható munkafolyamat kezelő alkalmazások, amelyek lehetővé teszik a fontos információk azonnali rendelkezésre állását.

  • Intelligens munkafolyamat automatizálás

    Intelligens munkafolyamat-automatizálás

    Automatizálja a kulcsfontosságú folyamatokat a felhőn keresztül, csökkentse a költségeket, és javítsa az ügyfélélményt.

  • Online archiválás

    Online archiválás

    Külső és biztonságos tárhely, ahol az üzleti információk kereshetők és könnyen elérhetőek.

  • Back up nyomtatás és nagy mennyiségű nyomtatás, levelezési szolgáltatások

    Backup nyomtatás és nagy mennyiségű nyomtatás, levelezési szolgáltatások

    Nagy mennyiségű nyomtatás és levelezési szolgáltatások kijelölt központokból.

  • Levelezés digitalizálása

    Levelezés digitalizálása

    A bejövő levelek digitalizálása, és a megfelelő helyekre történő továbbítása.

  • Marketing folyamatok digitalizálása és optimalizálása

    Marketing folyamatok automatizálása és optimalizálása

    Marketing eszközök elosztása és testre szabása helyben, márka integritásának felügyelete központilag.


Maradjon kapcsolatban velünk

Beszéljen valamelyik szakértőnkkel, és tudja meg, miben segíthetünk, hogy a megváltozott világban is sikeres maradjon vállalkozása. Lépjen kapcsolatba velünk még ma!

Lépjen kapcsolatba velünk