Cookie-ra vonatkozó szabályok

A Ricoh adatgyűjtő eszközöket, például cookie-kat használ, hogy egyszerűbbé tegye a webhely használatát. Ezeknek a beállításoknak a megváltoztatásáról és a cookie-król itt talál további információkat.

Ügyfélélmény megoldások nagyobb méretű vállalatoknak

Egy sokszereplős piacon az ügyfélélmény jelentheti a kulcsot az ügyfelek megnyeréséhez és a hosszú távú növekedés megvalósításához.

Megoldásaink azt az élményt adják az ügyfeleknek, amit várnak. Biztosítani tudjuk munkatársainak a megfelelő ismereteket és eszközöket, amelyekre az ügyfélkapcsolatok elmélyítéséhez és az ügyfélkezelés javításához szükségük van.


A kimagasló ügyfélélmény fő előnyei

  • Növeli a versenyképességet

    Növeli a versenyképességet

    Találjon új lehetőségeket az együttműködésre, hogy ügyfeleket nyerjen és tartson meg. Automatizálja a folyamatokat, hogy kiküszöbölje a hibákat és késéseket a hosszú távú sikeresség érdekében.

  • Jobb szolgáltatás

    Jobb szolgáltatás

    Adjon megfelelő eszközöket a csapatai kezébe, hogy kiemelkedő szolgáltatást nyújthassanak. Szorítsa vissza a manuális feladatokat, hogy az emberek az értéktöbbletet teremtő feladatokra koncentrálhassanak. Biztosítsa a megfelelő ismereteket és adatokat részükre, hogy megalapozott döntéseket hozhassanak az ügyfelekkel kapcsolatosan.

  • Növekedési lehetőségek

    Növekedési lehetőségek

    Használja az üzleti információkat és az adatok eredményeit, hogy azonosítani tudja a növekedési lehetőségeket. Javítsa a működést és folyamatokat, hogy csökkenjenek a fix költségek és fokozza a munkavállalók elkötelezettségét. 


Online ügyféltalálkozók

Online ügyféltalálkozók

Rugalmas konferencia- és együttműködési eszközök az ügyfelekkel folytatott kapcsolattartáshoz és a kiszolgálásukhoz.


Lépjen kapcsolatba velünk

Beszéljen valamelyik szakértőnkkel, és tudja meg, miben segíthetünk, hogy a megváltozott világban is sikeres maradjon. Lépjen kapcsolatba velünk még ma!

Lépjen kapcsolatba velünk