A Ricoh bemutatja új ERP rendszerét

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

A Ricoh bemutatja új ERP rendszerét

Tisztelt Ügyfelünk!

Annak érdekében, hogy megfeleljünk a piac követelményeinek és ügyfeleink igényeinek, a Ricoh Hungary Kft. bevezeti új ERP rendszerét (SHARE Vállalati Forrás Menedzsment és Ügyfélkapcsolat Menedzsment rendszer).
Az átállás tervezett dátuma: 2012. január 9.

Mint a Ricoh Hungary Kft. értékes ügyfelét, tájékoztatni fogjuk programunk státuszáról és az átmenet üzletmenetünkre gyakorolt lehetséges hatásairól.

Mi marad változatlan?
• Jelenlegi kapcsolattartói a kereskedelmi, technikai, ügyfélszolgálati és adminisztrációs oldalról változatlanok maradnak.
• Elérhetőségeink, banki adataink, telefonszámaink és e-mail címeink nem változnak.
• Az eszközök karbantartása és a festékek és kiegészítők rendelése nagyrészt változatlan marad és nem lesz közvetlen hatással napi üzletmenetére.

Mi változik? 
• A szerződések (finanszírozás, szerviz, stb.) az ügyféligények alapján egyszerűsödnek és új struktúrát kapnak.
• A számlák kialakítását optimalizáljuk, így a költségek sokkal átláthatóbbak lesznek.
• A számlázási és rendelési folyamatok egyszerűsödnek és szolgáltatásaink minőségének további növelése érdekében számos területen kiváltjuk a manuális feldolgozást.
• Szállítási stratégiánk megváltozik, amellyel rövidebb idő alatt érkezik meg az áru:
o utolsó rendelés dec. 16
o utolsó kiszállítás dec. 31.

A következő szempontokat célszerű figyelembe venni az átállás során:
• Eszközök kiszállítása: a rendeléseknek 16.00 óra előtt kell megérkezniük a Ricoh-hoz, hogy az átállás előtt feldolgozásra kerüljenek. Ezen rendelések kiszállítása 2 héten belül megtörténik.
• A rendelések leadására az új „SHARE” ERP rendszerben 2012.01.09 után lesz lehetőség. Ez azt jelenti, hogy a kiszállításoknál lesz egy három hetes szünet.

A Ricoh Hungary Kft. tisztában van vele, hogy egy új ERP rendszer bevezetése nagy kihívást jelent bármely vállalatnak, ami a legkörültekintőbb tervezés és tesztelés ellenére is az egész szervezet erőfeszítését igényli és néha előfordulhatnak fennakadások. Az átfogó tervezés ellenére az átállás alatt és után számítunk némi késésre az új rendszerek és opciók kiszállításánál.
A festékek, kiegészítők és cserealkatrészek ellátása azonban minden területen garantált.

Természetesen mindent megteszünk, hogy a teljes átállásból ügyfeleink semmit ne vegyenek észre. Ha minden igyekezetünk ellenére problémákba ütközik az átállás során, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a +361-270-9797-es telefonszámon. 

Reméljük, a jövőben is folytatódik sikeres üzleti kapcsolatunk és köszönjük megtisztelő bizalmát.
A Ricoh Hungary Kft. mindent elkövet, hogy innovatív megoldásokkal és kiemelkedő szolgáltatással álljon az Ön rendelkezésére.

Üdvözlettel,
Bérczi Ottó,
ügyvezető igazgató
Ricoh Hungary Kft. 


 

Oldal tetejére