A Ricoh harmadszorra is az IDC MarketScape vezető helyén szerepel

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

A Ricoh harmadszorra is az IDC MarketScape vezető helyén szerepel

Budapest, 2013. július 29. — Az "IDC MarketScape: Worldwide Managed Print and Document Services 2013 Hardcopy Vendor Analysis"1 jelentése alapján a Ricoh megtartotta vezető pozícióját a menedzselt nyomtatási szolgáltatások (MPS) területén. A Ricoh mindhárom értékelésben a vezető helyre került. Az IDC elemzői, Holly Muscolino és Terry Frazier július 22-én publikált egy átfogó értékelést a Ricoh vállalatról és a vállalat ügyfeleinek pozitív visszajelzéseiről: „Az ügyfelekkel folytatott interjúkban a Ricoh vállalattal kapcsolatban a magas szintű szolgáltatást és a hozzáértő munkatársakat emelték ki. A Ricoh ügyfélreferenciái Európából, az Egyesült Államokból és Latin-Amerikából származnak, ami a vállalat globális lábnyomát és piaci jelenlétét demonstrálja.”

Míg számos MPS szolgáltatás kínálata elsősorban az eszközökre és a nyomtatás menedzselésére fókuszál, a Ricoh MPS szolgáltatása a Ricoh Managed Document Services™ (Ricoh MDS) részeként szerepel. A Ricoh MDS egy holisztikus, öt-fázisú adaptív modellt alkalmaz. Ez az egyedülálló megközelítés sokkal teljesebb MDS megoldást nyújt minden ügyfél számára; egy olyan megoldást, amely lefedi az összes üzletileg kritikus információkezelési területet, beleértve a bevitelt (capture), a feldolgozást (munkafolyamat), valamint a kimenetet (szétosztást), függetlenül attól, hogy papíralapú vagy elektronikus az a folyamat. A Ricoh MDS egyre több szervezet teljesítményének növelését segíti elő az információk digitalizálásával, a munkafolyamatok korszerűsítésével, valamint a megfelelő információk megfelelő emberekhez való sokkal gyorsabb eljuttatása által.

"A Ricoh vállalat menedzselt dokumentumszolgáltatásainak szakértői szemléletével járul hozzá a technológia és a nyomtatás optimalizálásának értéknöveléséhez, s valóban arra törekszik, hogy megértse az emberek munkamódszereit, valamint, hogy szakértelmével támogassa ügyfelei alkalmazottainak hatékonyságát és eredményességét." – nyilatkozta Sergio Kato, a Ricoh Company, Ltd. vezérigazgató-helyettese és a Global Marketing Group társigazgatója. "Tisztában vagyunk a generációs különbségekkel, s hogy különböző módon szeretnénk hozzáférni a hasznos üzleti információkhoz, ezért mindenkinek szeretnénk egy hatékonyabb, gyorsabb és magas színvonalú munkavégzés elérésében segíteni. Az olyan befolyásos ipari elemzők, mint pl. az IDC által elismert elsőbbségi pozíciónk, megerősíti számunkra, hogy megtettünk mindent ügyfeleink érdekében, és együttesen hozzájárulhatunk értéknövelő fejlődésükhöz.

Az IDC értékelése mellett a Gartner a ’Vezető Négyek’ közé sorolta a Ricoh-t az éves jelentésében ("Magic Quadrant: Managed Print Services Worldwide"2); valamint a világranglistán a 3. helyezést érdemelte ki a 2012-es "Competitive Landscape: Managed Print Services, Worldwide"3 versenyében. Emellett vezető helyet kapott a "The Forrester Wave™: Managed Print Services, Q2 2012"4 jelentésben is. A Forrester a lehető legmagasabb pontszámot adta a Ricoh-nak és a menedzselt dokumentumszolgáltatás megoldásának a "technology and solution ownership," "enterprise print support," és "MPS market experience." kategóriákban. Legutóbb pedig megkapta a piacvezető címet a Quocirca5 "Managed Print Services (MPS) Landscape, 2013” című jelentésében."

A Ricoh menedzselt dokumentumszolgáltatásairól, szállítási keretszerződéseiről, illetve szolgáltatásainak portfóliójáról további információt itt talál: http://mds.ricoh.com/.

1 “IDC MarketScape: Worldwide Managed Print and Document Services 2013 Hardcopy Vendor Analysis”, Doc # 242217 July 2013.
2 Gartner, Inc., Magic Quadrant for Managed Print Services, Worldwide, Ken Weilerstein, Cecile Drew, Yulan Li, October 24, 2012. 
3 "Competitive Landscape: Managed Print Services, Worldwide", December 31 2012, Gartner Inc., analysts Ken Weilerstein, Cecile Drew, Yulan Li, Tomoko Mitani, Lai-ling Lam, Elizabeth Kim, Amrita Choudhury.
4 The Forrester Wave™: Managed Print Services, Q2 2012" by Craig Le Clair with Alex Cullen and Mackenzie Cahill. 
5 May 2013, Quocirca, “Managed Print Services (MPS) Landscape, 2013”, Louella Fernandes, Clive Longbottom. 
 

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról | 

A Ricoh egy globális vállalat, amely az irodai képalkotási eszközökre, nyomdai megoldásokra, dokumentum menedzsmentre és IT megoldásokra specializálódott. A vállalat központja Tokióban található. A Ricoh Group több mint 200 országban és régióban van jelen. A 2013. március 31-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1 924 milliárd japán Jen volt (körülbelül 20 milliárd USD).

A cég bevételeinek többségét az olyan termékek, megoldások és szolgáltatások értékesítéséből nyeri, amelyek javítják az emberek közötti interakciót és az információáramlást. A Ricoh továbbá díjnyertes digitális fényképezőgépeket és speciális ipari termékeket is gyárt. A vállalat ismert eszközei minőségéről, kiemelkedő ügyfélszolgálatáról és fenntarthatósági törekvéseiről.

A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében segít a vállalatoknak átalakítani munkafolyamataikat és kihasználni alkalmazottaik kollektív kreativitását.

További információért kérjük, látogasson el:
www.ricoh.hu

További információk:
Ricoh Hungary Kft.
Mikola András
Marketingkommunikációs koordinátor
Tel: +36 23 806 800
E-mail: pr@ricoh.hu
Weboldal: www.ricoh.hu
Videó csatorna: Ricoh Hungary channel
Hírlevél: Ricoh Hungary hírlevél
Facebook: www.facebook.com/ricoheurope
Twitter: http://www.twitter.com/ricoheurope

Az IDC MarketScape működéséről 

A IDC's MarketScape piaci elemző modellje aktuális adatokat és átgondolt elemzéseket kínál az adott információ és kommunikációs technológiai piacon az ICT szállítók részére. Kutatásaiban szigorú pontozási rendszert alkalmaz, mind minőségi, mind pedig mennyiségi kritériumok figyelembevételével.

A vizsgált kereskedelmi cég eredményeit grafikus ábrákon rögzíti, az adott piaci területen elfoglalt pozíciójával egyidejűleg. Az IDC MarketSpace világos keretet ad az IT és telekommunikációs cégek termékeiről és szolgáltatásairól, azok képességeiről és a stratégiáiról, valamint a jelenlegi és a jövőbeli piaci sikeresség tényezőiről, mely meglehetősen jó összehasonlítást nyújt számukra. Emellett a technológiák beszerzői számára is átfogó értékelést nyújt a meglévő és a leendő kereskedelmi cégek erősségeiről és gyengeségeiről. 

 

Oldal tetejére