A Ricoh Kattintható papír elhozza az interaktivitást az európai nyomdáknak

Print Twitter Facebook Delicious LinkedIn Google Xing

A Ricoh Kattintható papír elhozza az interaktivitást az európai nyomdáknak

Ricoh Clickable Paper logoBudapest, 2014. április 8. — A Ricoh Europe PLC bejelentette, hogy a Clickable Paper™ (Kattintható papír) technológiája kereskedelmi forgalomba kerül Nyugat-Európában és a bevezetése országról-országra folyamatosan történik, így hamarosan Magyarországon is elérhetővé válik a termék.

A Kattintható papír egy különleges interaktív nyomtatási megoldás, ami összeköti az online és offline világot. Lehetővé teszi az azonnali, egyérintéses hozzáférést akár hat különböző online forráshoz, mint például videó/multimédia, weboldalak, e-commerce, portálok és szociális hálók. A Kattintható papír interaktívvá teszi a papíralapú kommunikációt és kiterjedt értéket nyújt az olvasóknak, azáltal, hogy egyszerűen hozzáférhetnek a digitális tartalmakhoz okostelefonjuk, vagy táblagépük segítségével. Funkcionalitása kritikus lehet hatékony interaktív nyomtatott kampányok esetén, ahol fel kell kelteni az olvasókban az igényt, hogy további tartalmakat keressenek, illetve a kiadók és a hirdetők számára biztosítani kell ezen tevékenységek nyomonkövethetőségét.

“Ez a technológia számos olyan képességgel rendelkezik, ami igazán vonzóvá teszi azon vállalatok számára, akik módokat keresnek arra, hogy nagyobb értéket adjanak nyomtatott anyagaiknak és a mobilkommunikáció élvonalába helyezzék magukat” – mondta Benoit Chatelard, a Ricoh Europe Megoldások részlegének ügyvezető igazgatója. “A Kattintható papír segítségével a kiadók és hirdetők gyors eredményekkel kecsegtető interaktív multimédia kampányokat készíthetnek. Továbbá úgy védi meg a nyomtatási szolgáltatásból élő vállalatokat, hogy közben egy gyors ROI-t biztosító egyedi marketing szolgáltatás segítségével újradefiniálja őket. A végeredmény a pontosabb riportálást biztosító lekövethetőség, ami a kiadók és hirdetők szemében egyaránt növeli ennek a megoldásnak az értékét.”

A Kattintható papír használata
A Kattintható papír a Ricoh Innovations, Inc. által kifejlesztett Ricoh vizuális kereső és képfelismerő technológiáján alapszik. Biztonságosabb, mint a QR kód és lehetővé teszi a már kinyomtatott anyagok újraértelmezését, anélkül, hogy szerkeszteni vagy újraformázni kéne a forrásdokumentumot. Bár a Kattintható papír logót rá lehet nyomtatni az oldalra, hogy informáljuk az olvasót arról, hogy a képek további interakciós lehetőségeket rejtenek, a technológiának nem feltétele, hogy vizuális jeleket helyezzünk el a kinyomtatott anyagon, így nem szükséges egy vonalkód köré tervezni az oldalt, ami ronthatná a dokumentum megjelenését.

 

Oldal tetejére

| A Ricoh-ról | 

A Ricoh egy globális vállalat, amely az irodai képalkotási eszközökre, nyomdai megoldásokra, dokumentum menedzsmentre és IT megoldásokra specializálódott. A vállalat központja Tokióban található. A Ricoh Group több mint 200 országban és régióban van jelen. A 2013. március 31-én befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1 924 milliárd japán Jen volt (körülbelül 20 milliárd USD).

A cég bevételeinek többségét az olyan termékek, megoldások és szolgáltatások értékesítéséből nyeri, amelyek javítják az emberek közötti interakciót és az információáramlást. A Ricoh továbbá díjnyertes digitális fényképezőgépeket és speciális ipari termékeket is gyárt. A vállalat ismert eszközei minőségéről, kiemelkedő ügyfélszolgálatáról és fenntarthatósági törekvéseiről.

A Ricoh mottója, imagine. change. Ennek szellemében segít a vállalatoknak átalakítani munkafolyamataikat és kihasználni alkalmazottaik kollektív kreativitását.

További információért kérjük, látogasson el:
www.ricoh.hu  

További információk:
Ricoh Hungary Kft.
Mikola András
Marketingkommunikációs koordinátor
Tel: +36 23 806 800
E-mail: pr@ricoh.hu
Weboldal: www.ricoh.hu
Videó csatorna: Ricoh Hungary channel
Hírlevél: Ricoh Hungary hírlevél
Facebook: www.facebook.com/ricoheurope
Twitter: http://www.twitter.com/ricoheurope

Oldal tetejére