A nyomdaiparral foglalkozó cégek a Ricoh EDGE tanácsadói programjának útmutatását használhatják a fenntartható üzleti növekedés érdekében
05.11.2021

A nyomdaiparral foglalkozó cégek a Ricoh EDGE tanácsadói programjának útmutatását használhatják a fenntartható üzleti növekedés érdekében

Ricoh Europe, London, 2021. november 05. - A nyomdaipari szolgáltatók a Ricoh kibővített EDGE tanácsadói programjában fenntartható üzleti növekedési útmutatást kapnak a jövőre alkalmas gyártási folyamatok fejlesztéséhez.

Professzionális üzletfejlesztési és növekedési útmutató az új Ricoh EDGE tanácsadó modul segítségével
Professzionális üzletfejlesztési és növekedési útmutató az új Ricoh EDGE tanácsadó modul segítségével

A Ricoh EDGE gyakorlatias, személyre szabott megközelítést nyújt a nyomdaipari szolgáltatóknak és gyártóknak az automatizálás beágyazottságának és növekedési kapacitásuk fenntarthatóságának javításához. Az eszközök, tanácsadás és szakértelem új, személyre szabott moduljai lehetővé teszi számukra, hogy megfeleljenek a megnövekedett működési követelményeknek, és folyamatosan bizonyítsák, hogy hatékonyak és határidőre teljesítenek. A program emellett biztosítja, hogy a PSP-k a lehető legjobban ki tudják használni digitális képességeiket. 

Az új “Gyártási folyamatok javítása” modulban a Ricoh EDGE szakértői megosztják a "Ricoh Way Production System" alapjait; melyben a Ricoh több mint 70 éve alkalmazza a szabványosított megközelítést a gyártásban a kiválóság biztosítása érdekében. A modul az öt alapvető SEQCD (biztonság, környezet, minőség, költség és szállítás) alapelvre és a teljesítmény javításának 12 kulcsfontosságú alapelvére összpontosít. 

A „gyártási folyamatok javítása” modul három fázisban valósul meg:

  • Felfedezés - a termelési hatékonyság akadályainak megértése azáltal, hogy a felhasználókat ösztönzi, hogy kérdőjelezzék meg a munkafolyamatokat és a termékmozgást, vegyék figyelembe a gyári teljesítményértékelést, és vizsgálják felül a létesítményeket és elrendezéseket 2D-s és 3D-s vizualizációval.
  • Átalakítás - az üzleti tevékenység fejlesztése az emberek, a folyamatok és az infrastruktúra segítségével, helyiségoptimalizálással, a pazarló folyamatok megszüntetésével, folyamatautomatizálással és Print On Demand integrációval, valamint vizuális menedzsmenttel és alkalmazottak képzésével.
  • Fenntartás - az eredmények értékelése és folyamatos javítása azáltal, hogy az alkalmazottakat bevonja a lean módszertanba, és a siker mérése érdekében nyomon követi az üzleti értékeléseket.

Az EDGE-tagok a „gyártási folyamatok javítása” modulon belül élvonalbeli szolgáltatásokhoz jutnak hozzá, beleértve a Ricoh Connected Factory megoldást is. A platform lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy az üzleti műveletek vizualizálásával, a munkafolyamatok elemzésével és szabványosításával, valamint a folyamatok optimalizálásával a digitális eszközök segítségével automatizálják a gyár egész területéről származó adatokat. 

Mark Hinder, a Ricoh Europe Graphic Communications csoportjának üzletfejlesztési vezetője: "Ahhoz, hogy a nyomtatási szolgáltatók nyereségesek maradjanak és kielégítsék az adatvezérelt nyomtatás és az online üzlet iránti keresletet, elengedhetetlen a lean gyártási módszerek beágyazása és a termelékenység javításának ösztönzése. Ezt a modult gondosan úgy fejlesztettük ki, hogy segítsen az operatív területeknek felmérni az üzleti tevékenységüket, felülvizsgálni a céljaikat, és stratégiát készíteni a változások zökkenőmentes és hatékony végrehajtására. Úgy terveztük, hogy felhasználói mérhető és hatásos eredményeket érjenek el, amelyek lehetővé teszik a PSP-k számára a sikeres növekedést. Különlegességünk az egyedülálló gyakorlatias megközelítésünkben rejlik. Ennek keretében szakértőink az üzemi területen dolgozó alkalmazottakkal együtt dolgoznak, hogy "okosabban, nem pedig keményebben" dolgozzanak, a folyamatos fejlődés útjára terelve az alkalmazottakat, és biztosítva az átalakulás fenntarthatóságát.”

További információkért látogasson el az újonnan indított https://edge.ricoh-europe.com/ weboldalra.

| A Ricoh-ról |

A Ricoh integrált digitális szolgáltatások, valamint a nyomtatási- és képalkotási megoldások egyik vezető szolgáltatója. Célunk a munkahelyek és a munkaterületek digitális átalakulását és az üzleti teljesítmény optimalizálását támogatni.

A tokiói székhelyű Ricoh cégcsoport működése globálisan mintegy 200 országban és régióban ér el ügyfeleket, 85 éves történelme során összegyűjtött tudással, technológiákkal és szervezeti képességekkel támogatva őket. A 2023 márciusával zárult pénzügyi évben a Ricoh Group árbevétele 2 134 milliárd jen (kb. 16 milliárd USD) volt.

A Ricoh küldetése és jövőképe, hogy a munkahelyi folyamatok megértésével és átalakításával képessé tegyük az egyéneket arra, hogy a munka által találják meg a kiteljesedést, hogy felszabadíthassuk a bennük rejlő potenciált és kreativitást a fenntartható jövő megvalósítása érdekében. 

További információért kérjük, látogasson el a www.ricoh.com weboldalra.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Minden jog fenntartva. A tartalomban felmerülő márkanevek és a védjegyek a jogszerűen bejegyzett tulajdonosok korlátlan tulajdonát képezik.

Kérdés esetén kérjük forduljon kollégánkhoz:

RICOH Hungary Kft.

Fekete Gábor

E-Mail: gfekete@ricoh.at

Mobil: +43 664 80 464 2455