Érték, elképzelés és küldetés
Ricoh Way - vision, mission and values

A Ricoh Way

Értékeink alakítják kultúránkat és irányítják vezetői döntéseinket

A Ricoh Way – vállalati filozófiánk

A Ricoh Way összefoglalja küldetésünket, jövőképünket és értékeinket. Ezek az elemek határozzák meg, hogyan végezzük üzleti tevékenységünket, és értéket közvetítenek ügyfeleink, partnereink és a társadalom részére.

Alapvető elveinket úgy nevezzük, ‘a Három Szeretet szellemisége’ – Szeresd a szomszédodat, szeresd a hazádat, szeresd a munkádat. Az 1946-ban alapítónk, Kiyoshi Ichimura által megfogalmazott Három Szeretet arra ösztönöz minket, hogy folyamatosan fejlődjünk, és hozzájáruljunk valamennyi érintett fél, köztük családjaink, ügyfeleink és közösségeink jóllétéhez.

Bezárás
Videó lejátszása

 

Globális küldetésünk és jövőképünk

A Ricoh az egyének szintjén megteremti a munkán keresztüli kiteljesedés lehetőségét azáltal, hogy megismeri és átalakítja az emberek munkavégzését. Közös célunk, hogy a fenntartható jövő megvalósítása érdekében mindenki kihasználhasss képességeit és kreativitását.

Rólunk - A vállalatunk - Kiyoshi Ichimura