A Ricoh Way – vállalati filozófiánk
A Ricoh Way összefoglalja küldetésünket, jövőképünket és értékeinket. Ezek az elemek határozzák meg, hogyan végezzük üzleti tevékenységünket, és értéket közvetítenek ügyfeleink, partnereink és a társadalom részére.
Alapvető elveinket úgy nevezzük, ‘a Három Szeretet szellemisége’ – Szeresd a szomszédodat, szeresd a hazádat, szeresd a munkádat. Az 1946-ban alapítónk, Kiyoshi Ichimura által megfogalmazott Három Szeretet arra ösztönöz minket, hogy folyamatosan fejlődjünk, és hozzájáruljunk valamennyi érintett fél, köztük családjaink, ügyfeleink és közösségeink jóllétéhez.
Globális küldetésünk és jövőképünk
A Ricoh az egyének szintjén megteremti a munkán keresztüli kiteljesedés lehetőségét azáltal, hogy megismeri és átalakítja az emberek munkavégzését. Közös célunk, hogy a fenntartható jövő megvalósítása érdekében mindenki kihasználhasss képességeit és kreativitását.