Támogatás
Minden szükséges termék- és szolgáltatástámogatás egy helyen. Itt megtalálhatja a keresett információkat, szoftvereket, illesztőprogramokat, használati utasításokat tölthet le, elküldheti a számláló mérőállását, regisztrálhatja termékeit, és kapcsolatba léphet velünk.
-
Knowledge base
Találja meg kérdéseire a válaszokat online Tudásbázisunk használatával.
-
Környezetet, egészséget és biztonságot érintő termékinformációk
Minden termékünk megfelel a helyi, nemzeti és nemzetközi termékbiztonságra vonatkozó követelményeknek.
-
Végfelhasználói licencszerződés
További információ a végfelhasználói licencszerződés

eService-regisztráció
Regisztráció után hozzáférhet biztonságos online szolgáltatásunkhoz és a támogatási portálunkhoz
- Support kérdések gyors feldolgozása
- Kellékanyagok rendelése és nyomon követése
- A számlálóállás rögzítése

Szolgáltatástámogatás
Itt veheti fel velünk a kapcsolatot, amennyiben kérdésére a Ricoh eService nem tudja a választ

Számlázással kapcsolatos kérdések
Lépjen velünk kapcsolatba, ha a Ricoh-számlájával kapcsolatos kérdése van, vagy az adatait szeretné módosítani
-
Garancia regisztrálása
A vásárlástól számított 14 napon belül küldje el a termékgarancia regisztrációs űrlapját -
Festékkazetták újrahasznosítása
Küldje vissza Ricoh-kellékanyagait a helyi újrahasznosítási központunkba.
-
Számlálóállás rögzítése
Küldje be online a Ricoh-eszköz számlálóállását itt vagy az eService szolgáltatáson keresztül
-
Ricoh fejlesztői webhely
Ha a szoftvereit a Ricoh-eszközökbe szeretné integrálni, itt férhet hozzá a szükséges támogatáshoz és eszközökhöz.
Kapcsolat
Keresse fel e-mailben, online vagy telefonon munkatársainkat, akik készséggel tájékoztatják arról, hogyan segíthetünk vállalkozása fellendítésében.