A Ricoh a Microsoft Content Services partnerprogramjának részeként Charter Member státuszt kapott
19.01.2022

A Ricoh a Microsoft Content Services partnerprogramjának részeként Charter Member státuszt kapott

Ricoh Europe, London, 2022 január 19. - A Ricoh képességét, hogy kiemelkedő digitális szolgáltatásokat nyújtson világszerte, a Microsoft Content Services Partner Program-jában „charter member” státusszal ismerték el. 

Az exkluzív program tagjai olyan vállalatok, amelyek olyan end-to-end szoftvereket és szolgáltatásokat kínálnak, amelyek teljes munkahelyeket kapcsolnak össze, és lehetővé teszik az intelligens tartalomkezelést. A program fő célkitűzései közé tartoznak: 

  • Az emberek és a tudás összekapcsolása az információkhoz, erőforrásokhoz és szakértelemhez való hozzáférés ésszerűsítésével a szervezeten belül.
  • Tartalomfeldolgozás intelligens kategorizálással és folyamatautomatizálással
  • A tartalom összekapcsolása és kezelése a biztonság és a compliance javítása érdekében

Alberto Mariani, a Ricoh Europe digitális innovációért felelős vezető alelnöke szerint: A „charter member“ státusz elnyerése az ügyfélközpontú megközelítésünk és széles körű digitális szolgáltatási képességeink bizonyítéka. A világjárvány olyan kihívások elé állított számos vállalkozást, ami felgyorsította a digitális átalakulás iránti elkötelezettséget. A vállalatok igyekeznek agilisabbá válni és javítani a határokon is átnyúló együttműködést. Ennek fényében egyre több ügyfél fordul a Ricoh-hoz, hogy támogatást kérjen intranetes tárhelyeik Teams keretében történő fejlesztéséhez olyan módon, hogy a meglévő tudás- és dokumentumbázisukat is szeretnék beépíteni. A Microsoft Viva különösen népszerű integrációs megoldásnak bizonyul a vállalatok körében, amikor ilyen megoldásokat keresnek." 

A Microsoft Viva egy olyan munkavállalói platform, amely a munkafolyamatokban egyesíti a kommunikációt, a tudást, a tanulást, az erőforrásokat és hasznos jelentéseket készít. A Microsoft 365 által támogatott és a Microsoft Teams-en keresztül alkalmazott Viva olyan új megközelítést támogat, amely lehetővé teszi az emberek és a csapatok számára, hogy a legjobbat hozzák ki magukból, függetlenül attól, hogy hol tartózkodnak. A Ricoh “charter member” státusza magában foglalja a Viva implementációjával kapcsolatos feladatokat, többek között:

  • Viva Connections: a Microsoft Teams alkalmazásélménye, amely az információs és a frontvonalban dolgozók számára optimalizált élményt nyújt.
  • Viva Insights: adatvezérelt, adatvédelemmel ellátott meglátások és ajánlások a termelékenység és a jólét javítására.
  • Viva Learning: központosított tanulási központ a Microsoft Teams-en belül
  • Viva Topics: a szervezeten belüli tudás védelmének és kezelésének mesterséges intelligenciával összekapcsolt eszköze

A Ricoh a Lantrával - egy vezető képzési és díjkiosztó szervezettel - kötött partnerségén keresztül bizonyította, hogy ezeken a területeken is rendelkezik szakértelemmel. A Ricoh olyan technológiai megoldásokat és eszközöket fejlesztett ki, amelyek a digitális átalakulást, a papír alapú információk csökkentését és a munkafolyamatok javítását szolgálják. Ennek eredményeképpen az informatikai feldolgozási idő három napról másodpercekre csökkent. Emellett a Lantra új termékeinek piacra jutási idejét is felgyorsította.

Mariani hozzátette: "Opcionális megoldások helyett a lehető legjobb digitális élmény biztosítása alapvető fontosságúvá vált. Hihetetlenül büszkék vagyunk arra, hogy a Microsoft Content Services Partner Program részeként elérhettük a charter member státuszt. Ezt újabb bizonyítéknak tekintjük arra nézve, hogy képesek vagyunk olyan változások élére állni, amelyek a technológia ereje és lehetőségei révén felszabadítják az emberi potenciált."

A Ricoh IT-szolgáltatási lehetőségeiről további információkat a www.ricoh-europe.com/its weboldalon talál.

| A Ricoh-ról |

A Ricoh integrált digitális szolgáltatások, valamint a nyomtatási- és képalkotási megoldások egyik vezető szolgáltatója. Célunk a munkahelyek és a munkaterületek digitális átalakulását és az üzleti teljesítmény optimalizálását támogatni.

A tokiói székhelyű Ricoh cégcsoport működése globálisan mintegy 200 országban és régióban ér el ügyfeleket, 85 éves történelme során összegyűjtött tudással, technológiákkal és szervezeti képességekkel támogatva őket. A 2023 márciusával zárult pénzügyi évben a Ricoh Group árbevétele 2 134 milliárd jen (kb. 16 milliárd USD) volt.

A Ricoh küldetése és jövőképe, hogy a munkahelyi folyamatok megértésével és átalakításával képessé tegyük az egyéneket arra, hogy a munka által találják meg a kiteljesedést, hogy felszabadíthassuk a bennük rejlő potenciált és kreativitást a fenntartható jövő megvalósítása érdekében. 

További információért kérjük, látogasson el a www.ricoh.com weboldalra.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Minden jog fenntartva. A tartalomban felmerülő márkanevek és a védjegyek a jogszerűen bejegyzett tulajdonosok korlátlan tulajdonát képezik.

Kérdés esetén kérjük forduljon kollégánkhoz:

RICOH Hungary Kft.

Fekete Gábor

E-Mail: gfekete@ricoh.at

Mobil: +43 664 80 464 2455