A Ricoh és a BIC Institute partnerséget jelentett be, mellyel a nyomtatási szolgáltatók piaci pozíciójának megerősítésén fognak dolgozni
15.03.2022

A Ricoh és a BIC Institute partnerséget jelentett be, mellyel a nyomtatási szolgáltatók piaci pozíciójának megerősítésén fognak dolgozni

Ricoh Europe, London, 2022. március 15. - A Ricoh a holland BIC Institute nemzetközi tanácsadó céggel együttműködve új stratégiai- és működési audit szolgáltatást indít a Ricoh EDGE tanácsadói szolgáltatásának részeként. A szolgáltatás arra összpontosít, hogy a nyomtatási szolgáltatókat (PSP-ket) abban segítse, hogy a maximális siker érdekében miként pozícionálják magukat piacaikon. 

Ricoh and BIC Institute announce partnership to empower Print Service Providers to enhance their market position
A PSP-k részletesebb képet kaphatnak a fontos üzleti folyamatokról, és az új Ricoh EDGE tanácsadói szolgáltatással ezeknek megfelelő változtatásokat hajthatnak végre.

A részvétel lehetővé teszi továbbá a PSP-k számára, hogy jobban megértsék üzleti tevékenységüket, célokat határozzanak meg, és világos stratégiát alakítsanak ki. Segít nekik felmérni lehetőségeiket az alábbi területeken:

  • Identitás és pozicionálás
  • Stratégia és szabályzatalkotás
  • Fenntarthatósági stratégia
  • Kulturális változás
  • Vezetési stratégiák
  • Fúziós és felvásárlási folyamatok
  • Képalkotási minőség-javítás 

A PSP ügyfeleinek felmérése a BIC ID-Scan segítségével, a Business Identity Canvas™ alapján történik, ami felülvizsgálja a tapasztalati eredményeket, hogy azok megfelelnek-e a műveletek céljainak. Ezután értékelik a PSP márkaépítését, a kínálat életképességét az ügyfelek igényeinek való megfelelés szempontjából, valamint az ügyfelek elvárásainak teljesítésére való képességét.

Az eredményeket a BIC értékeli, és egy jelentést készít, amely segít minden PSP-nek azonosítani belső és külső értékeit, márkaszemélyiségét és ígéretét. A vállalkozás céljait és célközönségét, valamint az ügyfelek vásárlási motivációit és igényeit is figyelembe veszik. A fenntarthatóság is kiemelt figyelmet kap. Az ID-Scan azonosítja az ENSZ Fenntartható Fejlődési Célok közül, melyek felelnek meg leginkább az adott szervezet számára.

Mark Hinder, a Ricoh Europe Graphic Communications Group üzletfejlesztési vezetője szerint: "Ez a szolgáltatás segít a PSP-knek abban, hogy megértsék, kik is ők jelenleg, és hogyan látják őket az ügyfeleik. Ez a tisztánlátás lehetővé teszi számukra, hogy magabiztosan tegyék meg a következő lépéseket, különösen az előremutatóan gondolkodó, folyamatosan fejlődni kívánó vállalatok számára. Nagyobb meggyőződéssel gondolhatják át, hogy milyen fejlesztéseket és stratégiát szeretnének megvalósítani. A tudat, hogy pontosabban reagálnak az ügyfelek igényeire, könnyebbé teszi a PSP-k növekedési útját. Egyszerűbben meghatározhatják és kommunikálhatják céljaikat, pontosabban azonosíthatják lehetőségeiket, és könnyebben biztosíthatják sikerességüket."

Frank Cuijpers, a BIC Institute alapítója hozzáteszi: "Egy nyomdaipari vállalkozásnak, mint minden más típusú vállalkozásnak, kristálytisztán meg kell értenie, hogy mi emeli ki őt a többi piaci szereplő közül, így segíthet a potenciális ügyfeleknek is felismerni ezt. A Ricoh EDGE szolgáltatásán keresztül elérhető BIC stratégiai- és működési audit szolgáltatással olyan hasznos insightok-hoz juthatnak, amivel kiaknázhatják a márkájukban rejlő potenciált, és valódi versenyelőnyt teremthetnek maguknak."

A szolgáltatás már világszerte elérhető.

További információért látogasson el a https://edge.ricoh-europe.com oldalra.

| A Ricoh-ról |

A Ricoh integrált digitális szolgáltatások, valamint a nyomtatási- és képalkotási megoldások egyik vezető szolgáltatója. Célunk a munkahelyek és a munkaterületek digitális átalakulását és az üzleti teljesítmény optimalizálását támogatni.

A tokiói székhelyű Ricoh cégcsoport működése globálisan mintegy 200 országban és régióban ér el ügyfeleket, 85 éves történelme során összegyűjtött tudással, technológiákkal és szervezeti képességekkel támogatva őket. A 2023 márciusával zárult pénzügyi évben a Ricoh Group árbevétele 2 134 milliárd jen (kb. 16 milliárd USD) volt.

A Ricoh küldetése és jövőképe, hogy a munkahelyi folyamatok megértésével és átalakításával képessé tegyük az egyéneket arra, hogy a munka által találják meg a kiteljesedést, hogy felszabadíthassuk a bennük rejlő potenciált és kreativitást a fenntartható jövő megvalósítása érdekében. 

További információért kérjük, látogasson el a www.ricoh.com weboldalra.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Minden jog fenntartva. A tartalomban felmerülő márkanevek és a védjegyek a jogszerűen bejegyzett tulajdonosok korlátlan tulajdonát képezik.

Kérdés esetén kérjük forduljon kollégánkhoz:

RICOH Hungary Kft.

Fekete Gábor

E-Mail: gfekete@ricoh.at

Mobil: +43 664 80 464 2455