homeback to menu
Áttekintés

Élen a munkahelyek megreformálásában

A technológia megváltoztatja a munkavégzést. A Ricoh biztosítja, hogy a változás pozitív legyen a csapatai és a vállalkozása számára. Végigkísérjük Önt az út minden lépésén, hogy zökkenőmentes legyen az átállás a teljesen digitális munkahelyre
További részletek
seamless digital workspace experience
Digitális munkahely

Hozzáférés bárhonnan

A jövőnket a hibrid és utazás közbeni munkavégzés formálja. Holisztikus megközelítéssel tervezzük, integráljuk és támogatjuk digitális munkaterületeket, hogy támogassuk az alkalmazottak elkötelezettségét, és segítsük Önt a teljesítmény új szintjeinek elérésében.
További részletek
Business Process Management

Sikerre tervezve

A manuális feladatoknak többé nem kell hátráltatniuk a személyzetet. Optimalizáljuk üzleti folyamatait, hogy munkatársai többet tudjanak nyújtani; a szervezet folyamatainak racionalizálásához és egyszerűsítéséhez technológiát, szakértelmet és támogatást biztosítunk
További részletek
Felhő és infrastruktúra

Cloud & clear

A felhő teljes potenciáljának kiaknázásához megfelelő ütemtervre és végrehajtó csapatra van szükség. Olyan felhőmegoldásokat és szakértelmet kínálunk, amelyek agilisabbá, költséghatékonyabbá és biztonságosabbá teszik az üzleti működést, miközben akár a következő generációs innovációk bevezetését is támogatja
További részletek
Kiberbiztonság

Nincs több kockázatos vállalkozás

Az interneteléréssel rendelkező készülékek új sérülékenységeket teremtettek a kibertámadásokhoz. Segítünk Önnek a kiberbűnözés elleni harcban az alapvető üzleti folyamataikhoz igazodó intelligens kiberbiztonsági szolgáltatásokkal és megoldásokkal.
További részletek
Digital Experience

A felhasználói élmény egy új szintje

A kiemelkedő ügyfélélmény a kimagasló munkavállalói élménnyel kezdődik. Adatszakértőkből és fejlesztőkből álló, magasan képzett csapatunk segít felülmúlni az ügyfelek elvárásait minden érintkezési ponton. Olyan megoldásokat tervezünk, építünk, valósítunk meg és szervizelünk, amelyekre a munkavállalóknak szüksége van, hogy pozitív, mély és hosszan tartó benyomást keltsenek.
További részletek
Nyomdaipari Terület

Tegye jövőállóvá vállalkozását

A nyomtatásban végtelen lehetőség rejlik. A Ricoh segít Önnek a fejlődésben, digitalizációban, valamint a fenntartható üzleti előny megteremtésében; az általunk nyújtott hardver-, szoftver- és szolgáltatási megoldások új lehetőségeket nyitnak meg a professzionális nyomtatás terén.
További részletek
Graphic Communication
Irodai termékek és szoftverek

Kategóriaelső minőség

A Ricoh jól ismert a kiváló minőségű nyomtatókról, digitális sokszorosítókról és multifunkcionális nyomtatókról/szkennerekről/fénymásolókról. A sebesség, méret és képességek tekintetében rengeteg lehetőség közül választhatja ki a munkacsoportja, irodája vagy osztályterme számára a legmegfelelőbb modelleket és funkciókat
További részletek
Áttekintés

Sokoldalú szolgáltatási és támogatási platform

Az összes termék és szolgáltatás támogatás, amire szüksége van, egy helyen. Támogatást, tanácsadást és megoldásokat nyújtunk, hogy vállalkozása folyamatosan működjön
Támogatás kérése
AV technology and management
Áttekintés

Miden hír egy helyen

Tudjon meg mindent üzleti híreinkről, termékújdonságainkról és munkatársainkról, valamint a rendezvényekről, amelyeken szervezőként vagy résztvevőként jelen leszünk
Legyen tájékozott
News and events from Ricoh
A vállalatunk

Kik vagyunk, és mivel foglalkozunk

A Ricoh arra törekszik, hogy mindig meghallgassa ügyfeleit, és olyan innovatív megoldásokat, termékeket és szolgáltatásokat nyújtson, amelyek összhangban vannak az Ön üzleti céljaival. Szeretnénk hozzáadott értéket adni a szolgáltatásaihoz és termékeihez. Alkalmazkodunk a üzleti környezet változásaihoz.
Tudjon meg többet a Ricoh-ról
Áttekintés

Örömmel beszélnénk Önnel

Akár megoldásaink vagy termékeink árával kapcsolatosan szeretne érdeklődni, segítségre van szüksége a fiókja kezeléséhez, vagy már használja a termékeinket, és támogatásra van szüksége, csapatunk az Ön rendelkezésére áll
Lépjen kapcsolatba velünk
customer and employee engagement
Áttekintés

Segítünk egy lépéssel előrébb járni

Fedezze fel, és olvassa el legújabb iparági elemzéseinket, hogy megismerje mindazt, ami leginkább számít az üzleti megoldásokban
Ismerje meg a legújabb insight-jainkat
Ricoh Insights - Overview
Cookie-ra vonatkozó szabályok

A Ricoh adatgyűjtő eszközöket, például cookie-kat használ, hogy egyszerűbbé tegye a webhely használatát. Ezeknek a beállításoknak a megváltoztatásáról és a cookie-król itt talál további információkat.

Az európai munkáltatók elszalasztják a hibrid munkafolyamatok automatizálásában rejlő lehetőségeket

Csak minden 10. irodai alkalmazottnak van hozzáférése a munkafolyamatok racionalizálását szolgáló automatizálási eszközökhöz.

Ricoh Europe, London, 2022. április 27. - A ma közzétett új kutatás szerint a munkáltatók nem élnek a munkafolyamatok automatizálásának és az irodahelyiségek korszerűsítésének lehetőségével hibrid munkavégzési stratégiájuk részeként - annak ellenére, hogy a munkavállalók a manuális folyamatokat szívesen kiváltatnák digitális megoldásokkal. 

Az Opinium által a Ricoh Europe megbízásából végzett kutatásban 3000 irodai dolgozót kérdeztek meg az Egyesült Királyságban, Írországban, Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Hollandiában és Spanyolországban. A felmérésből kiderült, hogy a legtöbb európai munkavállaló ma már úgy véli, hogy a folyamatok digitalizálása javíthatná a munkájukat, mivel az adminisztrációs terhek, az irodai foglalási rendszerek hiánya és a nem megfelelő munkafolyamat-technológia megnehezíti a mindennapjaikat. 

Jelenleg az irodai dolgozók mindössze 11%-a fér hozzá a munkafolyamatok automatizálására szolgáló eszközökhöz, míg kétötödük (44%) arról számolt be, hogy az elmúlt egy évben nem történt változás a vállalatuk által a feladatok vagy folyamatok automatizálására szolgáló eszközökbe történő beruházásokban. Ez annak ellenére van így, hogy a többség (69%) szerint a folyamatok automatizálása jobbá teszi a munkájukat - ami a munkahelyi digitalizációval szembeni szkeptikusabb hozzáálláshoz képest a járvány előtti időkben bekövetkezett változást jelent. 

A hibrid munka jelentős lehetőséget jelent a munkáltatók számára, hogy a munkaigényes és mindennapos feladatok és folyamatok automatizálásával javítsák a munkavállalói élményt és a termelékenységet. A vállalatok azt kockáztatják, hogy lemaradnak, ha nem alkalmazzák azokat az eszközöket és eljárásokat, amelyek sikeressé tehetik a hibrid munkavégzést és kielégíthetik a munkavállalók igényeit.

A munkavállalók közel fele (49%) azt állítja, hogy termelékenyebb lenne, ha az adminisztratív terhek nem lennének olyan nagyok. Kétötödüket (42%) azonban összezavarja a technológiai platformok száma, amelyeket használniuk kell, és azt mondják, hogy ezek a további eszközök inkább növelik a munkaterhelésüket, mintsem egyszerűsítik azt. Ez rávilágít arra, hogy a munkáltatóknak konzultatív megközelítést kell alkalmazniuk, amikor az embereik számára legmegfelelőbb technológiát és rendszereket mérlegelik. A platformok túlterheltsége hamarosan frusztrálhatja a tehetségeket, és arra késztetheti őket, hogy máshol keressenek lehetőségeket. 

Mivel a munkáltatók igyekeznek arra ösztönözni a munkavállalókat, hogy visszatérjenek az irodába, létfontosságú, hogy olyan eljárásokat alakítsanak ki, amelyek megkönnyítik ezt az átmenetet. Az európai irodai dolgozók több mint fele (54%) azonban úgy gondolja, hogy nem történt változás az íróasztal- és szobafoglalási rendszerekbe befektetett összegben. Mivel sok vállalkozás igyekszik csökkenteni irodai alapterületét, az asztalfoglalás hiánya vagy bonyolult folyamata azt jelentheti, hogy a munkavállalók megfelelő munkaterület nélkül érkeznek az irodába. Ez természetesen hozzájárul ahhoz, hogy a visszatérés rossz élményt nyújtson, és visszatartja őket a fizikai munkahelyre való visszatéréstől. 

Nicola Downing, a Ricoh Europe vezérigazgatója szerint: "Elmúltak már azok az idők, amikor a munkavállalók aggódtak amiatt, hogy az automatizálás "felváltja" a szerepüket. A technológia és az automatizálás értékét, ha hatékonyan alkalmazzák, széles körben úgy látják, hogy időt szabadít fel, hogy értékesebb tevékenységekkel foglalkozhassanak. Végső soron, ha a munkáltatók nem építik be az automatizálást hosszú távú hibrid munka stratégiáikba, akkor fontos lehetőséget szalasztanak el a működés javítására, amellett, hogy ezzel az egész munkaerő morálját és termelékenységét is növelhetnék."

| A Ricoh-ról |

A Ricoh innovatív technológiákkal és szolgáltatásokkal támogatja a digitális munkahelyeket, így segít az emberek számára, hogy okosabban dolgozhassanak.

A 85 éves története során összegyűjtött, kifinomult tudással és szervezeti képességekkel a Ricoh a digitális szolgáltatások, az információmenedzsment, a nyomtatási- és képalkotási megoldások egyik vezető szolgáltatójává vált, hozzásegítve a vállalkozásokat a digitális átalakuláshoz és üzleti teljesítményük növeléséhez. 

A Ricoh Group központja Tokióban található, de a vállalat világszerte végez üzleti tevékenységet, ügyfelei közel kétszáz országban és régióban használják termékeit és szolgáltatásait. A 2021. márciusában befejeződött üzleti évben a Ricoh Group árbevétele 1682 milliárd japán jen volt (körülbelül 15,1 milliárd USD).


Kérdés esetén kérjük forduljon kollégánkhoz:
RICOH Hungary Kft.
Fekete Gábor
E-Mail: gfekete@ricoh.at
Mobil: +43 664 80 464 2455